todtnau...

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Beast

Bericht door Beast » zo mei 17, 2009 7:11 pm

Lol, ik was 1van de telleugestelde personen voor die rock shox, dit is wat ik zoek maar dan niet 1/5

Don

Bericht door Don » di mei 19, 2009 10:59 am

Dr komen hier mensen bovenwater die ik al lang als verloren had beschouwd....
Zondagsrijder

Beast

Bericht door Beast » di mei 19, 2009 8:09 pm

Don schreef:Dr komen hier mensen bovenwater die ik al lang als verloren had beschouwd....
Laten we zo zeggen, een moeilijk en een zwaar leven is een verloren leven, maar blijven vechten zal ik altijd doen ;)

Don

Bericht door Don » wo mei 20, 2009 8:14 am

Beast schreef:
Don schreef:Dr komen hier mensen bovenwater die ik al lang als verloren had beschouwd....
Laten we zo zeggen, een moeilijk en een zwaar leven is een verloren leven, maar blijven vechten zal ik altijd doen ;)
Ben je terug gekeerd van een spirituele zoektocht naar jezelf of zo Micha??

Anyway, dr moet gefietst worden!
De Jean schreef:how bout lac blanc volgend weekend? Nog niet 100% zeker maar de goesting is er.
Aankomend weekend (23, 24 mei) zijn o.a. Bart en ik in Lac Blanc. Join the club zou ik zeggen.
Weervoorspellingen zien dr gunstig uit!
Zondagsrijder

Beast

Bericht door Beast » wo mei 20, 2009 10:26 am

Don schreef:
Beast schreef:

Laten we zeggen, zonder er te uitgebreid op in te gaan hier op het net, dat ik financieel kaalgeplukt ben door mijn ex en nog veel andere misserie aan mijne kop heb

Don

Bericht door Don » wo mei 20, 2009 11:10 am

Dat zeg ik, dr moet gefietst worden.
Zondagsrijder

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » wo mei 20, 2009 11:48 am

Don schreef: Anyway, dr moet gefietst worden!
De Jean schreef:how bout lac blanc volgend weekend? Nog niet 100% zeker maar de goesting is er.
Aankomend weekend (23, 24 mei) zijn o.a. Bart en ik in Lac Blanc. Join the club zou ik zeggen.
Weervoorspellingen zien dr gunstig uit!
ik denk dat Stijn en ik er vr en za gaan zijn.
heb je mn nummer nog? pm anders jouwe eventjes. Kunnen we nog wat samen rijden
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Beast

Bericht door Beast » wo mei 20, 2009 11:53 am

Dit weekend kn ik nog niet mannen, sorry

suri

Bericht door suri » wo mei 27, 2009 8:07 am

Beast schreef:Laten we zeggen, zonder er te uitgebreid op in te gaan hier op het net, dat ik financieel kaalgeplukt ben door mijn ex en nog veel andere misserie aan mijne kop heb
Hoi Micha,

Welkom terug.

Ik heb je al altijd gezegd dat PLONS een bitch is maar je wou niet luisteren. Hij heeft mij ook al veel geld afhandig gemaakt :lol:

groeten,

Suri

Chmod

Bericht door Chmod » wo mei 27, 2009 8:38 am

Trouwens, T lag er goed bij. Blijft een toppiste. Maar man, hoe traag is die lift...

15min op de lift en 10 min wachten voor je er op mag. Dus 2 runs per uur. :argue:

Beast

Bericht door Beast » wo mei 27, 2009 10:36 am

suri schreef:
Beast schreef:Laten we zeggen, zonder er te uitgebreid op in te gaan hier op het net, dat ik financieel kaalgeplukt ben door mijn ex en nog veel andere misserie aan mijne kop heb
Hoi Micha,

Welkom terug.

Ik heb je al altijd gezegd dat PLONS een bitch is maar je wou niet luisteren. Hij heeft mij ook al veel geld afhandig gemaakt :lol:

groeten,

Suri

Hey,

Was hey het maar geweest want voor dat geld dat ik kwijt ben had ik de hele collectie van intense in mijne garage staan en nog een hele collectie van turner :cry:

greetz

schnitzer

Bericht door schnitzer » do mei 28, 2009 7:52 pm

Beast schreef:
Don schreef:
Beast schreef: Laten we zo zeggen, een moeilijk en een zwaar leven is een verloren leven, maar blijven vechten zal ik altijd doen ;)

Laten we zeggen, zonder er te uitgebreid op in te gaan hier op het net, dat ik financieel kaalgeplukt ben door mijn ex en nog veel andere misserie aan mijne kop heb
kaalgeplukt door XXXXXX misschien
Laatst gewijzigd door schnitzer op vr mei 29, 2009 9:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Beast

Bericht door Beast » do mei 28, 2009 11:24 pm

schnitzer schreef:
Beast schreef:
Don schreef: Ben je terug gekeerd van een spirituele zoektocht naar jezelf of zo Micha??

kaalgeplukt door jessica misschien
Laten we geen namen noemen op het net he Werner, ik heb al misserie genoeg door madam, en doe Anneke de groetjes van mij he

greetz

schnitzer

Bericht door schnitzer » vr mei 29, 2009 6:37 am

komt wel inorde, heb het ook al meegemaakt Wayback. als je ééns wil gaan bike laat het maar weten,heb nog wel een reserve DH staan.

Beast

Bericht door Beast » vr mei 29, 2009 3:12 pm

schnitzer schreef:komt wel inorde, heb het ook al meegemaakt Wayback. als je ééns wil gaan bike laat het maar weten,heb nog wel een reserve DH staan.
Bedankt voor het voorstel we zullen eens afspreken en nog eens plezier gaan maken

Greetz

Plaats reactie