Loeky Willingen

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » zo jun 14, 2009 12:58 pm

Damm , dat suckt :x
Alvast sterkte !
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

ratty

Bericht door ratty » zo jun 14, 2009 8:02 pm

spoedig herstel man
Specialized demo 8(2011)
specialized demo 7 1(2008)verkocht
be 1 team dh pro(2006)verkocht
be 1woodbumble(2005)verkocht

Loeky

Bericht door Loeky » zo jun 14, 2009 8:46 pm

Bedankt voor jullie reacties en steun!
ik (het broertje van Loek) zal jullie een beetje op de hoogte houden dmv dit topic.

Op het moment ziet het er wel redelijk uit, hij ligt stabiel.. hij heeft een hersenletsel opgelopen en 2 kleine bloedinkjes aan de linkerkant van zijn hersenen. Gelukkig herkent hij zijn vader en moeder en kan zijn armen en benen nog bewegen.. Hij heeft wat gegeten en gedronken, en krijgt nu sondevoeding. Hij is nog niet echt goed wakker geweest, hooguit 3min. daarna viel hij weer in slaap. Schelden kan hij gelukkig ook nog als hij iets niet fijn vind :). Zoals het er nu uitziet houden ze hem tot woensdag op de Intensive Care en wordt hij daarna overgeplaatst naar een revalidatie afdeling. We hopen natuurlijk dat hij er niks ernstigs aan overhoudt.

mvg. broertje Jip

claus

Loeky

Bericht door claus » zo jun 14, 2009 9:01 pm

Kom net terug uit Willingen met J en de tam tam heeft zijn werk al gedaan.

Plip zag je van een afstand met je eigen fiets + de Giant maar zonder eigenaar terugrollen naar de auto. Toen ik omkeek zag ik die tweety al de lucht ingaan en de rekensom was snel gemaakt. Geen kans meer om je nog aan te schieten.

De wind was idd een belangrijke factor dit weekend.

J is nog goed weggekomen, bij het nalopen van zijn velo 2 uur voor de quali kwam er een flinke scheur in de balhoofdbuis lasnaad tevoorschijn. Met kunst en vliegwerk+ hulp van vele kanten is het nog gelukt hem weer aan het rollen te krijgen. Hij is er nog goed mee weggekomen.

Loeky: stay strong and get well soon

B

FOX-BIKER

Bericht door FOX-BIKER » zo jun 14, 2009 9:03 pm

Dahm Loek ik was al bang voor zoiets aangezien ik jully de rest van het weekend heb gemist daar, STERKTE met herstel! Cheers Jarno
....

Plip

Bericht door Plip » zo jun 14, 2009 9:32 pm

FOX-BIKER schreef:Dahm Loek ik was al bang voor zoiets aangezien ik jully de rest van het weekend heb gemist daar, STERKTE met herstel! Cheers Jarno
Tnx Jip voor de update,
Jarno, hoe is het verder met jou nog gegaan daar? Kwali' gehaald zeker?

FOX-BIKER

Bericht door FOX-BIKER » zo jun 14, 2009 10:02 pm

yo Plip Qualie gehaald jah , viel niet mee op nieuwe bike kwam na training 2 uur voor de Qualie race er achter dat mijn B-1 frame afgeschreven was (scheur bij balhoofd) heb erg veel geluk gehad dat we het hebben gezien anders had ik nu naast Loek gelegen..

Maar verder wel mazzel bij Intense ( http://www.shocker-distribution.com ) hadden ze nog wel een bike staan dus die binnen een uur omgebouwd met mijn parts voorzover dat paste. en ik nog 1 keer freeride naar benede en daarna Qualie gerden zonder alles te springen omdat ik die bike niet kende mr was 24e dus door.

Race-dag wel nog 2 uur getraind en de shock afgesteld en hoeken naar mijn smaak gezet, run was best ok verspeelde wat tijd met uitklikken en weer alles gesprongen dus 6 sec van mijn qualie tijd af mr miste de top 8 die door mog naar de pro met paar seconden was 19e d8 ik in amateur finale.

Al met al enerverend weekend enige minpuntje da ik wel eens goedkopere weekenden heb gehad, en behoorlijk kut van Loek.

http://picasaweb.google.de/bikefestival ... 1782786562

Cheers Jarno
....

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » ma jun 15, 2009 6:52 am

Sterkte

Zet je toch weer aan het denken :(

RR

Bericht door RR » ma jun 15, 2009 7:44 am

Sterkte met het herstel Loek en hopelijk weer vlug op de bike.
My bikes:
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)

Tilly2
Contacteer:

Bericht door Tilly2 » ma jun 15, 2009 11:12 am

Shit hey, da's bad news... Ik stond boven op het parcours toen het gebeurde, heb er niets van gezien...

Hopelijk komt 't snel weer goed...!

Sterkte!!

Loeky

Bericht door Loeky » wo jun 17, 2009 2:09 pm

Gisteren een bezoekje gebracht bij loek samen met zijn broers en struik.

Hij is gelukkig van de intensive care af, en ligt nu op een revalidatieafdeling.
Zijn oriëntatievermogen en evenwichtsorgaan zijn nog een beetje van het padje af, maar verder ziet het erg goed uit vonden wij.
Hij is van de sondevoeding af en kan gelukkig zelf weer eten, hij stopt dan ook alles in z’n mond wat op z’n bord ligt, inclusief bestek, waarna hij de opmerking maakt dat het eten wel erg hard is.
We hebben dan ook een uur lang dubbel gelegen om zijn humor en geni(t)ale opmerkingen. Dat zit wel goed dus. Wel denkt hij dat de wedstrijd nog gereden moet worden, ook al heb je 10 minuten van te voren nog gezegd dat de race al gereden is en dat hij is gevallen bij de kwalificaties. De race zelf is dan ook een groot zwart gat, het eerste wat hij kan herinneren is de aanzet van de startdrop met mach 10.

a.s vrijdag wordt besloten of hij naar Nederland mag of dat hij in Duitsland wordt gehouden.

Groet,

Mark en Jip

Christiaan

Bericht door Christiaan » wo jun 17, 2009 7:59 pm

Loeky schreef:Gisteren een bezoekje gebracht bij loek samen met zijn broers en struik.

Hij is gelukkig van de intensive care af, en ligt nu op een revalidatieafdeling.
Zijn oriëntatievermogen en evenwichtsorgaan zijn nog een beetje van het padje af, maar verder ziet het erg goed uit vonden wij.
Hij is van de sondevoeding af en kan gelukkig zelf weer eten, hij stopt dan ook alles in z’n mond wat op z’n bord ligt, inclusief bestek, waarna hij de opmerking maakt dat het eten wel erg hard is.
We hebben dan ook een uur lang dubbel gelegen om zijn humor en geni(t)ale opmerkingen. Dat zit wel goed dus. Wel denkt hij dat de wedstrijd nog gereden moet worden, ook al heb je 10 minuten van te voren nog gezegd dat de race al gereden is en dat hij is gevallen bij de kwalificaties. De race zelf is dan ook een groot zwart gat, het eerste wat hij kan herinneren is de aanzet van de startdrop met mach 10.

a.s vrijdag wordt besloten of hij naar Nederland mag of dat hij in Duitsland wordt gehouden.

Groet,

Mark en Jip

Damn, hij is dus nog lang niet de oude, hopelijk is alles snel weer goed, en kan ie weer (rustig) beginnen met rijden

nut-case

Bericht door nut-case » wo jun 17, 2009 11:23 pm

toch goed om te lezen dat hij zijn gevoel voor humor nog heeft
hoewel je bestek eten niet heel normaal is..
al met al hoop ik dat het snel weer goed gaat
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

N I E L S

Bericht door N I E L S » do jun 18, 2009 1:20 am

Veel sterkte Loek!
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Struik

Bericht door Struik » vr jun 19, 2009 3:24 pm

nog wat foto's gevonden van onze piloot:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » wo jun 24, 2009 10:37 am

Nog nieuws over Loek?

Loeky

Bericht door Loeky » wo jun 24, 2009 6:41 pm

Ik ben inmiddels weer thuis sinds vanmiddag, en naar omstandigheden mag ik niet klagen. Mijn coordinatie is ronduit bagger, wat inhoudt dat lopen/evenwicht en aanverwanten zeer veel concentratie en moeite kosten. Meteen ff geprobeerd om mn glory te spanken, alleen dat viel vies tegen. Had er al moeite genoeg mee om 10 meter rechtuit te rijden terwijl mn bike helemaal niks mankeert. Ook moet ik me goed concentreren op het lopen, anders lig ik om de 10 meter.
Nog een andere leuke bijkomstigheid is dat ik door de crash door mn hele outfit heen ben. Het was blijkbaar nodig om mn body armor + scheenbescherming + schoenen + shirts + etcetera aan flarden te knippen dus das nog ff een zure nasmaak. Maargoed, das tenslotte maar geld.
Nog iets zuurs, waar ik echt van baal, is dat ik gewoon in de top10 had kunnen eindigen als ik de race had voltooid. Rijden ging echt bizar lekker, alleen wel ontzettende zonde van sommige noob-aanpassingen in de track.

Nu nog ff flink aan de medicijnen voor mn hersenen en verplichte neurologische revalidatie, en dan zullen we elkaar weer snel tegenkomen om elkaar het leven zuur te maken.

Mochten er nieuwtjes zijn dan post ik die hier wel.

koen vlemminx

Bericht door koen vlemminx » wo jun 24, 2009 6:57 pm

heey goed man om je weer te horen (nou doe maar lezen). oefen maar goed met het lopen . nog veel sterkte.

gr koen vlemminx
downhill is voor de echte man =)

Mech

Bericht door Mech » wo jun 24, 2009 9:31 pm

Loeky schreef: Nog iets zuurs, waar ik echt van baal, is dat ik gewoon in de top10 had kunnen eindigen als ik de race had voltooid. Rijden ging echt bizar lekker, alleen wel ontzettende zonde van sommige noob-aanpassingen in de track.
ALS mijn zusje een pieleke had was ze mij broer geweest!

ALS teld niet dan had ik erook al veel gewonnen. Maar goed dat je weer thuis bent jonge!

DESL

Bericht door DESL » do jun 25, 2009 5:10 pm

Loeky schreef:Het was blijkbaar nodig om mn body armor + scheenbescherming + schoenen + shirts + etcetera aan flarden te knippen dus das nog ff een zure nasmaak. Maargoed, das tenslotte maar geld.
Das echt iets Duits volgens mij, bij een maat van me hadden ze ook z'n komplete Dainese outfit enz. opengeknipt.
Schade, een goede 540 euro maar net wat je al zei 't is maar geld.

Sterkte met 't herstel kerel!
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

divere rules

Bericht door divere rules » do jun 25, 2009 6:15 pm

beterschap

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » do jun 25, 2009 8:53 pm

Succes met herstel!

Becksnar

Bericht door Becksnar » vr jun 26, 2009 10:21 am

DESL schreef:
Loeky schreef:Het was blijkbaar nodig om mn body armor + scheenbescherming + schoenen + shirts + etcetera aan flarden te knippen dus das nog ff een zure nasmaak. Maargoed, das tenslotte maar geld.
Das echt iets Duits volgens mij, bij een maat van me hadden ze ook z'n komplete Dainese outfit enz. opengeknipt.
Schade, een goede 540 euro maar net wat je al zei 't is maar geld.

Sterkte met 't herstel kerel!
Inderdaad, ik kon nog min of meer praten toen ik lag. Die verpleegkundige begon gelijk in m'n shirt te knippen, dus toen heb ik 'm maar vriendelijk uitgelegd dat ie dat beter niet met m'n body protector kon doen.
Maar ik denk dat er bij jou weinig keus meer was ;).
Sterkte iig!!
Dit en dat.

Monk

Bericht door Monk » vr jun 26, 2009 1:06 pm

Dat kan je volgens mij wel gewoon bij je verzekering verhalen.

Sterkte met revalideren!

Tilly2
Contacteer:

Bericht door Tilly2 » vr jun 26, 2009 1:55 pm

Succes en sterkte man!! Laten we hopen dat je snel hersteld bent..!

Wat shirts open knippen betreft, dat gebeurt volgens mij overal.. In ieder geval ook in de MX.
Body protectors openknippen daarentegen.......??? Beetje raar....

Plaats reactie