Ik ben er ook aankomend weekend.fly high schreef: (ps, we moeten eigenlijk wel ff met alle DH liefhebbers een soort van race'je houden eh:P)
Word lastig een wedstrijdje zonder tijdmeting, maar ik zal wel een keer tegen je rijden.
Moderator:Beheerders
mooi...maar hebben ze je ook verteld, dat jij als handicap met 1.7" semislicks moetDaniel air schreef:Ik ben er ook aankomend weekend.fly high schreef: (ps, we moeten eigenlijk wel ff met alle DH liefhebbers een soort van race'je houden eh:P)
Word lastig een wedstrijdje zonder tijdmeting, maar ik zal wel een keer tegen je rijden.
Ben jij de leukste thuis?Brend- schreef:Kan misschien ook iemand reageren op mijn vraag inplaatsvan over de finish te praten jullie moeten eerst nog de finish zien te halen voor dat jullie al beginnen uit te delen..zou het jammer vinden als er onderdelen dicht zijn
?
Wel van bier. Smaakt daar goed.Mrtnrider schreef:Hou niet van duitsers! Jij wel?jarnö schreef:of anderhalf liter bier, direct te consumeren na de finish....Timmos schreef:mc flurry net zoals eerst. Mac is toch om de hoek daar.
om het een beetje duits te houden
Bier is oke ouwe!Timmos schreef:Wel van bier. Smaakt daar goed.Mrtnrider schreef:Hou niet van duitsers! Jij wel?jarnö schreef: of anderhalf liter bier, direct te consumeren na de finish....
Jij krijgt wel een knakworst maarten. Jij mag nog een bier.
Juistem hier kan ik mij wel in vinden, en dan moet Bart ze uitreiken terwijl hij aan het vuurspuwen isjarnö schreef:of anderhalf liter bier, direct te consumeren na de finish....Timmos schreef:mc flurry net zoals eerst. Mac is toch om de hoek daar.