Show us your own trails
Moderator:Beheerders
Zoals de titel het al zegt 

Laatst gewijzigd door Boukoul op do jul 02, 2009 8:47 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Jean-Pierre
250 meter van mijn huisStillridingbmx schreef:Wow super strak, waar liggen die?

Begroeing is idd een probleem maar daar werken we aan

Laatst gewijzigd door _EdsE_ op do jul 02, 2009 8:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
http://www.pinkbike.com/photo/8002810/
tafels zijn langer, de kleine startbult is nu weg en er staat een nieuwe van 2,70 hoog en 40 graden omlaag.
Een weiland in stokkum (gld) , some sweet berms and jumps!
de foto's zijn best oud, momenteel is het erg veranderd en alles is beter en mooier.
tafels zijn langer, de kleine startbult is nu weg en er staat een nieuwe van 2,70 hoog en 40 graden omlaag.
Een weiland in stokkum (gld) , some sweet berms and jumps!
de foto's zijn best oud, momenteel is het erg veranderd en alles is beter en mooier.
Dartmoor Cody 2013
Canyon DHX Whipzone 2014
Canyon DHX Whipzone 2014
-
- baconstrips
Hier kom ik dagelijks/wekelijk traine, zien er mss nie zo steil uit
maar dat zijn ze wel. (kheb ze me mn gsm getrokke dus slechte kwaliteit)

maar dat zijn ze wel. (kheb ze me mn gsm getrokke dus slechte kwaliteit)
Pinkbike: http://baconstrips.pinkbike.com/
- baconstrips
Ik ben er al een tijdje niet meer geweest.. Maar ik zal morgen even een kijkje nemen bij de slapende 'A10trails'.. Alhoewel, er zijn meerdere 'trails' in de directe omgeving.
Ik weet dat er een paar weken terug de kombochten en een quarter er nog waren.. De ligging is alleen kut, dat was een beetje uit de hand gelopen.
Bij de tweede spot in kwestie waren de matrozen langs gekomen dus die spot is ruined..
De derde spot is nog niet bekend bij onze vrienden, daar hebben we een jump in 'North-Shore' stijl gemaakt.. Benieuwd of deze de tand des tijds/natuur heeft overleefd?
Het gaat hier om gording-balken, en 2bij3tjes..
Morgen foto's in de update!
Ik weet dat er een paar weken terug de kombochten en een quarter er nog waren.. De ligging is alleen kut, dat was een beetje uit de hand gelopen.
Bij de tweede spot in kwestie waren de matrozen langs gekomen dus die spot is ruined..
De derde spot is nog niet bekend bij onze vrienden, daar hebben we een jump in 'North-Shore' stijl gemaakt.. Benieuwd of deze de tand des tijds/natuur heeft overleefd?
Het gaat hier om gording-balken, en 2bij3tjes..
Morgen foto's in de update!