Ja Jelle, je staat erop ...

Moderator:Beheerders
Haha, die 75 min singlespeeders weten wel welk wiel ze meten kiezenwillem12 schreef:
![]()
willem12 schreef:![]()
Wie ben ik om ze ongelijk te geven?JJ schreef: Haha, die 75 min singlespeeders weten wel welk wiel ze meten kiezen
JJ
JJ schreef:Haha, die 75 min singlespeeders weten wel welk wiel ze meten kiezen
JJ
Slechte, slechte voorbereiding. Ik was niet alleen m'n schoenen vergeten (zie de te grote stappers die ik leende van de vader van Mirre) maar ook m'n hartslagmeterband van de SRM... Dus een aparte file gemaakt met de Polar. Dus een te vol stuur en nóg meer gewicht meegesleept.willem12 schreef:Dank.Steelboy schreef:De laatste is erg sjiek!
Beetje jammer dat de verder symmetrische Nard zijn stuurbordje nogal uit het midden heeft hangen
Srm en andere hartslag meuk zit in de weg geloof ik...
![]()
Bikkel ???? Wandelaardader schreef:Heel erg tof hoor al die foto's, maar heeft niemand foto's van de echte bikkels uuhh ik bedoel van de 150min. rijders..
Ik ben vereerd Willem. Dank!willem12 schreef:Het is nu wat later, 22h30 en de kleintjes slapen![]()
Ode aan De kerf's , onvermoeibaar DP motortje. Kwaliteit foto's niet altijd even denderend, maar ze spreken voor zich...