CRC info
Moderator:Beheerders
sjongejone, we weten inmiddels wel dat het allemaal mooi is daar in GB, vraag jij anders even aan je vriendjes daar of ze het ook (fatsoenlijk) naar de hollanders willen sturen; )Faxmulder schreef:Zeikerds!!!
Gisteren 2 bestellingen geplaats...1 om 10.30 en 1 rond 13.00 (jah kwam er later achter dat ik nog wat nodig had).
EN vandaag lag het op de zaak.
Dusss...
nix mis mee!
Ohw jah.. en precies wat ik besteld heb.
Ik wil alleen duidelijk maken dat het niet perse de schuld is van CRC.
Oke verkeerde dingen geleverd krijgen, das wel iets waar zij wat aan kunnen doen.
Dat iets toch uitverkocht is als jij het besteld..kan gebeuren. De laatste kan net voor jou bestelling verzonden zijn.
En dat het zo laat in Nederland aan komt. Komt omdat er meerdere post bedrijven bij betrokken zijn.
Net als in NL kan daar wel eens wat mis gaan.
Oke verkeerde dingen geleverd krijgen, das wel iets waar zij wat aan kunnen doen.
Dat iets toch uitverkocht is als jij het besteld..kan gebeuren. De laatste kan net voor jou bestelling verzonden zijn.
En dat het zo laat in Nederland aan komt. Komt omdat er meerdere post bedrijven bij betrokken zijn.
Net als in NL kan daar wel eens wat mis gaan.
Eve vraagje:
kwil via CRC grips kope en pedale( tis toch zo handig alles by elkaar) maar nu myn vraag, die grips(http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=35913 isda dan per paar of per stuk??
Thx
kwil via CRC grips kope en pedale( tis toch zo handig alles by elkaar) maar nu myn vraag, die grips(http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=35913 isda dan per paar of per stuk??
Thx
- cyberhawk
- Contacteer:
18E per stuk...?Levi-Punk schreef:Eve vraagje:
Thx

kreeg vandaag men bestelling binnen opende de doos,bla bla bla zag ik dat ze me de verkeerde pedalen stuurden Nuke proof Proton Alu-CroMo's inplv Neutron Mag-Ti's
.Kan ik ze gewoon terug sturen zodat ik de juiste pedalen terug krijg?

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
2 Vraagjes
Ik heb zo net m'n eerste bestelling ooit op CNC gedaan, maar heb nog 2 vragen waar ik niet meteen een duidelijk antwoord op vind:
1) Wanneer je kledingstukken koopt en deze blijken niet de juiste maat te hebben (te groot of te klein wanneer je ze thuis past, na ontvangst), kan je deze dan omwisselen of terug sturen voor een terugbetaling en vervolgens de correcte maat bestellen ? (Voor zover ik begrijp wel, maar ik wil zekerheid ^^)
2) Deel van mijn bestelling (2 van de 12 producten) is niet in stock. Op hun site las ik eerst dat wanneer dit voor komt, ze je de "niet in stock producten" later opsturen, maar in m'n bevestigingsmail lees ik nu dat dit enkel voor de UK en Ierland zou gelden ... klopt dit ? Ga ik mijn bestelling pas ontvangen als alles tegelijk in stock is ? (zou wel sucke)
/Prophex
1) Wanneer je kledingstukken koopt en deze blijken niet de juiste maat te hebben (te groot of te klein wanneer je ze thuis past, na ontvangst), kan je deze dan omwisselen of terug sturen voor een terugbetaling en vervolgens de correcte maat bestellen ? (Voor zover ik begrijp wel, maar ik wil zekerheid ^^)
2) Deel van mijn bestelling (2 van de 12 producten) is niet in stock. Op hun site las ik eerst dat wanneer dit voor komt, ze je de "niet in stock producten" later opsturen, maar in m'n bevestigingsmail lees ik nu dat dit enkel voor de UK en Ierland zou gelden ... klopt dit ? Ga ik mijn bestelling pas ontvangen als alles tegelijk in stock is ? (zou wel sucke)
/Prophex
Dan zou ik eerst die 10 producten bestellen die WEL op voorraad zijn en later die andere 2 dingen bestellen.
Terurg sturen en omruilen is volgens mij geen problemen.
telefonish of email contact op nemen.. Formulier invullen en alles terug sturen. Als zij alles hebben sturen ze je het andere product toe.
EN om even te stangen: Gisteren middag (lunch time) een bestelleing gedaan en vanochtend op mijn buro.
Terurg sturen en omruilen is volgens mij geen problemen.
telefonish of email contact op nemen.. Formulier invullen en alles terug sturen. Als zij alles hebben sturen ze je het andere product toe.
EN om even te stangen: Gisteren middag (lunch time) een bestelleing gedaan en vanochtend op mijn buro.

Ik heb meteen CNC gemailed met identiek dezelfde vraag en kreeg volgend antwoord:
Maar kan iemand wat meer uitleg geven over het "schuin gedrukte gedeelte" uit die mail ?
/Prophex
Geen probleem dus, ze zullen alles wat in stock is reeds op sturen.GM@IL schreef:Hi
Your order for the instock items has been sent to our charging team. As you are a new customer someone will be intouch shortly requesting some security details, once these are received your order will be sent out to the warehouse to be processed for dispatch. The O'Neal Butch Carbon Fibre Gloves 2009 Large – Black and O'Neal Element Jersey 2009 Large – Legacy will be kept on backorder and sent to you once they arrive into stock.
Kind Regards
Janet
Customer Service Advisor
Maar kan iemand wat meer uitleg geven over het "schuin gedrukte gedeelte" uit die mail ?
/Prophex
- redoutterider
ik heb men kader daar besteld en exact 1 week later had ik hem,, 

Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/
Goede ervaringen tot nu, keurig het bestelde geleverd.
Out of Stock weliswaar van één item, daar een alternatief van de openstaande credits voor gekozen.
Wat ik echt service zou vinden, is dat wanneer je iets anders bestelt ipv hetgeen wat out of stock was je daar niet opnieuw verzendkostern voor hoeft te betalen.
Wat ik minder netjes vind : Zet de meest incourante maat die je hebt neer als "sale" , maar de prijs de gangbare maten flink hoger. Je hebt of sale of je hebt het niet, maar niet half !
Out of Stock weliswaar van één item, daar een alternatief van de openstaande credits voor gekozen.
Wat ik echt service zou vinden, is dat wanneer je iets anders bestelt ipv hetgeen wat out of stock was je daar niet opnieuw verzendkostern voor hoeft te betalen.
Wat ik minder netjes vind : Zet de meest incourante maat die je hebt neer als "sale" , maar de prijs de gangbare maten flink hoger. Je hebt of sale of je hebt het niet, maar niet half !
Ik denk, als je het netjes vraagt, dat ze het wel doen.Metatron schreef: Wat ik echt service zou vinden, is dat wanneer je iets anders bestelt ipv hetgeen wat out of stock was je daar niet opnieuw verzendkostern voor hoeft te betalen.
Heb laatst zelf wat spulletjes besteld, met daarbij de vraag om broek en goggles z.s.m. op te sturen i.v.m. biketrip. Kreeg 4 dagen later netjes broek en goggles thuis. Een ander item (op dat moment out of stock), is later kosteloos toegestuurd.
Da's puur wat je courant vindt. Mijn bestelling van gisteren was half courant (spul voor vrienden en vriendinnen), half dubieuze zooi (uiteraard voor mezelf). Alles was flink afgeprijsd - totaal was het 30% korting op een paar honderd euro. Mag ik zeker niet klagen.Metatron schreef:Wat ik minder netjes vind : Zet de meest incourante maat die je hebt neer als "sale" , maar de prijs de gangbare maten flink hoger. Je hebt of sale of je hebt het niet, maar niet half !
Enneh: ik zocht nog een 120 mm zilveren Thomson, mag je 2x raden wat niet in de aanbieding was in zilver, maar wel 30,- euro afgeprijsd in zwart...
In de 2e week van Augustus heb ik bij Chainreaction een setje R1(alu)rem hendeltjes besteld dat me 40 euro gekost heeft,de week daarop binnen en dan zie ik tot mijn grote verbazing dat de set niet kompleet is
Hebben ze de mounting hardware voor 1 hendel vergeten,heb ze direct gemailed dat ze die vergeten waren blah blah en we zijn weer 2 maanden verder nog geen mailtje
.Ik heb geen zin om extra te gaan betalen omdat die prutsers iets vergeten zijn.

Hebben ze de mounting hardware voor 1 hendel vergeten,heb ze direct gemailed dat ze die vergeten waren blah blah en we zijn weer 2 maanden verder nog geen mailtje

Moet je ze ook bellen en niet mailenTrekrules schreef:In de 2e week van Augustus heb ik bij Chainreaction een setje R1(alu)rem hendeltjes besteld dat me 40 euro gekost heeft,de week daarop binnen en dan zie ik tot mijn grote verbazing dat de set niet kompleet is![]()
Hebben ze de mounting hardware voor 1 hendel vergeten,heb ze direct gemailed dat ze die vergeten waren blah blah en we zijn weer 2 maanden verder nog geen mailtje.Ik heb geen zin om extra te gaan betalen omdat die prutsers iets vergeten zijn.

Al moet ik erbij zeggen dat ik momenteel een bestelling heb lopen waarvan ik één item telefonisch heb gewijzigd; en ik heb een donkerbruin vermoeden dat het mis is gegaan....to be continued