Da's waar. Ik kan alleen oordelen over de reviews die ik heb gelezen en die waren stuk voor stuk positief. Voorlaatste freeride stonden er nog 2 in en die werden beoordeeld met een 9 en een 10.elias den otter schreef:
Ja maar slechte reviews van objectieve bladen komen er dus niet op: zij maken de selectie, en daardoor is het dus niet objectief...
YT industries 2010
Moderator:Beheerders
-
Hier is de Tues weer maar dan met een Freeride afmontage

- Rock Shox Totem coil
- Avid Elixer CR
- Rock Shox Vivid 5.1
- Maxxis Ardents
prijs: 1999 euro
Noton(Freeride)

- Rock Shox Lyric coil
- Hammerschmidt Freeride
- Marzocchi Roco Air TST R
- Avid Elixer 5

- Rock Shox Totem coil
- Avid Elixer CR
- Rock Shox Vivid 5.1
- Maxxis Ardents
Noton(Freeride)

- Rock Shox Lyric coil
- Hammerschmidt Freeride
- Marzocchi Roco Air TST R
- Avid Elixer 5
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
-
Aan de kwaliteit zal niks mis mee zijn denk ik,ze komen wel vaak als beste uit de test door de duitse bladen dus dat is een positief ietsMaximedenuit schreef:hebben er sommige mensen nog iets gehoord over deze fietsen qua qualiteit ?

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Voor de mensen die naar de frame only prijzen vroegen:
http://www.yt-industries.com/de/service ... ufl3bqaa0b
onderaan die pagina staan de prijzen van de frame's nieuw
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand mij kan zeggen of ik het volgende goed heb:
In het verhaal dat bij die link zit over het SAI, lijkt mij dus dat wanneer je het frame beschadigd, je hem kan "ruilen" met een kleine bijbetalen voor een nieuw frame?
Mijn duits is niet 100% maar dat maak ik er nu uit op, Klopt dat?

In het verhaal dat bij die link zit over het SAI, lijkt mij dus dat wanneer je het frame beschadigd, je hem kan "ruilen" met een kleine bijbetalen voor een nieuw frame?
- Jean-Pierre
*Google Translate*Whouz schreef:Voor de mensen die naar de frame only prijzen vroegen:
Met een slechte val of ernstige hoge impact krachten kunnen optreden op het frame en beschadigen. Dit kan leiden tot een verminderde functie en verlies van stabiliteit. Om deze mate beschadigd frame moet worden gebruikt onder alle omstandigheden, omdat dit kan leiden tot ernstige schade!
Aangezien in dergelijke ongevallen, is de garantie niet van toepassing, bieden wij onze HCI programma toch heeft een handige manier om een nieuwe YT kader te krijgen. De volgende aanbieding is beschikbaar binnen twee jaar na datum van aankoop. U krijgt dezelfde of een vergelijkbare context (zonder schokken) voor de speciale HCI frame rate.
Indien nodig, zitten op het gebruik van de SAI-dienst met ons opnemen per telefoon of per e-mail met. Het testen van het proces, moeten we het beschadigde frame, de rekening, evenals een gedetailleerde beschrijving van de omstandigheden van het ongeval. De SAI-service is beperkt tot de eerste eigenaar, alsmede voor schade die afbreuk doen aan het vermogen om te functioneren. Wij behouden ons het recht voor om deze dienst op te schorten in een bepaald geval, als we vaststellen dat de schade opzettelijk is veroorzaakt.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- Jean-Pierre
2 jaar garantie,zelfs met race gebruik. da wil ik nog ééns zien als er problemen zijn.
Filmpje
http://freecaster.tv/mtb/1011363/yt-industries
Filmpje
http://freecaster.tv/mtb/1011363/yt-industries
Lees dit maar eens;r2man schreef:de tues ziet er zeer degelijk uit als ik op mijn gevoel af ga. heeft iemand al ervaring met dit merk gehad? ik twijfel over de kwaliteit vermits dit voor mij een vrijwel onbekend merk is...
Hier te vinden;Es liegt an den technischen Eigenschaften von Beschichtungspulver, wenn die Pulverschicht an Bauteilen, wie z.B. den Ausfallenden abplatzt. Dadurch entstehende Schönheitsfehler an der Oberfläche sind keine Grundlage für einen Garantieanspruch.
Bei Bikes für extreme Einsätze, wie Downhill, Dirtjump oder Freeride kann es an Hauptbelastungszonen des Rahmens zu Spannungsrissen der Pulverschicht kommen – dies ist ebenfalls keine Grundlage für einen Garantieanspruch.
http://www.yt-industries.com/de/agb/gar ... dingungen/
En als jullie goed opletten zien julie vanaf 3.50 de lasser nogmaals over de lassen gaan voor en mooie "optiek". Maar dat is niet goed voor de sterkte van de las; je kunt niet meer de eerste lasrups zien en als deze niet netjes is gelegd kan hij hier gaan scheurenvoodoo schreef:In het filmpje op 3.55 hangen de verpakte one-one 456 chocolat frames,dus de zelfde frame producent.Wel geinig

En een aziaat die aant lassen is zie ik niet graag

Maar als kanttekenign moet ik wel vermelden dat bijna alle frames uit Azië komen en de meesten zijn toch gewoon goed

Laatst gewijzigd door WitteReus op wo jul 21, 2010 11:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-