Hier is de mijne.
vork ; talas 36 rc2 uit 2006
remmen hope m4
naven hope pro 2
crank race face deus
schakel gebeuren x9 en xtr voorder.
velgen mavic 321
liteville kit 1
stuur en stuurpen syntace vro

Moderators:JJ, Beheerders
Nou dan zal ik de mijne hier ook maar even bij zetten.dirty sanches schreef:Eens kijken wat er in nl zo rond rijd!!!!
DT moest terug voor garantie, en bleef door allerlei geneuzel 6 maanden weg. Mijn LBS had deze nog liggen, en mijn vader een draaibank, dus heb ik hem maar pasgemaakt. Funktioneerd goed, alleen is het platform systeem Floodgate een beetje een overbodige luxe.dirty sanches schreef:vanwaar die andere demper? was de dt niet goed! of zat deze er standaard in?
(Offtopic)Ik heb in 2008 meegedaan als mountainbiker en ben in 2009 noodgedwongen als vrijwilliger mee geweest wegens een blessure.dirty sanches schreef:Mooi bakje!
Ik zie een sticker van duchenne hero's. Ik ben van plan om die met en man of 4 in mei 2010 te gaan rijden. Met mijn liteville. wat zijn jouw ervaringen in deze race? En hoe beviel die race?
Geen overkill aan demping? De DT is toch speciaal getuned (minder demping meen ik) voor de 301?baron062 schreef:DT moest terug voor garantie, en bleef door allerlei geneuzel 6 maanden weg. Mijn LBS had deze nog liggen, en mijn vader een draaibank, dus heb ik hem maar pasgemaakt. Funktioneerd goed, alleen is het platform systeem Floodgate een beetje een overbodige luxe.dirty sanches schreef:vanwaar die andere demper? was de dt niet goed! of zat deze er standaard in?
De DT ligt nu op de plank als reserve.
Dat lijkt hij inderdaad wel te hebben, maar het stoort mij niet, heb de demping relatief ver open staan. Zou eens bij mijn connectie kunnen informeren of die Monarch anders te shimmen is.Alexander schreef:Geen overkill aan demping? De DT is toch speciaal getuned (minder demping meen ik) voor de 301?
Heb je er een foto van, van dat kromme frame? Ben benieuwd waar de zwakke punten liggen, waar hij plooit. Was de impact recht van voren?Bartacus schreef:
En hier mijn Liteville. Of eigenlijk, mijn eerste Liteville die vorig jaar in maart afgeschreven werd door een valpartij in de Ardennen waarbij de onderbuis "banaan" gereden werd. De fiets was toen net een paar maanden oud. Ik heb wel gelijk een nieuwe besteld omdat het echt een superfiets is. Ondanks de kromme onderbuis kon ik er nog prima mee rijden. Kom daar maar eens mee met een carbon frame
Ik denk niet dat er ooit fabrikanten zijn die dat echt bekend maken. Wat zouden we ook met die info kunnen? Ik weet van een frame waarvan de liggende of staande achtervork (dat weet ik niet meer) door gegaan is, dat was binnen een week geregeld. Gebruikersprofiel: erg zwaar en erg veel gebruik (marathon setup), tikkie lomp...baron062 schreef:Even in het algemeen: iemand bekent met hoeveel Liteville's er al teruggegaan zijn voor garantie? Iemand bekent met gebroken Liteville's in zijn of haar omgeving?
Ik hoef het niet van Liteville zelf te horen!mateis schreef:Ik denk niet dat er ooit fabrikanten zijn die dat echt bekend maken. Wat zouden we ook met die info kunnen? Ik weet van een frame waarvan de liggende of staande achtervork (dat weet ik niet meer) door gegaan is, dat was binnen een week geregeld. Gebruikersprofiel: erg zwaar en erg veel gebruik (marathon setup), tikkie lomp...baron062 schreef:Even in het algemeen: iemand bekent met hoeveel Liteville's er al teruggegaan zijn voor garantie? Iemand bekent met gebroken Liteville's in zijn of haar omgeving?
Dat zegt mij niets, behalve dat de customer-support in dit geval goed en snel was.