Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.
Moderator:Beheerders
-
J-gen
Hondsrug Classic Gieten - 4 oktober 2009
Bericht
door J-gen » za sep 12, 2009 10:47 am
Vorig jaar was de Hondrug classic één grote glijpartij vanwege het slechte weer, toch heb ik me dit jaar weer ingeschreven. Zijn hier nog meer mensen die zich hebben aangemeld en/of vorig jaar hebben meegedaan en dat nu wel/niet doen?
Beetje info:
Op zondag 4 oktober 2009 wordt in de Staatsbossen van Gieten de 13e editie van de Hondsrug Classic verreden. De Hondsrug Classic wordt verreden onder de vlag van de KNWU en staat op de internationale MTB kalender van de UCI vermeld als Classe 1 wedstrijd. Het parcours is 55,4 kilometer lang, redelijk vlak met hier en daar een zandgat of heuveltje. Bij regen kan het parcours dus glad zijn. De sfeer is prima, en verwacht dat er hard gereden kan worden als het een beetje droog is.
Link:
www.gietenwielrennen.nl/hondsrugclassic
-
Trekrules
Bericht
door Trekrules » za sep 12, 2009 11:23 am
Doe ook mee alleen voor de fun
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
partyboj
Bericht
door partyboj » ma sep 14, 2009 7:38 pm
Doe al mee sinds 1998.
Eigenlijk is het de meest saaie wedstrijd van het jaar, maar op 1 of andere manier ga ik toch elk jaar weer heen

!
Het is dichtbij en m'n fietsmaatjes gaan ook altijd!
Vorig jaar vond ik het geweldig, heerlijk die blubber!
Van mij mag het dit jaar weer stortregenen!

-
J-gen
Bericht
door J-gen » wo sep 30, 2009 8:32 pm
Volgens de weervoorspellers wordt het weer prut!

Gelukkig start ik dit jaar vanaf plek 600, dus als ik dit jaar net als vorig jaar weer 600 man inhaal ben ik eerste.

Vorig jaar begon ik vanaf plek 1200, en het inhalen op die smalle paden was niet echt makkelijk.
-
Trekrules
Bericht
door Trekrules » wo sep 30, 2009 8:38 pm
J-gen schreef:Volgens de weervoorspellers wordt het weer prut!

Gelukkig start ik dit jaar vanaf plek 600, dus als ik dit jaar net als vorig jaar weer 600 man inhaal ben ik eerste.

Vorig jaar begon ik vanaf plek 1200, en het inhalen op die smalle paden was niet echt makkelijk.
ik sta bij jouw in het zelfde start vak

en yes lekker weer wordt het gewoon,laat de glij partijen maar komen bij de grote meer

.Idd massale file op de single tracks

.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
Bert600 - Berichten:9
-
Contacteer:
Bericht
door Bert600 » zo okt 04, 2009 8:18 am
Parcours lag er zaterdag mooi bij. Vanacht wat regen gehad maar nu een blauwe lucht! Over het algemeen zal parcours snel zijn vandaag..