Ik kan namelijk niet echt zeggen dat de site veel info verschaft

Moderator:Beheerders
kleine correctie, freeride strecke is RECHTS afdleidelmeijer schreef:Als je met de lift omhoog gaat kan je twee kanten op. Links van je zie je de downhill en als je een eindje naar links fietst (staat dacht ik aan gegeven met freeride strecke) ko m je dus op de freeride lijn uit.
Als je de downhill naar beneden volg kom je terecht op de fourcross. Als je deze doorfiets kom je op een weg uit vanaf hier is het weer een eindje terug fietsen naar de lift (ongeveer 1 km) en dan kom je vanzelf langs het beginnersparkour, maar stel je er niet teveel van voor. Van het beginnersparkour dan, verder is het super biken in Willingen!
bedoel je www.bike-willingen.de ? Daar heb je inderdaad weinig aan.sherlock schreef:Ik kan namelijk niet echt zeggen dat de site veel info verschaft
WC DH, WC 4X en Freeridestrecke zijn al aan bod geweest, verder is er nog een 4X/oefenparcours onderaan bij de ijshal.sherlock schreef:Wij gaan zondag een keer naar Willingen. Nou weet ik dat er een WC DH ligt en een soort freeride track, maar ik heb ook weleens een soort oefentrack op foto's gezien.
toch maar donderdag geweest, de lift heeft daar 2uur stil gestaan door het onweerLoeky schreef:we hebben de bikedag naar vrijdag verschoven, aangezien het morgen daar gaat onweren en Willingen op zijn kop zal staan omdat het vaderdag is. Schijnt nogal een bende te zijn dan...
ja wij zijn er zaterdag geweest, en er was nog niks te zien van een vervolg op de DH. Wel waren ze overal het gras aan het maaien, dus dat kan een voorloper erop zijn maar daar heb je nog niks aanschnitzer schreef:iemand vant weekend geweest? ben benieuwd of ze al aan het werken zijn aan het vervolg van de DH track.