Freeride/downhill in Pyreneeën en/of Alpen

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
nordcore
Freeride/downhill in Pyreneeën en/of Alpen

Bericht door nordcore » wo jun 03, 2009 12:39 pm

heb net mijn Kona Stinky Freeride fiets binnen, en heb nu samen met een maatje in augustus 3 weken vakantie opgenomen om de fiets eens flink te gaan stress testen.
nou hebben we besloten om iig ergens heen te gaan waar we grote kans hebben op zonnig weer (vorig jaar zouden we naar Todnau gaan maar vanwege kutweer zijn we uitgeweken naar tsjechië)
Ik ben zelf al regelmatig in de spaanse en franse pyreneeën geweest voor hike vakanties en heb het idee dat het weer daar over het algemeen wat beter is als in de Alpen.

Mocht het er rond begin augustus nou perfect weer zijn dan gaan we misschien alsnog naar de Oostenrijkse of Italiaanse of Frans Alpen maar vooralsnog zijn we van plan naar de pyreneeën te gaan.
Weten jullie vette bike parken daar? of mooie downhill tracks met vervoer omhoog (shuttle of lift)
Ook zoek ik informatie over bike parken in de Alpen...
Wie kan me op weg helpen met wat websites en wie heeft er waar goede ervaringen op gedaan?

Het gaat me erom dat het een zo groot mogelijk park is met zoveel mogelijk tracks...

Ik heb zelf deze in Andorra al gevonden, lijkt me wel wat, iemand ervaringen hier? :

http://en.vallnordbikepark.com//circuit ... cuits.aspx

Alvast bedankt.

Plaats reactie