welke voorvork
Moderator:Beheerders
Is ook zeker niet mijn favo, maar is voor mij lekker dicht bij als ik snel wat nodig heb. Ik misbruik ze gewoon... zoals hun hun klanten misbruiken...BiKeRbOi schreef:mrElGuapo schreef:rock shox reba kan je naaf in.
Fox heeft er ook een paar.
anders moet je ff kijken bij onlineshops.
bijvoorbeeld www.mammoet.nl heeft een paar overjarige nog liggen (dus redelijk goedkoop)
ik HAAT mammoet, net als 90% van de mensen hier
ze verkopen overjarige shit voor nieuwprijs en proberen je overal af te zetten....
Plan ahead..it wasn't raining when noah build the ark
-
je gewoon een 9mm QR, die vork die je liet zien past dus gewoon.
20mm QR is stijver en sterker maar volens mij ga jij het niet echt nodig hebben.
maar zo`n lange vork kan wel je geo verpesten volgens mij.
ik weet er zelf ook nog niet zoveel van maar probeer gewoon te helpen, dus als ik een foutje heb gemaakt niet pissig worden
20mm QR is stijver en sterker maar volens mij ga jij het niet echt nodig hebben.
maar zo`n lange vork kan wel je geo verpesten volgens mij.
ik weet er zelf ook nog niet zoveel van maar probeer gewoon te helpen, dus als ik een foutje heb gemaakt niet pissig worden

Heb je hier linkje van? Want als jy niet geintresseerd ben ben ik dat wel...maartenn schreef:oke, maar het is dus af te raden om verder te rijden met zon naaf die ik heb ?
hoe noem je die naaf die ik heb eigenlijk ?
want ik kwam namelijk wel wat leuks tegen op marktplaats, :
een :voorvork marzochi bomber drop off 2
is dit een beetje geschikt voor mijn eisen ? dirt, en af en toe dus een skate park ?
En as ik die kan kopen kan jy myn nieuwe DJ3 kope ( die past op 9mm naaf

- redoutterider
jij wou toch 20mm as?Levi-Punk schreef:Heb je hier linkje van? Want als jy niet geintresseerd ben ben ik dat wel...maartenn schreef:oke, maar het is dus af te raden om verder te rijden met zon naaf die ik heb ?
is dit een beetje geschikt voor mijn eisen ? dirt, en af en toe dus een skate park ?
En as ik die kan kopen kan jy myn nieuwe DJ3 kope ( die past op 9mm naaf)
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/
As ik meer mm kan me 9mm isda goe vormy, is wa geld uitgespaard. en geld is kostbaarredoutterider schreef:jij wou toch 20mm as?Levi-Punk schreef:Heb je hier linkje van? Want als jy niet geintresseerd ben ben ik dat wel...maartenn schreef:oke, maar het is dus af te raden om verder te rijden met zon naaf die ik heb ?
En as ik die kan kopen kan jy myn nieuwe DJ3 kope ( die past op 9mm naaf)