pedalpark presents ghetto skatepark jam, foto update

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
bestbiker
pedalpark presents ghetto skatepark jam, foto update

Bericht door bestbiker » di jun 23, 2009 11:55 pm

pedalpark presents,

ghetto skatepark jam,

aanstaande zaterdag avond houden we een vette jam, in ons hopelijk toekomstig nieuwe pand.

we zijn bezig met een gigantisch groot pand om een indoor pedalpark te beginnen. nu wordt er zaterdag in en om dit pand een groot feest gehouden door de mensen die het pand in beheer hebben, en als voor proefje op wat in de toekomst komen gaat hebben we een gedeelte in gericht als ghetto skate park met verschillende ramps jumps banks grinds en drops. we kunnen hier dus de hele dag en nacht lekker jammen tijdens een vette party met verschillende dance area's van reage tot knetter harde house. de party zal de hele nacht doorgaan en mischien nog wel op zondag verder gaan. dus over een slaap plek hoef je je niet druk te maken, slapen komt er toch niet van.

je weet, good times.

foto'tje van een van de kleinere hallen op het terein.
Afbeelding

foto'tje van de grootste hal van buiten af.
Afbeelding

zal van de week nog ff foto's posten van de setup van het parkje.
Laatst gewijzigd door bestbiker op zo jun 28, 2009 6:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

bestbiker

Bericht door bestbiker » wo jun 24, 2009 10:29 am

o ja,
lokatie, Frans Maas terein, Duinkerkenstraat 1, 9723 BN GRONINGEN.

de festiviteiten zullen zaterdag middag rond 14:00 uur beginnen, wij zijn van af 17:00 uur aanwezig.

AxelD

Bericht door AxelD » wo jun 24, 2009 11:18 am

Wooh wat een locatie!
Kan helaas niet bij de jam zijn, andere verplichtingen en heb sowieso nog
geen park skills :D

Succes!

nathan

Bericht door nathan » wo jun 24, 2009 3:25 pm

dude fuck dat ik er niet ben misschien kom ik snachts nog wel ;)
smash the system

bestbiker

Bericht door bestbiker » za jun 27, 2009 12:05 am

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

bestbiker

Bericht door bestbiker » zo jun 28, 2009 6:54 pm

Afbeelding
even rust tussen het rijden
Afbeelding
ga er maar bij zitten
Afbeelding
chillen met de hippies
Afbeelding
best bewaakte ghetto skatepark in town
Afbeelding
wimpie
Afbeelding
z@man
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jur
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zo dat was het weer, het was echt een zeer geslaagd evenement. Eerst als idioten in twee dagen tijd een skatepark in elkaar rammen, om vervolgens kapot van het bouwen de hele dag en nacht te rijden en tussen door ook nog eens flink feesten. Al met al een zeer vermoeiend weekje, maar zeker de moeite waard.

Nu op naar de voorbereidingen van het dirt/lake jump evenement van volgend weekend. Hiervoor zullen we donderdag gaan beginnen met bouwen van twee grote landingen, hier voor zullen de schansen geplaatst worden die we ook gebruikt hebben voor de qaurter to bank set up van het ghetto skatepark. deze schansen zijn 2m hoog en 3m lang, dit worden dus lekker grote jumps, de groene schans zal aan het eind van een steiger worden geplaatst zodat je uitkomt in het midden van een groot meer.

hope to see you all there for some good times.

cheers, the PedalPark crew

den_Willy

Bericht door den_Willy » di jul 07, 2009 6:30 pm

2 a 3 schanzen, dat was het evenement?
(bedoel er niets mee h)

khardak

Bericht door khardak » di jul 07, 2009 6:48 pm

80% van elk evenement is toch de vibe.. je kan ook een hele dikke jam hebben op 1 streetspot als je maar genoeg chille mensen hebt ;)
FSD-Bikers | my pinkbike album

custom painted cube flying circus(wit)

den_Willy

Bericht door den_Willy » di jul 07, 2009 7:37 pm

Ik heb net gezegd dat ik er niets mee bedoelde... Dat wat je zegt weet ik ook wel...

bestbiker

Bericht door bestbiker » vr jul 10, 2009 1:33 pm

als je er niets mee bedoeld waarom zeg je het dan? en volgens mij gaat het nog altijd om de hoeveelheid tricks die je op een schans laat zien dan om het aantal schansen. ga jij maar eens in 2 dagen tijd met 4 man en beperkte materialen een skatepark bouwen.

gelukkig waren de mensen voor wie we de jam hebben georganiseerd minder kortzichtig en heeft iedereen zich prima vermaakt op die 2 a 3 schansen.

laters

den_Willy

Bericht door den_Willy » vr jul 10, 2009 4:23 pm

Kortzichtig?...lollige kerel...

Ik vroeg het, omdat... en nu niet schrikken hé... Omdat ik dacht dat die hangaar binnen ook nog helemaal ging volgezet worden met coole dingen omdat die ook op de foto's in het begin stond, blijkbaar niet, dus was ik verrast.
Dus ik bedoelde er dus echt niets mee...
Als je nu gewoon antwoord op mensen hun vraag dan is er niets mis hé. Maar ja, maakt niet uit. Laten we het nu hierbij laten.

bestbiker

Bericht door bestbiker » vr jul 10, 2009 10:46 pm

ik bedoel ook niets met de uitspraak kortzichtig, dit is alleen een beschrijving van hoe de inhoud van je post op me over komt. lees de eerste post maar eens goed door dan zal alles je misschien duidelijk worden. we zijn bezig om deze hal te kunnen gebruiken als indoor dirt lokatie, alleen is dit niet zo makkelijk als jij misschien denkt. deze jam was slechts een promotionele actie om deze lokatie onder de aandacht te brengen. verdere onderhandelingen over de lokatie moeten nog volgen, dus nee de grote hal staat nog niet vol met coole dingen. maar wat niet is zal wat ons betreft zeker nog komen, en hierbij hebben we meer behoefte aan de nodige support dan aan kortzichtige post's van mensen die blijkbaar het topic niet goed gelezen hebben.

bedoel er verder niets mee,

laters.

Plaats reactie