Glas in Bergschenhoek?
Moderator:Beheerders
Ik was een tijdje niet meer in Bergschenhoek geweest, maar toen ik er laatst weer was, leek het alsof er overal glas op het parcours lag. Het ziet er in ieder geval scherp uit.
Iemand een idee wat daar gebeurt is?
Iemand een idee wat daar gebeurt is?
er ligt een hele grote laag tussen het afval van de voormalige vuilnisbelt en bovenlaag nu, dus het lijkt me sterk dat er glas van de vuilnisbelt doorheenkomt.Trailz schreef:het parcours van bergschenhoek is van bouwafval gemaakt met wat grind erover.
want bergschenhoek is gewoon een grote vuilnisbuilt met wat paden en groen erover.
dus het zou best kunnen dat je glas hebt gezien
volgens mij gebruiken ze om de paden te onderhouden iets van bouwafval want je ziet overal ook best grote stenen liggen(niet overdreven groot maar je snapt um wel
) dus zou dan best kunnen dat daar wat glas tussen ligt, tevens ben er gisteren nog geweest en heb nergens wat kunnen zien. vondt het wel jammer dat ze de drop hadden dicht gegooid:(

Het klopt dat er veel glasscherven te vinden zijn in Bergschenhoek (en Zoetermeer). De ondergrond bestaat inderdaad uit bouwafval. Metselpuingranulaat noemen ze het. Een medelid van Dirty Hill vertelde me echter dat het zelden of nooit een oorzaak voor lekrijden is. En zo heb ik het zelf tot nu toe ook ervaren.