dTb-Trails- The end
Moderator:Beheerders
-
-
- Contacteer:
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
Dit is in Dinxperlo, wel op google te vindentreebasher schreef:ziet er strak uit, hoor... Waar is dit, zou ik misschien een keer langs kunnen komen? M'n benen beginnen te jeuken als ik jullie foto's zieSinds het baantje in Soest is afgebroken is er voor mij niet echt een alternatief...

Langskomen is zeker goed! Als je dat van plan bent kun je wel ff mailen ofzo

Info@dtb-dinxperlo.tk
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
Hele tijd geen updates meer gehad maar ik heb onze site: dTb-Dinxperlo.tk weer een beetje geupdate. Die gaan we vanaf nu dus goed bijhouden dus blijft de site in de gaten houden.
Nog eem wat over onze trails;
-We zijn bezig met een nieuwe line die vrij lang, groot en chill moet gaan worden. De eerste dirt is klaar en we zijn met de afloop bezig. Alles is handwerk en met maar 3 scheppen gaat het niet zo snel.
Hier begonnen we mee, alles moest kaal!(Rood is zoals die gaat worden):

En nu:

-Ook hebben een paar maten het hutje groter gemaakt zodat er wat meer ruimte is
:
Ziet er niet uit, maar werkt wel:

Nog eem wat over onze trails;
-We zijn bezig met een nieuwe line die vrij lang, groot en chill moet gaan worden. De eerste dirt is klaar en we zijn met de afloop bezig. Alles is handwerk en met maar 3 scheppen gaat het niet zo snel.
Hier begonnen we mee, alles moest kaal!(Rood is zoals die gaat worden):

En nu:

-Ook hebben een paar maten het hutje groter gemaakt zodat er wat meer ruimte is

Ziet er niet uit, maar werkt wel:

- Jean-Pierre
Wij staan erom bekend dat onze baan naar regen ongeveer meteen weer te rijden is op een paar plekken naar. Al dat zand is vrij droog dus trekt het haast meteen de grond in. Das het grote nadeel bij ons dusstino schreef:geeft dat geen problemen als het regent? niet goed te zien op de fto, maar het lijkt dat het deel voor de jump en de binnenkant van de bocht wel ens onder water zouden kunnen staan danRoel@dTb schreef:![]()

helaas, helaas, naar bijna een jaar van plezier wordt dTb weer weggestuurd.
dit keer is er een echte reden, maar het zuigt nog steeds.
de bodem is zwaar verontreinigd(geen verrassing mja), en riscio is denk ik daarom te groot bij ongevallen enz. afdeling grondwerken had nog nooit zoiets ergs gezien
, en wij moeten weer opbokken, we bouwen wel weer iets nieuws.
remember this,
dTb NEVER DIES

de bodem is zwaar verontreinigd(geen verrassing mja), en riscio is denk ik daarom te groot bij ongevallen enz. afdeling grondwerken had nog nooit zoiets ergs gezien

remember this,
dTb NEVER DIES

ride every day.
- freerideachterhoek
- Contacteer:
Jep zo gaat dat, We know all about it.
Maar euh Roel,..... Ons motto was altijd,........... och dan bouwen we nog iets mooiers en groters.
Het beste is gewoon om de legale manier te bewandelen, maar dan kom met een grote kostenpost te zitten.
Moch je op weg geholpen willen worden,..... SFA staat paraat
!!
Trouwens,............. als jullie dan toch niets meer te shapen hebben,,....
Wij hebben nog wel wat te doen.
Maar het is echt balen dat jullie daar weg moeten, Was een mooie spot. Maar jullie zijn als VIP altijd welkom bij SFA, dat weet je!
Spreek je snel weer!!
Timo
Maar euh Roel,..... Ons motto was altijd,........... och dan bouwen we nog iets mooiers en groters.
Het beste is gewoon om de legale manier te bewandelen, maar dan kom met een grote kostenpost te zitten.
Moch je op weg geholpen willen worden,..... SFA staat paraat

Trouwens,............. als jullie dan toch niets meer te shapen hebben,,....

Maar het is echt balen dat jullie daar weg moeten, Was een mooie spot. Maar jullie zijn als VIP altijd welkom bij SFA, dat weet je!
Spreek je snel weer!!
Timo
check: http://www.sfabikepark.nl
SFA BIKEPARK,....... Achterhoekse gezelligheid!!!
SFA BIKEPARK,....... Achterhoekse gezelligheid!!!
- dleidelmeijer
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ze hebben nog nooit zo iets ergs gezien, maar ze laten jullie daar wel meer dan een jaar wroeten... Dat klopt dan toch ook niet helemaal.Arjo@dTb schreef:helaas, helaas, naar bijna een jaar van plezier wordt dTb weer weggestuurd.![]()
de bodem is zwaar verontreinigd(geen verrassing mja), en riscio is denk ik daarom te groot bij ongevallen enz. afdeling grondwerken had nog nooit zoiets ergs gezien, en wij moeten weer opbokken, we bouwen wel weer iets nieuws.
remember this,
dTb NEVER DIES
Zorg wel dat ze nu meewerken aan iets nieuws he!
En we moeten nog maar ff een afscheidssessie doen ofzo.
echt jammer man! zonde!
@ Combee etc. Grondonderzoek is 3 weken geleden uitgevoerd omdat er waarschijnelijk iets nieuws zou komen daar. De uitslagen waren vrij triest; meer dan 400 keer zo erg als wat normaal is.. we hebben de uitslagen zelf gezien
@ Dennis
die afscheidssessie was ook ons idee maar helaas is zaterdag al het einde, het was de bedoeling dat we echt zo snel mogelijk weggaan. Afscheidssessie zit er dus HELAAS
niet meer in..
Deze avond zal ik even een filmpje posten van vandaag.. al het hout hebben we vanmiddat platgelegd.

@ Dennis
die afscheidssessie was ook ons idee maar helaas is zaterdag al het einde, het was de bedoeling dat we echt zo snel mogelijk weggaan. Afscheidssessie zit er dus HELAAS

Deze avond zal ik even een filmpje posten van vandaag.. al het hout hebben we vanmiddat platgelegd.

-
- Contacteer:
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ach ja, goede workout voor jullie.dtb-dinxperlo schreef:Mooie tijden![]()
Ik vind het ook raar dat wij dan zo lang in van die chemische grond hebben lope scheppe. En dat ze daar nu pas mee komen. Maar we bouwen wel weer iets nieuws, zoals altijd. Dit is de 5e baan die gefaalt is. hopen dat de 6de wel wat word en ook mag blijven.
![]()
dTb NEVER DIES
![]()
En over die chemische shit, verklaard een hoop over dat vreemde gebrabbel van jullie :-P appart taaltje :-P