Is dus een xc machientje dat tegen een stootje kan...
Slx crankstel is voorlopig, weet nog niet wat het gaat worden
XTR afmontage
Hope limited edition m4 remmen
Hope nieuwste 1500 gram wielset op ZTR 355 op stan no tubes rocket ron en racing ralph

Moderators:JJ, Beheerders
Ben zelf ook aan het kijken naar nieuwe (Hope) wielen, welke naven zitten er in deze wielen Plons? En blijft die velg wel heel? Lijkt me ietwat aan de slappe kant voor deze fiets.Plons schreef:Hope nieuwste 1500 gram wielset op ZTR 355 op stan no tubes rocket ron en racing ralph
type ken ik niet juist, maar het zijn die straight pull spakenCaramba schreef:
Ben zelf ook aan het kijken naar nieuwe (Hope) wielen, welke naven zitten er in deze wielen Plons? En blijft die velg wel heel? Lijkt me ietwat aan de slappe kant voor deze fiets.
Ik denk dat het wel wat meevalt daarmee, of het zal vooral de plonsita rijstijl moeten zijnPlons schreef:type ken ik niet juist, maar het zijn die straight pull spakenCaramba schreef:
Ben zelf ook aan het kijken naar nieuwe (Hope) wielen, welke naven zitten er in deze wielen Plons? En blijft die velg wel heel? Lijkt me ietwat aan de slappe kant voor deze fiets.
24 gaats voor en achter
Rob twijfelde ook om deze wielen aan mij te verkopen, zeker met mijn 85 kilo en vooral mijn rijstijl
maar hij had tot op heden nog geen klachten