Superfly Singlespeed
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dat wil ik sowieso wel voor je doen hoor klokkie 
Frame is (of was) dealer only ofzo inderdaad. Hoe ik er aan kom weet ik nog steeds niet
Maar mss dat er eens 1 op ebay voorbij komt, maar dat is voorlopig denk ik de enige kans om er 1 te bemachtigen.
Mss komt ie volgend jaar of het jaar erop gewoon in de catalogus, maar zo ingewijd ben ik niet bij Trek..
JJ

Frame is (of was) dealer only ofzo inderdaad. Hoe ik er aan kom weet ik nog steeds niet

Mss komt ie volgend jaar of het jaar erop gewoon in de catalogus, maar zo ingewijd ben ik niet bij Trek..
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
hehe, dat stuur gaat er inderdaad niet af, zoals Willem al zegt, dit is voor mij HET MTB stuur op het moment.
De fiets doet het goed! EK singlespeed ging lekker, en gister op het Soesterhoogt deed hij het ook super. In Dresden had ik niet veel profijt van de vork, gister avond was ie wel fijn, aardig wat landingen die met vork wat fijner waren.
Fiets is licht en stijf. Komt ook door het achterwiel, dat is met die velg echt knal hard. BB area is ook superstijf, zit een 38t voorblad op, op de binnenste stand van de crank (nodig voor goede kettinglijn) met maar enige mm's tussen tanden en beschermplaatje op het frame. Geen sporen van aanraken op het beschermplaatje, geen vervorming daar dus wat betekent dat het frame daar stijf genoeg is.
Wiel blijft met bouten ook prima zitten, uitbouwen wiel iets latiger dan normaal maar onder niet race omstandigheden snel genoeg.
Was niet helemaal de bedoeling om wederom als eerste rit een wedstrijd te rijden, maar dat kwam nu eenmaal zo uit. En hij deed het gelukkig goed. Was ook de bedoeling om niet de eerts eritten in de regen te rijden, maar dat kwam ook niet anders uit helaas. Nou ja, gelukkig roest plastic niet
Wachten nu op de vaste vork, die is in sommige gevallen fijner en zal ruim een kilo van het (nog onbekende) gewicht afhalen.
Tot slot, willen de mensen die zo nodig aan het frame willen zitten niet meer in de boven buis knijpen? Ja hij vervormt dan en nee, ik wordt daar niet blij van
JJ
De fiets doet het goed! EK singlespeed ging lekker, en gister op het Soesterhoogt deed hij het ook super. In Dresden had ik niet veel profijt van de vork, gister avond was ie wel fijn, aardig wat landingen die met vork wat fijner waren.
Fiets is licht en stijf. Komt ook door het achterwiel, dat is met die velg echt knal hard. BB area is ook superstijf, zit een 38t voorblad op, op de binnenste stand van de crank (nodig voor goede kettinglijn) met maar enige mm's tussen tanden en beschermplaatje op het frame. Geen sporen van aanraken op het beschermplaatje, geen vervorming daar dus wat betekent dat het frame daar stijf genoeg is.
Wiel blijft met bouten ook prima zitten, uitbouwen wiel iets latiger dan normaal maar onder niet race omstandigheden snel genoeg.
Was niet helemaal de bedoeling om wederom als eerste rit een wedstrijd te rijden, maar dat kwam nu eenmaal zo uit. En hij deed het gelukkig goed. Was ook de bedoeling om niet de eerts eritten in de regen te rijden, maar dat kwam ook niet anders uit helaas. Nou ja, gelukkig roest plastic niet

Wachten nu op de vaste vork, die is in sommige gevallen fijner en zal ruim een kilo van het (nog onbekende) gewicht afhalen.
Tot slot, willen de mensen die zo nodig aan het frame willen zitten niet meer in de boven buis knijpen? Ja hij vervormt dan en nee, ik wordt daar niet blij van

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
het is wel de bedoeling deze wat langer te houden, maar nu het een ss frame is zal dat niet lastig zijn. De PW blijf ik er gewoon naast berijden, die gaat helemaal nooit meer weg.Pottser schreef:Errug mooi. Niets meer aan doen, maar vooral heel veel mee gaan doen. Wel jammer dat je weer een excuus minder hebt na een slechte dag/uitslag .... Niet dat er iets mis was met de PW/Sycip....
Gelukkig ben ik me er van bewust dat er heeeel veel rijders (m/v) sneller zijn dan ik, dus als excuus zal ik hem nooit gebruiken

Hij wordt echter nog wel iets anders dan op de foto. Het achterwiel zal worden vervangen door het bij het voorwiel passende wiel, de 2.4 RR blijft. Mooi is dat het gewooon past!
JJ
Sorry, hoor...wilde alleen maar kijken of hij net zo flex was als de bovenbuis van de Simplon van Nard. Die boog nog veel verder door, alsof hij hem niet genoeg opgepompt had.JJ schreef: Tot slot, willen de mensen die zo nodig aan het frame willen zitten niet meer in de boven buis knijpen? Ja hij vervormt dan en nee, ik wordt daar niet blij van
JJ
Hij vervormt niet, hij buigt in en daarna weer uit. Dat is nu zo mooi aan carbon, dat vervormt niet, dat breekt alleen maar

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dankzij Hullo even op de GF site gekeken, en daar staat nu het nieuwe ss frame.
Mooie oplossing:

Ideaal, gewoon QR wiel gebruiken, supereenvoudig afstellen.
Goed bezig, even de Gary Fisher importeur bellen...
JJ
Mooie oplossing:

Ideaal, gewoon QR wiel gebruiken, supereenvoudig afstellen.
Goed bezig, even de Gary Fisher importeur bellen...
JJ
- didadunlop
-