James schreef:Dag dirt vrienden.
Ik ben trouwens Jaimie (ben nieuw hier)
en daarom wil ik ook even mijn speeltje showen...
http://jaimie.pinkbike.com/album/Cannondale-Chase-II/

Mooie fiets Jaimie
Moderator:Beheerders
James schreef:Dag dirt vrienden.
Ik ben trouwens Jaimie (ben nieuw hier)
en daarom wil ik ook even mijn speeltje showen...
http://jaimie.pinkbike.com/album/Cannondale-Chase-II/
kan iemand mij vertellen of deze ketting ook gebruikt kan worden in combi met een derraileur? hoeveel schakels heb je voor een derrie normaal nodig?Whouz schreef:En voor die die kleur belangrijk vinden zelfs de z510hx is er in kleur:
Het grootste verschil is dat een halflink [bijna] altijd plat is. en dit beter is tegen grinds. niet dat dit veel uit zal gaan maken. want gewoon lhd/rhd omruilt met elkaar hebj e gene last meer van je ketting.
Just my opninion
aah oke, ja ik weet dat hij in 100 en 112 schakels in 1/8 te krijgen is, maar ik vind niet hoeveel schakels ik zou moeten hebben. dat word morgen even tellen. thnx!khardak schreef:ik bedoelde dat je kan opzoeken of deze ketting voor singlespeed is of dat hij voor versnellingen gebruikt kan worden
hij is dus SS only (niet gechecked maar ben hier toch vrij zeker van)
grtz,
Ja dat je een ketting kan inkorten snap ik ook nog net wel, maar jij zegt dat ie alleen voor ss te verkrijgen is, hij is in 100 of 112 schakels te krijgen. als ik een beetje logisch redeneer zou een ketting met derailleur langer moeten zijn dan een ketting voor ss ofniet? dus als een ketting voor ss 112 schakels is, dan zou ik een stukje erbij moeten toveren.khardak schreef:wattes??? wat maakt het uit hoeveel schakels je nodig hebt dan ??? als te lang is kort je hem in en hij zal als je hem nieuw koopt ZEKER niet te kort zijn)
ja ik ga niet omdat ik met een roze ketting wil rijde me derrie eraf slopen. maar stel de ketting is lang genoeg, waarom kan ik er dan niet mee schakelen?khardak schreef:schakelen kan dus niet met deze ketting dus een derrie is overbodig een spanner daarintegen houd de ketting allen maar op spanning en is cleaner dan een derrie+geen gezeik emt draadjes enzo
grtz,