Wat zouden jullie me aanraden voor een budget van 1000 euro.
( het is niet de bedoeling dat ik nu eentje koop.)
Liefst en het meest waarschijnlijke een HT.
Strooi maar met sugesties

Moderator:Beheerders
Aan zoiets heb ike dus niet veel heh, wat is het model, prijs , specs en eventueel een paar pics...M@lphy schreef:de 'ouwe' Cannondale van Joost Wichman... die HIER Te Koop stond.
HT-tje met top onderdelen, licht en goed wat wil je nog meer?
Je ziet heel weinig fourcross bikes opgebouwd uit een xc frame zul je bedoelen.streeter schreef:ja waarom niet? je ziet relatief veel fourcross bikes die zijn opgebouwd uit xc frames.
ik heb zelf mijn downhill bike weg gedaan en een specialized fsr xc gekocht, dit frame heb ik opgebouwd met lichte "freeride" spullen. en op de filthy trails e.d fungeert hij super.
nja oke je ziet ze idd niet zo heel veel, maar over de sterkte is te discussieren. iemand hier op t forum rijd 4x met een nsr frame, een ander met een giant xc frame, ik rij zelf met een speci fsr frame, en dat is zeker sterk genoeg. ook de geo is goed te noemen. maar je hebt idd gelijk, zo veel zie je ze niet.Daniel air schreef:Je ziet heel weinig fourcross bikes opgebouwd uit een xc frame zul je bedoelen.streeter schreef:ja waarom niet? je ziet relatief veel fourcross bikes die zijn opgebouwd uit xc frames.
ik heb zelf mijn downhill bike weg gedaan en een specialized fsr xc gekocht, dit frame heb ik opgebouwd met lichte "freeride" spullen. en op de filthy trails e.d fungeert hij super.
Een xc frame is zeker niet geschikt voor 4x. Geometrie klopt helemaal niet voor 4x.
Als je een klein xc frame neemt is de bovenbuis veel te kort om maar even iets te noemen. En een xc frame is ook zeker niet sterk genoeg.
lolbike schreef:En het kader is er sterk genoeg voor ?? 'k zou er nu eenmaal niet graag doorheen zakken bij een sprongetje![]()
en hebt ge ook nog foto's van uw bike??
Dat even terzijde, welke merken komen nog in aanmerking voor dat relatief laag budget?