Christiaan schreef:
Hey Christiaan, 'k hoorde dat je ook een Merlin roadracer hebt....? Klopt dat..?
'K heb er laatst ook één op de kop getikt!!
Moderator:Beheerders
Die van mij had véél te weinig olie. Nu ze op degelijk in elkaar zit, is het wel dik in orde! Véél minder soft/spons gevoel dan m'n 08, ik heb dat wel graag.thomasmb schreef:Indeed.Santa Cruz schreef:hip hoi voor het te snel op de markt brengen van een 2010 vork. Rock Shox heeft duidelijk de dollars geroken en wilde waarschijnlijk, in deze tijden van recessie, de introductie niet langer uitstellen. Bad choice.
Waarsschijnlijk stond de productieband nog niet eens op punt. Ook al verhalen gehoord op pinkbike van boxxers die zonder bushings enzo worden geleverd.
Nu met de olie er in werkt ze wek best (y) , ze is nog niet ingereden dus nog even geduld voor ik een oordeel ga vellen.
Grtz
Indeed ze voelt wat stugger aan als men '08 en best progressief. I like !Chmod schreef:Die van mij had véél te weinig olie. Nu ze op degelijk in elkaar zit, is het wel dik in orde! Véél minder soft/spons gevoel dan m'n 08, ik heb dat wel graag.thomasmb schreef:Indeed.Santa Cruz schreef:hip hoi voor het te snel op de markt brengen van een 2010 vork. Rock Shox heeft duidelijk de dollars geroken en wilde waarschijnlijk, in deze tijden van recessie, de introductie niet langer uitstellen. Bad choice.
Waarsschijnlijk stond de productieband nog niet eens op punt. Ook al verhalen gehoord op pinkbike van boxxers die zonder bushings enzo worden geleverd.
Nu met de olie er in werkt ze wek best (y) , ze is nog niet ingereden dus nog even geduld voor ik een oordeel ga vellen.
Grtz
JupHey Christiaan, 'k hoorde dat je ook een Merlin roadracer hebt....? Klopt dat..?
ja, what can I say, rug klachten, en ook boven de 50km/u rijdt ie top.Bernard schreef:JupHey Christiaan, 'k hoorde dat je ook een Merlin roadracer hebt....? Klopt dat..?
Ook al in de racefiets handel? Kan me namelijk niet voorstellen dat lekker rijdt met 200 spacers onder je stuurpen, tenzij je niet boven de 20km/h komt.
Hey Christiaan,Christiaan schreef:ja, what can I say, rug klachten, en ook boven de 50km/u rijdt ie top.Bernard schreef:JupHey Christiaan, 'k hoorde dat je ook een Merlin roadracer hebt....? Klopt dat..?
Ook al in de racefiets handel? Kan me namelijk niet voorstellen dat lekker rijdt met 200 spacers onder je stuurpen, tenzij je niet boven de 20km/h komt.
heej mijn frame!!! (oude)roerijzer schreef:illuminatastigmata schreef:Is hier de voor-en achtervering niet een ietwat uit zijn verband gehaald????roerijzer schreef:![]()
nee
een trance (oude model) mag max 140 mm veerweg voor hebben mijn lyrik staat meestak op 130 /135mm precies goed
Deze is iets korter dan de oude in dezelfde maat. Dat merk je alleen op echte high-speed stukken. Voor de rest voelt ie al direct vertrouwd aan.bettes schreef:looking good Jeroen. Mooie deal met den Duits kunnen sluiten blijkbaar!
Hoe rijdt ze? Even goed als de ouwe getrouwe?
greetz
Bettes
velgen zijn mavic ex 729...special blue editiondriezzz_dirter schreef:mijn wtf...was omdat ik die bike echt netjes vind,
en je ziet aan de balhoofdhoek dat de totem niet overkill is,
btw welke velgen zijn dat