DP Puzzelrit -- Zondag 21 Juni
Moderator:Beheerders
- zaadstengel
- Contacteer:
En dan de fiets weer op het dak naar volgend punt, enz.zaadstengel schreef:Ik tel tot nu toe ongeveer 200 km. Je mag op een willekeurige plek in Nederland beginnen en dus mag je ook met de auto naar de plek rijden die je het beste uit komt en daar op de fiets stappen.
Had graag medaan maar ik ben niet zo`n puzzelaar

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
Ach Ottje, jij gaat de 24 uurs wedstrijd met de koeriersbende doen zag ik op hun site. Dus, hoewel je geen puzzelarij hoeft te doen, moet je wel van Geleen naar Groningen rijden...ott schreef:En dan de fiets weer op het dak naar volgend punt, enz.zaadstengel schreef:Ik tel tot nu toe ongeveer 200 km. Je mag op een willekeurige plek in Nederland beginnen en dus mag je ook met de auto naar de plek rijden die je het beste uit komt en daar op de fiets stappen.
TBB
-
Ja, dat zegt niks.zaadstengel schreef:Ik tel tot nu toe ongeveer 200 km. Je mag op een willekeurige plek in Nederland beginnen en dus mag je ook met de auto naar de plek rijden die je het beste uit komt en daar op de fiets stappen.
Ik rij met de auto naar het finishpunt en vertrek daar en rij met de klok mee naar alle opeenvolgende punten naar uiteindelijk weer de finish. Dan kom ik op 300km.
Mijn inziens zou het dus geen ene hol uitmaken waar je start, je moet toch dat rondje rijden lijkt me!
TBB
Voor jouw toch maar 150km of zelfs helemaal niet trappen en toch uitrijden?Ilske schreef:Teeering wat heb ik er zin in. Fijn hoor, 300 km op een zadeltje zitten. Maar dat kan ik maandag meteen operatief laten verwijderen als ik op mijn werk op de OK ben....

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- didadunlop
Pfff ik moet helaas afzeggen. Van de dokter moet ik even rust houden..
Maar goed veel plezier..
Als ik mijn route had uitgezet was ik van zuid naar noord gereden en had ik volgens mij wat minder KM's hoeven te maken. (voor zover de mij onbekende punten niet echt uit de route lagen)

Maar goed veel plezier..

Als ik mijn route had uitgezet was ik van zuid naar noord gereden en had ik volgens mij wat minder KM's hoeven te maken. (voor zover de mij onbekende punten niet echt uit de route lagen)
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Het TUIG schreef:Voor jouw toch maar 150km of zelfs helemaal niet trappen en toch uitrijden?Ilske schreef:Teeering wat heb ik er zin in. Fijn hoor, 300 km op een zadeltje zitten. Maar dat kan ik maandag meteen operatief laten verwijderen als ik op mijn werk op de OK ben....
Tsssk!!! Alsof!!!!

Denk jij dat ik eraf stap na 150 kilometer??? Dan wordt ik pas warm! En ik zal toch echt dat gewicht van die lange moeten meenemen!
Ik zal hooguit heel eventjes een uiltje knappen tegen zijn camelbak.
-
Preciese dat is een makkelijke, die wist ik zelfs nog.Steelboy schreef:Die Romein inmiddels ook gevonden, nu de moeilijke nog... grrrmbl
Heleboel spots zijn bekend als je een local bent, alleen de finish is een raadsel
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Geen 24 uurs voor me zoals ik me nu voelTall Boy Bram schreef:Ach Ottje, jij gaat de 24 uurs wedstrijd met de koeriersbende doen zag ik op hun site. Dus, hoewel je geen puzzelarij hoeft te doen, moet je wel van Geleen naar Groningen rijden...ott schreef:En dan de fiets weer op het dak naar volgend punt, enz.zaadstengel schreef:Ik tel tot nu toe ongeveer 200 km. Je mag op een willekeurige plek in Nederland beginnen en dus mag je ook met de auto naar de plek rijden die je het beste uit komt en daar op de fiets stappen.
TBB

Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Ik zoek nog naar Mylos2. Xhystos1 is volgens mij veels te ver, die doe ik alleen als ik een gekke bui ben. Dat zou wel een mooi startpunt zijn, om dan kriskras alle locaties af te gaan.
Vraagje aan de jury: wij maken op elk punt een foto van fiets en rijder, neem ik aan? Of kan volstaan worden met een foto van slechts het vehikel?
Dat laatste is wel makkelijker op plekken waar geen fotograaf te ronselen is...
Vraagje aan de jury: wij maken op elk punt een foto van fiets en rijder, neem ik aan? Of kan volstaan worden met een foto van slechts het vehikel?
Dat laatste is wel makkelijker op plekken waar geen fotograaf te ronselen is...
- didadunlop
Wat jij wil. Maar ik zat dicht tegen een longontsteking etc aan. Daar heb ik geen tweede keer zin in.Jah duh!
lekker belangrijk! Je hebt gewoon niet genoeg gepuzzeld om voldoende punten te hebben om te starten.
Gewoon starten, niks mee te maken met die arts.
Gewoon maandag vrij hebben, doe ik ook!
TBB
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- zaadstengel
- Contacteer:
- Wappendorf
Vrienden,
Het is bijna zover, de spanning loopt op en de benen staan stijf van de koolhydraten. Ik wens iedereen een goede puzzelrit toe. Het weer is goed, niet te warm, fris windje.
Nogmaals, op de foto's moeten de deelnemer en het object herkenbaar staan. Is er geen toeschouwer aanwezig, dan volstaat een foto op armlengte met de groothoeklens.
Helaas kan ik zelf niet alle punten bezoeken, maar zal wel proberen bij een aantal aanwezig te zijn in de loop van de dag. Vanaf 20h is de finish open in Café de Noot aan de Hamseweg 31, 3828 AA Hoogland. Ik zal er zelf aanwezig zijn om de deelnemers te begroeten. Pas aan de finish weten we hoeveel deelners er werkelijk waren !!
Groeten en Sterkte,
Axel Wappendorf
Het is bijna zover, de spanning loopt op en de benen staan stijf van de koolhydraten. Ik wens iedereen een goede puzzelrit toe. Het weer is goed, niet te warm, fris windje.
Nogmaals, op de foto's moeten de deelnemer en het object herkenbaar staan. Is er geen toeschouwer aanwezig, dan volstaat een foto op armlengte met de groothoeklens.
Helaas kan ik zelf niet alle punten bezoeken, maar zal wel proberen bij een aantal aanwezig te zijn in de loop van de dag. Vanaf 20h is de finish open in Café de Noot aan de Hamseweg 31, 3828 AA Hoogland. Ik zal er zelf aanwezig zijn om de deelnemers te begroeten. Pas aan de finish weten we hoeveel deelners er werkelijk waren !!
Groeten en Sterkte,
Axel Wappendorf
Kan niet en Mag niet bestaan niet.
-
-
Okee, iets later dan gepland, want tja, mevrouw had de cd's om e.e.a. op de Garmin te zetten niet bij zich. Gelukkig wist ze nog een progje op het web te staan zodat het er allemaal - zij het dus met enige vertraging....! - instaat!
We vertrekken zo per auto naar de finish en gaan daar in het holst van de nacht beginnen. 291 km volgens de enfb routeplanner.
TBB
We vertrekken zo per auto naar de finish en gaan daar in het holst van de nacht beginnen. 291 km volgens de enfb routeplanner.
TBB