bearings / lagers vervangen
Moderator:Beheerders
beste mensen,
op welke wijze kan ik het beste en makkelijkste de bearings uit mijn transition double halen?
een tweetal van de bearings is aan vervanging toe en u wil ik ze gelijk allemaal vervangen voor nieuwe. ik heb echter nogal moeite met het eruit krijgen van de oude.
deze zitten er al namelijk bijna 2 jaar in.
het gaat zich dus om de bearings van de ophanging van de achtervering.. pivotbearings
tips voor het plaatsen van de nieuwe zijn ook welkom want ik zie de bui alweer hangen.
groeten
op welke wijze kan ik het beste en makkelijkste de bearings uit mijn transition double halen?
een tweetal van de bearings is aan vervanging toe en u wil ik ze gelijk allemaal vervangen voor nieuwe. ik heb echter nogal moeite met het eruit krijgen van de oude.
deze zitten er al namelijk bijna 2 jaar in.
het gaat zich dus om de bearings van de ophanging van de achtervering.. pivotbearings
tips voor het plaatsen van de nieuwe zijn ook welkom want ik zie de bui alweer hangen.
groeten
- redoutterider
transition je moet effe kijken op de site van transitionBLRacing schreef:Trans watcyberhawk schreef:ff bij trans op de site kijken ze verkopen daar heeeeeel chaep bearing presses.
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/
Die press van transition had ik ook al gezien inderdaad. Ik vraag me alleen af wat de levertijd is van zoiets. Aangezien ze met de levering van frames niet heeel snel zijn..
Als iemand weet waar ik iets vergelijkends kan kopen hoor ik dat graag. Ik heb namelijk nogal haast aangezien mijn frame volgende week woensdag naar de spuiter gaat en de lagers er dus voor woensdag uit moeten!!
Als iemand weet waar ik iets vergelijkends kan kopen hoor ik dat graag. Ik heb namelijk nogal haast aangezien mijn frame volgende week woensdag naar de spuiter gaat en de lagers er dus voor woensdag uit moeten!!
- cyberhawk
- Contacteer:
ja ! das echt heel handig op t laatste moment
en dan hier stresse.. niet doen
heb je een hobby winkel in de buurt ?
of een garage die zal ook iets dergelijks in huis hebben ..? maar die kan je niet lenen van ze denk ik
anders idd effe met de fohn erop en kijken of je ze eruit kan tikken >?
dat bestellen met onze corrupte douane gaat idd niet lukken voor woensdag

en dan hier stresse.. niet doen

heb je een hobby winkel in de buurt ?
of een garage die zal ook iets dergelijks in huis hebben ..? maar die kan je niet lenen van ze denk ik
anders idd effe met de fohn erop en kijken of je ze eruit kan tikken >?
dat bestellen met onze corrupte douane gaat idd niet lukken voor woensdag

lagers er goed uitkrijgen zonder zaken te beschadigen is soms best lastig.
vooral met al dat aluminium van tegenwoordig!
kijk uit dat je als je ze eruit gaat tikken dat je hem er recht uit tikt, ander heb je kans dat je je passing om zeep helpt en je vervolgens het nieuwe lager erin kan gooien(de zg smijt-passing
) met alle gevolgen van dien.
waarom niet even langs een fietsenwinkel en vragen of ze je even helpen, die mannen hebben specialitsch gereedschap en de benodigde kennis en normaliter help je eigen dealer je graag!
succes!!
Bert.
vooral met al dat aluminium van tegenwoordig!

kijk uit dat je als je ze eruit gaat tikken dat je hem er recht uit tikt, ander heb je kans dat je je passing om zeep helpt en je vervolgens het nieuwe lager erin kan gooien(de zg smijt-passing

waarom niet even langs een fietsenwinkel en vragen of ze je even helpen, die mannen hebben specialitsch gereedschap en de benodigde kennis en normaliter help je eigen dealer je graag!
succes!!
Bert.
Trek OCLV (HC)"carbon based bikeform"