Lol, ik was 1van de telleugestelde personen voor die rock shox, dit is wat ik zoek maar dan niet 1/5
todtnau...
Moderator:Beheerders
Ben je terug gekeerd van een spirituele zoektocht naar jezelf of zo Micha??Beast schreef:Laten we zo zeggen, een moeilijk en een zwaar leven is een verloren leven, maar blijven vechten zal ik altijd doenDon schreef:Dr komen hier mensen bovenwater die ik al lang als verloren had beschouwd....
Anyway, dr moet gefietst worden!
Aankomend weekend (23, 24 mei) zijn o.a. Bart en ik in Lac Blanc. Join the club zou ik zeggen.De Jean schreef:how bout lac blanc volgend weekend? Nog niet 100% zeker maar de goesting is er.
Weervoorspellingen zien dr gunstig uit!
Zondagsrijder
Don schreef:Ben je terug gekeerd van een spirituele zoektocht naar jezelf of zo Micha??Beast schreef:Laten we zo zeggen, een moeilijk en een zwaar leven is een verloren leven, maar blijven vechten zal ik altijd doenDon schreef:Dr komen hier mensen bovenwater die ik al lang als verloren had beschouwd....
Laten we zeggen, zonder er te uitgebreid op in te gaan hier op het net, dat ik financieel kaalgeplukt ben door mijn ex en nog veel andere misserie aan mijne kop heb
ik denk dat Stijn en ik er vr en za gaan zijn.Don schreef: Anyway, dr moet gefietst worden!
Aankomend weekend (23, 24 mei) zijn o.a. Bart en ik in Lac Blanc. Join the club zou ik zeggen.De Jean schreef:how bout lac blanc volgend weekend? Nog niet 100% zeker maar de goesting is er.
Weervoorspellingen zien dr gunstig uit!
heb je mn nummer nog? pm anders jouwe eventjes. Kunnen we nog wat samen rijden
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Hoi Micha,Beast schreef:Laten we zeggen, zonder er te uitgebreid op in te gaan hier op het net, dat ik financieel kaalgeplukt ben door mijn ex en nog veel andere misserie aan mijne kop heb
Welkom terug.
Ik heb je al altijd gezegd dat PLONS een bitch is maar je wou niet luisteren. Hij heeft mij ook al veel geld afhandig gemaakt

groeten,
Suri
suri schreef:Hoi Micha,Beast schreef:Laten we zeggen, zonder er te uitgebreid op in te gaan hier op het net, dat ik financieel kaalgeplukt ben door mijn ex en nog veel andere misserie aan mijne kop heb
Welkom terug.
Ik heb je al altijd gezegd dat PLONS een bitch is maar je wou niet luisteren. Hij heeft mij ook al veel geld afhandig gemaakt![]()
groeten,
Suri
Hey,
Was hey het maar geweest want voor dat geld dat ik kwijt ben had ik de hele collectie van intense in mijne garage staan en nog een hele collectie van turner

greetz
Beast schreef:kaalgeplukt door XXXXXX misschienDon schreef:Ben je terug gekeerd van een spirituele zoektocht naar jezelf of zo Micha??Beast schreef: Laten we zo zeggen, een moeilijk en een zwaar leven is een verloren leven, maar blijven vechten zal ik altijd doen
Laten we zeggen, zonder er te uitgebreid op in te gaan hier op het net, dat ik financieel kaalgeplukt ben door mijn ex en nog veel andere misserie aan mijne kop heb
Laatst gewijzigd door schnitzer op vr mei 29, 2009 9:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.
schnitzer schreef:Laten we geen namen noemen op het net he Werner, ik heb al misserie genoeg door madam, en doe Anneke de groetjes van mij heBeast schreef:kaalgeplukt door jessica misschienDon schreef: Ben je terug gekeerd van een spirituele zoektocht naar jezelf of zo Micha??
greetz