NKSS 2009 4-10-2009 Beek (Montferland)
Moderators:JJ, Beheerders
- @sph@ltdude
- Contacteer:
1 Nard
2 Ninkoo
3 Jeroen?
JJ bedankt voor de organisatie en prijzen, en Erwin Krol bedankt voor het zonnige (en voor en na de rit koude, maar onderweg best warme) najaarsweer
2 Ninkoo
3 Jeroen?
JJ bedankt voor de organisatie en prijzen, en Erwin Krol bedankt voor het zonnige (en voor en na de rit koude, maar onderweg best warme) najaarsweer

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- didadunlop
Ik heb met weer prima vermaakt. Nogmaals complimenten aan Jelle en anderen die dit hebben voorbereid. Ik weet niet precies wanneer het eerste NK singlespeed was, maar het is inmiddels absoluut een classic.
De roodgloeiende tipi zaterdagavond was een erg goede ontvangst op de donkere camping. Iedereen die dacht dat kamperen afzien zou worden, zat er goed naast.
Het toerwedstrijdrondje was errug goed. Net als ons eigen terreintje in de bossen dat we als meetingpoint konden gebruiken. Ben benieuwd naar de plaatjes. Kunnen we nog even nagenieten.
De roodgloeiende tipi zaterdagavond was een erg goede ontvangst op de donkere camping. Iedereen die dacht dat kamperen afzien zou worden, zat er goed naast.
Het toerwedstrijdrondje was errug goed. Net als ons eigen terreintje in de bossen dat we als meetingpoint konden gebruiken. Ben benieuwd naar de plaatjes. Kunnen we nog even nagenieten.
-
Het TUIG schreef:Ik ook,maar na een keer vond ik het wel genoeg.TF schreef:Ik heb onwijs lekker uitgeslapen... en daarna nog een keer![]()
Dus heb ik wat gemist
Zo een evenement als dit wil je toch niet missen?
De organisatie,het weer en de sfeer waren echt top!
En goed gereden!
En TF,dat biertje na afloop smaakt altijd beter dan het biertje de dag ervoor in de kroeg.

Wel lekker champagne gedronken op mn zusjes verjaardag vanmiddag, dat mis ik al jaren wegens evenementen.
Ik ben wel heel blij voor iedereen dat het zulk lekker weer was vandaag

If you're a gangster... what are you doing in show business?
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Na 3 rondjes reed ze nog achter me maar ze finishte 8 plaatsen vóór mijwictor schreef: Ook een petje af voor Mirre, die naar alle verwachting de grote meerderheid van ons veld zoek reed.

van den Mountainh en Dader hebben ook sterke slotronden gereden trouwens
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
Zo weer thuis, gedouched opgefrist en uitgerust! (vooral die laatste 2 waren hard nodig na het duel met Nard:D).
Hulde voor de organisatie vandaag, super georganiseerd, gezellige sfeer en een mooi en SS waardig parcours!
Lijkt me leuk om vaker SS wedstrijden te rijden, Moet mogelijk zijn dat hier meer animo voor is lijkt me? Bergraces, maar dan een beetje serieuzer, Wie weet stappen er meer mensen over?
Nard volgend jaar revanche
hahaha 
Hulde voor de organisatie vandaag, super georganiseerd, gezellige sfeer en een mooi en SS waardig parcours!
Lijkt me leuk om vaker SS wedstrijden te rijden, Moet mogelijk zijn dat hier meer animo voor is lijkt me? Bergraces, maar dan een beetje serieuzer, Wie weet stappen er meer mensen over?
Nard volgend jaar revanche

Ik heb alles uit de kast gehaald om van den Mountainh er af te rijden maar helaas, als ik hem had ingehaald hoorde ik even later toch weer een tweede Hope dreigend ratelen.@sph@ltdude schreef: van den Mountainh en Dader hebben ook sterke slotronden gereden trouwens
Ik heb een top weekend gehad!
Iedereen bedankt voor het organiseren.
Wat een opkomst... echt geweldig! De dag vloog voorbij en ik heb me opper best vermaakt.
De feestcommisie had zelfs voor perfect weer gezorgd. Weliswaar tikkie fris met de wind af en toe, maar dat mocht de pret zeker niet drukken, zeker niet in (alweer) oktober! De route leek aanvankelijk 'mee te vallen' in verhouding tot wat er in dat bos nog meer ligt aan pittige klimmetjes. Nietemin waren 7 rondes op het uitgestippelde parcours ruim pittig genoeg. De afwisseling met snelle passages waarbij 'wegrijden' niet zo evident was en de veelal valsplat stukken omhoog, hakte er toch wel in.
Na 2 weken niet gefietst te hebben en al geheel ontbreken van fitheid ging het desondanks voor mijzelf best OK. De eerste 3 rondes met Lars, iets later aangevuld met Hubert wat rondgeharkt. Daarna even moeten passen bij een korte versnelling van de heren nadat Mirre ons als een sneltrein voorbij vloog. Lang op 100-150 meter gehangen, maar moest naar de laatste 2 ronde toe toch inleveren. Dader en Van den Mountain kwamen toen nog 'even' hard voorbij, waarbij ik ze nog lang in het zicht kon houden tot halfweg laatste ronde ik ook hen nipt uit het zicht verloor.
Ik heb me erg goed vermaakt op het parcours en tussen de grote groep gezelligheid.
Het werd al geroepen door Pottser, maar het NKSS is inmiddels ook wat mij betreft verheven tot de status van 'klassieker'

De feestcommisie had zelfs voor perfect weer gezorgd. Weliswaar tikkie fris met de wind af en toe, maar dat mocht de pret zeker niet drukken, zeker niet in (alweer) oktober! De route leek aanvankelijk 'mee te vallen' in verhouding tot wat er in dat bos nog meer ligt aan pittige klimmetjes. Nietemin waren 7 rondes op het uitgestippelde parcours ruim pittig genoeg. De afwisseling met snelle passages waarbij 'wegrijden' niet zo evident was en de veelal valsplat stukken omhoog, hakte er toch wel in.
Na 2 weken niet gefietst te hebben en al geheel ontbreken van fitheid ging het desondanks voor mijzelf best OK. De eerste 3 rondes met Lars, iets later aangevuld met Hubert wat rondgeharkt. Daarna even moeten passen bij een korte versnelling van de heren nadat Mirre ons als een sneltrein voorbij vloog. Lang op 100-150 meter gehangen, maar moest naar de laatste 2 ronde toe toch inleveren. Dader en Van den Mountain kwamen toen nog 'even' hard voorbij, waarbij ik ze nog lang in het zicht kon houden tot halfweg laatste ronde ik ook hen nipt uit het zicht verloor.
Ik heb me erg goed vermaakt op het parcours en tussen de grote groep gezelligheid.
Het werd al geroepen door Pottser, maar het NKSS is inmiddels ook wat mij betreft verheven tot de status van 'klassieker'

- Xircuit
- Contacteer:
Persoonlijk niet echt lekker gereden, maar dat mocht de pret niet drukken. Het uitgezette parcour was zéér SS-fahig! Ik heb 2 rondjes gereden, toen ik op een rond werd gezet heb ik nog even gepoogd de snelste bij te houden... kansloos! De toertocht van gistermorgen hakte er iets harder in dan ik had gehoopt.
Verder: Hulde aan de organisatie! Op naar NKSS 2010!
Verder: Hulde aan de organisatie! Op naar NKSS 2010!
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
-
Ik heb me ook zeer goed vermaakt, mss voor het goede en voor mij net een paar biertjes te veel in het tippie gedronken, maar dat kon de pret niet drukken.
Leuke strijd gehad met @sph@ltdude en later Dader. Deze twee waren net elastiekjes
reden weg en ik kwam weer iets terug. Vaak gedacht "laat maar gaan"
Regelmatig achterom gekeken of ik niet werd ingehaald door Bartje325i, want dat was wel het laatste wat mocht gebeuren
Verder: Organisatie bedankt
Oja volgend jaar meer kampeerders aub
Leuke strijd gehad met @sph@ltdude en later Dader. Deze twee waren net elastiekjes
reden weg en ik kwam weer iets terug. Vaak gedacht "laat maar gaan"

Regelmatig achterom gekeken of ik niet werd ingehaald door Bartje325i, want dat was wel het laatste wat mocht gebeuren

Verder: Organisatie bedankt

Oja volgend jaar meer kampeerders aub

Net thuis met 760 km op de teller over 3 dagen , goed zot eigenlijk , maar deze lange rit heb ik me niet beklaagt , integendeel , het was super , zaterdag met Jelle , Daan en de 2 minicoopers een ritje gemaakt waaronder het wedstijd parcour , voor mij was het al duidelijk dat ik met een 32-16 zou afzien ( had een vermoeiende week ) en daarom besloten om de zondag met 32-17 te rijden wat me beter afging voor men eerste SS rit , vooral met ochikiro gereden waarvoor ook bedankt , ik heb me ongelooflijk goed geamuzeerd ( mijne madam ook ) , toffe mensen leren kennen en ook Jelle voor zijn organisatie , volgend jaar zeker terug 

bezoek ons gastenkamer www.breadandbutter.be
Warm zonnetje, mooi herfstbos, toffe organisatie, goed doel, coole bidon, leuk kletsen, mooie prijzen en ... lekker fietsen!! Ik heb weer op en top genoten van het gezelligste wedstrijdje van het jaar!
Laatst gewijzigd door Mirre op ma okt 05, 2009 9:09 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Snel, we staan op de voorpagina !!!!!
http://www.dirty-pages.net/home/index.php
Sh*t, we worden mainstream.....
http://www.dirty-pages.net/home/index.php
Sh*t, we worden mainstream.....

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Wat valt er nog te zeggen? Ik hou het kort voor nu. We praten nog wel even na hier toch?
Wat mij betreft: Lekker dagje voor mij gisteren, goed gereden. Mooie en leuke strijd met Ninko, waarvan het toch echt (echt!) niet vanzelfsprekend is dat ik win. Sterker nog, verbaasde me. Des te beter gevoel dus
.
Nu nog NK Marathon proberen en dan lekker rust en toeren! Veel op de singlespeed, dus de meesten van jullie zie ik van de winter!
Wat mij betreft: Lekker dagje voor mij gisteren, goed gereden. Mooie en leuke strijd met Ninko, waarvan het toch echt (echt!) niet vanzelfsprekend is dat ik win. Sterker nog, verbaasde me. Des te beter gevoel dus

Nu nog NK Marathon proberen en dan lekker rust en toeren! Veel op de singlespeed, dus de meesten van jullie zie ik van de winter!
Hehe:D Heb echt (echt!) slecht van geslapenNard schreef: Mooie en leuke strijd met Ninko, waarvan het toch echt (echt!) niet vanzelfsprekend is dat ik win.