NKSS 2009 4-10-2009 Beek (Montferland)
Moderators:JJ, Beheerders
Nadat ik me had opgegeven kreeg ik eigenlijk al spijt.....
De kast vol excuses ging eigenlijk gelijk al open
Moet zeggen dat alle onrust en terugtrekkende bewegingen aan mijn zijde ongegrond zijn geweest.
Lekker weer, mooi parcour, lekker gefietst in zeer aangenaam gezelschap
volgend jaar weer zeg ik
bedankt allemaal
De kast vol excuses ging eigenlijk gelijk al open
Moet zeggen dat alle onrust en terugtrekkende bewegingen aan mijn zijde ongegrond zijn geweest.
Lekker weer, mooi parcour, lekker gefietst in zeer aangenaam gezelschap
volgend jaar weer zeg ik
bedankt allemaal
Dat is geincorporeerd in de Bart Brentjens Challenge. Maar om aan het NK deel te nemen moet je geloof ik licentiehouder zijn... Jij had ook donker haar toch? Licentie huren?dader schreef:Bestaat dat Nk Marathon?? (Nee niet op het ijs)

Anders kan je meedoen aan dezelfde wedstrijd, maar dan heet het BBC. En misschien moet je het dan ook raid noemen ipv wedstrijd?
toch blijft het een leuk idee !willem12 schreef:Nee, jammer.Akwa schreef: Nard: NKSS Marathon?
Is al gedaan. Dader 1e en ik laatste.
Zelf dacht ik dit jaar een rwp cup klassering bij elkaar te rijden, maar na er een paar gemist te hebben

De halve ....excuus... kleine ! marathon van zierenberg daarin tegen was super leuk !
Dus het wordt voor mij volgend jaar drie halve ....eeuh kleine rwp cup marathons.
Als ik dit doe roep ik mij zelf uit tot : "singlespeed maraton RWP cup kampioen !"

Dus.....wie doet er mee ?
De marathons worden gekozen op ongeveer 400 km weg (van af utrecht)
Goede sfeer, goed bier en de trainer is altijd aanwezig

Oh ja en hij rijdt die dag een andere competie

-
Start bij een marathon met 1 of meer singlespeeders, noem het een NK, et voila! De eerste die over de streep gaat heeft een titel. BBC kan daarvoor dienen, maar andere ook. Ik ga'm geared rijden, hard, als het even kan.
RWP is inderdaad altijd leuk. Sommige, zoals Zierenberg, zijn ook echt goed geschikt als singlespeed marathon.
RWP is inderdaad altijd leuk. Sommige, zoals Zierenberg, zijn ook echt goed geschikt als singlespeed marathon.
Nee,Nard schreef:BBC kan daarvoor dienen, maar andere ook. .....RWP is inderdaad altijd leuk. Sommige, zoals Zierenberg, zijn ook echt goed geschikt als singlespeed marathon.
BBC is alleen een eerlijke wedstrijd voor de eerste 50 man, voor de overige 1450 een toertocht met wandelpassages.
Niet alle RWP marathons zijn leuk, er zijn er bij die onvoorstelbaar saai zijn. 3x rondje om de kerk om voor de "Hollanders" maar boven de 100km te komen.
Maar het idee is goed, we kiezen volgend jaar een marathon die aan de UCI criteria voldoet: meer dan 90km, parcours in lijn en meer dan 5h geloof ik. Geen rondjes om de kerk.
Ik stel de Grand Raid (Cristalp) voor

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wat een grote mond!!
Ik wil de GRC wel nog een keer ss doen, maar dan de korte. Leuk? Nee! Maar toch graag een keer proberen!
JJ
Ik wil de GRC wel nog een keer ss doen, maar dan de korte. Leuk? Nee! Maar toch graag een keer proberen!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Er hadden een paar van die rappe mannen ( nard?) lange kousen aan , khad graag geweten van welke merk deze zijn , zijn dat dezelfde om wedstrijden te lopen 

bezoek ons gastenkamer www.breadandbutter.be
Sokken waren van het merk Herzog. (google..)
Eigenlijk de enigste echte compressiesokken die ook een hoge compressiewaarde hebben, (niet zoals een x-sock of een falke, die vooral een lekker warm sokje zijn voor als je het koud hebt:D weinig compressiewaarde bij deze merken). Herzogs worden ook aangemeten op de dikte van je been ipv op je voetmaat... Bevalt me goed.
Eigenlijk de enigste echte compressiesokken die ook een hoge compressiewaarde hebben, (niet zoals een x-sock of een falke, die vooral een lekker warm sokje zijn voor als je het koud hebt:D weinig compressiewaarde bij deze merken). Herzogs worden ook aangemeten op de dikte van je been ipv op je voetmaat... Bevalt me goed.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Heren, ik sta hier nu al een tijdje te boek als moderator, ik heb alleen eigenlijk nog bijna geen gebruik van deze rechten hoeven maken hier, maar er komt een moment dat jullie te ver gaan. Willen jullie deze compressie sokken discussie alstjeblieft ergens anders voort zetten?
Vriendelijk bedankt,
uw moderator

Vriendelijk bedankt,
uw moderator

JJ schreef:Heren, ik sta hier nu al een tijdje te boek als moderator, ik heb alleen eigenlijk nog bijna geen gebruik van deze rechten hoeven maken hier, maar er komt een moment dat jullie te ver gaan. Willen jullie deze compressie sokken discussie alstjeblieft ergens anders voort zetten?
Vriendelijk bedankt,
uw moderator

ik had me van te voren nog voorgenomen om nep-compressiekousen aan te doen in het kader van de traditionele verkleedpartijtjes... Op het NKss was ik op z'n minst verbaasd dat er daadwerkelijk rijders waren met die dingen.
Is de paradox van subculturen niet dat ze de ruimdenkendheid die de grotere maatschappij jegens hen betracht, zelf nooit op kunnen brengen?

Is de paradox van subculturen niet dat ze de ruimdenkendheid die de grotere maatschappij jegens hen betracht, zelf nooit op kunnen brengen?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ruimdenkend zeker, maar dit gaat echt te vermateis schreef:ik had me van te voren nog voorgenomen om nep-compressiekousen aan te doen in het kader van de traditionele verkleedpartijtjes... Op het NKss was ik op z'n minst verbaasd dat er daadwerkelijk rijders waren met die dingen.![]()

Wel een mooie zin trouwens!
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Om die reden was Ninko natuurlijk ook nooit NKSS geworden, ook al had ie gewonnenmateis schreef:Op het NKss was ik op z'n minst verbaasd dat er daadwerkelijk rijders waren met die dingen.![]()

JJ
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Ik las eerst net-compressiekousenmateis schreef:ik had me van te voren nog voorgenomen om nep-compressiekousen aan te doen

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Kijk, dat was dan weer GEEN probleem geweest@sph@ltdude schreef:Ik las eerst net-compressiekousenmateis schreef:ik had me van te voren nog voorgenomen om nep-compressiekousen aan te doen

Maar dan nog had ik ze liever bij Mirre gezien dan bij die twee Brabo cowboys..
JJ
- @sph@ltdude
- Contacteer: