zo hoog is 80cm nou ook al weer niet :Pstreeter schreef:80 cm in hoogte? wow, dan kom ik bij jouw les nementriz schreef:yo, iedereen bedankt voor de tips..
Ik bunny nu zo`n 80cm en ik kan al 180`s bijna 360`s, tabletops en ben nu de tailtaps aan t proberen...
Grtz. Triz
hoe te beginnen met street/urban/freeride
Moderator:Beheerders
Als je de echte basis street wil beheersen moet je tegenwoordig toch echt al bunny whips gaan landenBiKeRbOi schreef:zo hoog is 80cm nou ook al weer niet :Pstreeter schreef:80 cm in hoogte? wow, dan kom ik bij jouw les nementriz schreef:yo, iedereen bedankt voor de tips..
Ik bunny nu zo`n 80cm en ik kan al 180`s bijna 360`s, tabletops en ben nu de tailtaps aan t proberen...
Grtz. Triz

dat zal best zijn, maar ik kom geen 80 cm denk ik.BiKeRbOi schreef:zo hoog is 80cm nou ook al weer niet :Pstreeter schreef:80 cm in hoogte? wow, dan kom ik bij jouw les nementriz schreef:yo, iedereen bedankt voor de tips..
Grtz. Triz
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
gewoon bunnyhoppen zoals jij em doet, met 2 wielen tegelijk is kut, en dan kan je daarna ook nooit verder vooruit gaan met die trick
als je em bunnyhopt kan je uiteindelijk bijna evenhoog 180en als je normale bunnyhop (mijn hoogste bunny is rond de 1,10m en mijn hoogste 180 rond de 80cm)
plus als je em hoog kan bunnyen is het veel makkelijker om em door te draaien naar 360 omdat je dan meer airtime hebt
als je em bunnyhopt kan je uiteindelijk bijna evenhoog 180en als je normale bunnyhop (mijn hoogste bunny is rond de 1,10m en mijn hoogste 180 rond de 80cm)
plus als je em hoog kan bunnyen is het veel makkelijker om em door te draaien naar 360 omdat je dan meer airtime hebt
en nog iets, als je hem van t begin gelijk bunnyhopt hoef je het later ook nooit te veranderen. ik heb m al gewoone "hop" geleert en ben hem nu tot bunny aan het uitwerken... maar gelijk bunny 180 had beter geweest...BiKeRbOi schreef:gewoon bunnyhoppen zoals jij em doet, met 2 wielen tegelijk is kut, en dan kan je daarna ook nooit verder vooruit gaan met die trick
al zit ik nute wachten op me ketting :S
-