deore wielen, verkocht slotje graag
Moderator:Beheerders
Item: deore zwarte velgrem wielen 28"
Plaats: veenendaal
Staat: gebruikt
Reden van verkoop: is meer city dan atb
Prijs en voorwaarden: 40 euro ofzo
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen,
Extra Info: wat valt er nog meer te vertellen over het item, niks zie linkje marktplaats
Afbeeldingen: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1
that's all folks
Plaats: veenendaal
Staat: gebruikt
Reden van verkoop: is meer city dan atb
Prijs en voorwaarden: 40 euro ofzo
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen,
Extra Info: wat valt er nog meer te vertellen over het item, niks zie linkje marktplaats
Afbeeldingen: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1
that's all folks
Laatst gewijzigd door tank24 op wo jul 01, 2009 6:52 am, 3 keer totaal gewijzigd.
van eddy al een tijd niks gehoord...reservering gaat over naar casper (die komt vanavond kijken
wie het eerst het meest daadkrachtigs is die krijgt hem
ben al te vaak de mist ingegaan met dingen reserveren voor mensen die niet meer komen. nu heb ik wel het gevoel dat dat bij eddy anders is maar toch...beleid 
wie het eerst het meest daadkrachtigs is die krijgt hem

- Eddy_the_Eagle
Eénmaal andermaal...van eddy al een tijd niks gehoord...
De volgende keer als dit soort regels gehanteerd worden, wil ik daar van tevoren van op de hoogte gesteld worden (zakelijk gezien wel zo fair, daar bestaan algemene voorwaarden voor). Ben ik blij dat ik 's nachts niet alvast het geld heb overgemaakt...reservering gaat over naar casper (die komt vanavond kijken wie het eerst het meest daadkrachtigs is die krijgt hem ben al te vaak de mist ingegaan met dingen reserveren voor mensen die niet meer komen. nu heb ik wel het gevoel dat dat bij eddy anders is maar toch...beleid
Bedankt voor deze introductie met totaal ondoorzichtige regels! Ik ga op zoek naar een koopplaats met serieuze en betrouwbare verkopers, maar volgens mij zijn die uitgestorven met het opkomen van internetfora)... I rest my case!
Ik hoop voor Casper dat hij er gelukkig mee wordt!
rm
geen zin om hierop te reageren,
ik wilde gewoon iemand blij maken met een frame waar ik niks meer mee deed. kan er ook niks aan doen dat er zoveel geintersseerde waren. heb geloof ik zeker 30 man in totaal gehad.(in 2 dagen) en ik zag door de bomen het bos niet meer zeg maar. als er dan een iemand bij zit die hem direct zelf wil komen ophalen. lijkt het mij logisch dat ik daar voor kies. scheelt mij weer inpak werk en naar het postkantoor brengen.
Eddy het spijt mij dat het voor jou zo is gelopen. maar 1 mailtje terug op mijn voorstel was afdoende geweest. Zo als ik al eerder heb gezegd, ik heb te vaak dingen voor mensen gerserveerd, waar ik uiteindelijk niks meer van heb gehoord. dus van wie ik het eerste geld heb die krijgt hem. lijkt mij een logisch beleid.
sorry voor een ieder voor het eventueel afgeven van verkeerde signalen, of verkeerd interperteren van signalen
shit nu toch gereageerd
ik wilde gewoon iemand blij maken met een frame waar ik niks meer mee deed. kan er ook niks aan doen dat er zoveel geintersseerde waren. heb geloof ik zeker 30 man in totaal gehad.(in 2 dagen) en ik zag door de bomen het bos niet meer zeg maar. als er dan een iemand bij zit die hem direct zelf wil komen ophalen. lijkt het mij logisch dat ik daar voor kies. scheelt mij weer inpak werk en naar het postkantoor brengen.
Eddy het spijt mij dat het voor jou zo is gelopen. maar 1 mailtje terug op mijn voorstel was afdoende geweest. Zo als ik al eerder heb gezegd, ik heb te vaak dingen voor mensen gerserveerd, waar ik uiteindelijk niks meer van heb gehoord. dus van wie ik het eerste geld heb die krijgt hem. lijkt mij een logisch beleid.
sorry voor een ieder voor het eventueel afgeven van verkeerde signalen, of verkeerd interperteren van signalen
shit nu toch gereageerd

- Eddy_the_Eagle
Re: rm
Het enige dat ik je wil meegeven voor de toekomst is dat je voortaan duidelijk je regels communiceert, i.p.v. ze als een paddestoel de grond uit te laten schieten wanneer het jou uitkomt. Het is een tip voor de toekomst!tank24 schreef:geen zin om hierop te reageren,
shit nu toch gereageerd
Ik vind het jammer en doe er verder niets aan...