Limburgs Mooiste

Mooie toertocht in het verschiet of zojuist gereden? Deel je bevindingen hier.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Jurriaan
Limburgs Mooiste

Bericht door Jurriaan » di apr 28, 2009 8:15 am

Nog meer DP members die Limburgs Mooiste rijden?

Wij van het Stadion zijn herkenbaar in Kona Bongo Bongo shirts.

dader

Re: Limburgs Mooiste

Bericht door dader » di apr 28, 2009 10:11 am

Jurriaan schreef:Nog meer DP members die Limburgs Mooiste rijden?

Wij van het Stadion zijn herkenbaar in Kona Bongo Bongo shirts.
Ja ik ga denk ik de 110km doen.

MarcoVH09

Bericht door MarcoVH09 » di jun 16, 2009 4:06 pm

Heb er ruim 2000 foto's gemaakt van vrijwel alle deelnemers :) , kijk maar eens op
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=C95B7ECD5AD59EE2
MarcosFotos.nl

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » di jun 16, 2009 6:39 pm

MarcoVH09 schreef:Heb er ruim 2000 foto's gemaakt van vrijwel alle deelnemers :) , kijk maar eens op
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=C95B7ECD5AD59EE2
Afbeelding

MarcoVH09

Bericht door MarcoVH09 » wo jun 17, 2009 5:33 pm

Wat jij wil, echter: de meeste deelnemers aan dit soort tochten vinden het heel handig om te weten waar ze de foto's kunnen vinden. Jij kennelijk niet.
Dit soort reactie's als SPAM maak het werk van al die vrijwillige fotografen er niet makkelijker op. Misschien moet ik maar geen foto's meer maken....
Gratis weggeven doe ik iig niet...dus kiezen of delen.
MarcosFotos.nl

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » wo jun 17, 2009 6:20 pm

Om nou 2000 foto's door te bladeren op zoek naar mezelf.

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » wo jun 17, 2009 8:42 pm

MarcoVH09 schreef:...vrijwillige fotografen...
Voor drieenhalve euro per foto noem ik dat niet vrijwillig. Als je de gemaakte kosten wilt dekken, OK, maar niet op deze manier, dit is gewoon VERKOOP, dus SPAM (want we hebben hier niet om gevraagd). Er zijn tegenwoordig steeds meer fotografen die tijdens toertochten foto's maken en deze tegen 'mooie' prijzen aan de man proberen te brengen...

willem12

Bericht door willem12 » vr jun 19, 2009 8:27 am

MarcoVH09 schreef: Gratis weggeven doe ik iig niet...dus kiezen of delen.
Kiezen dus. 1 saaie foto van opzij, nul dynamiek, op originele grootte voor 10 euro??? Bij de RDHF krijg ik van Sportograf voor 16.99 15 spectaculaire foto's foto's + GPS data. Wegwezen boef !!

Ik heb er niets op tegen dat je in deze tijd van crisis geld wil verdienen, maar neem dan de consequentie en maak een commercieel topic aan waarin je je diensten aanbied. Dit is gewoon toertocht-geld-pompen. Je kan beter.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

MarcoVH09

Bericht door MarcoVH09 » vr jun 19, 2009 6:34 pm

Nou nou, je klinkt wel heel erg getergt, :?
even op een rijtje:
1. Wat jij een saaie foto van opzij noemt ziet een ander als een duidelijk beeld van zijn/haar deelname aan deze tocht in het Limburgse landschap, kwestie van smaak dus.
2. Jij plukt er slechts één prijs uit, je verteld niet dat je ook een afdruk 13x19 voor 3,60 euro kan kopen bijv. Wel een zeer gekleurde/ ongenuaceerde weergave van feiten. Tevens zijn er altijd goedkopere, maar zeker ook duurdere fotografen.
"wegwezen dus" laat ik voor jouw rekening, ik vind het van weinig respect getuigen.
3. In deze tijden van crisis zou de opbrengst van die dag fotograferen volstrekt ontoereikend zijn om zoden aan de dijk te zetten. Ik denk dat je een wel zeer optimistisch beeld hebt bij de opbrengst ervan. Voor de goede orde, ik sta daar voornamelijk uit hobbyisme. Zelf rijd ik ook regelmatig tourtochten en toevallig vind ik foto's maken ook erg leuk . Ik sta er zeker niet om veel geld te verdienen!

Samengevat, ik vind je reactie nogal overdone. Neem maar aan dat ik hier niet als commerciele boer sta te spammen, maar als MTB liefhebber een aankondiging doe van wat fotowerk van mij.
Mocht de webmaster daar problemen mee hebben haalt íe dit bericht maar weg. Voor mij geen enkel probleem....
MarcosFotos.nl

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » vr jun 19, 2009 8:28 pm

MarcoVH09 schreef:Mocht de webmaster daar problemen mee hebben haalt íe dit bericht maar weg. Voor mij geen enkel probleem....
:whistle:

willem12

Bericht door willem12 » vr jun 19, 2009 8:36 pm

MarcoVH09 schreef:Samengevat, ik vind je reactie nogal overdone.
Bij de dorpspomp kennen we geen nuance.

De shots van de crossers op je Opyo-site zijn echt veel leuker dan die drive-by shootings.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr jun 19, 2009 8:57 pm

MarcoVH09 schreef: Voor de goede orde, ik sta daar voornamelijk uit hobbyisme.... en toevallig vind ik foto's maken ook erg leuk . Ik sta er zeker niet om veel geld te verdienen!
Ik laat je bericht hier wel gewoon staan, maar besef je wel dat je je op glad ijs bevindt. 'Voornamelijk' en 'niet om VEEL geld te verdienen' doen vermoeden dat je er toch wel wat aan over wil houden. Dat is ook prima, maar niet op dit forum.

Plaats reactie