FIXXXED AMSTERDAM

Fietsen met een vast verzet. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Fresh Jehl

Bericht door Fresh Jehl » ma mei 04, 2009 9:08 pm

Big Up voor de organisatie van de Annick van Hardeveld alleycat!
AMSTERDAM FIXXXED WEST SIDE!

FrankTheTank

Bericht door FrankTheTank » ma mei 04, 2009 9:34 pm

Hebbe jullie gewonne? Fotos?

NEOS

Bericht door NEOS » ma mei 04, 2009 9:47 pm

Close encounter.
Gisteren avond ongeveer tussen 18:00 en 19:00 op het CS in Utrecht 1 GIOS en 1 met carbonwielen gespot 1 met 4 spaken ( model triathlon).
De Gios vond ik prachtig. :o :o :o
Wie ????? waren dat .

Fresh Jehl

Bericht door Fresh Jehl » ma mei 04, 2009 10:06 pm

Haha,
@ Frank: natuurlijk hebben we niet gewonnen, maar we zijn ook geen laatste geworden. Knallen tegen koeriers en meer ervaren alleycat racers is fokkin zwaar, vooral als je rookt als een ketter. Maar we waren goed vertegenwoordigd en dit smaakt naar meer.

Pepe

Bericht door Pepe » di mei 05, 2009 8:48 am

Zeker big up! Was echt super! Spierpijn valt vandaag mee :lol: en ik heb echt een super tijd gehad! Volgende keer moeten we maar beter even een goede route uitstippelen..haha!

Hows up for a ride tomorrow??
Amsterdam fixxxed!!!

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » di mei 05, 2009 11:31 am

FrankTheTank schreef:Hebbe jullie gewonne? Fotos?
Hier wat fotoos van TBB:

http://picasaweb.google.nl/tallboybram1 ... leycat2009#

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

blix

Bericht door blix » di mei 05, 2009 7:23 pm

Afbeelding

Afbeelding

Trambaanlol.

Iemand ervaring met de WA verzekering icm fietsen?

pier

Bericht door pier » di mei 05, 2009 7:47 pm

gappies,
Ik weet dat jullie allemaal een keer willen baanrijden. Die kans krijg je nu, el cheapo en voor een goed doel, hetzelfde goede doel dat mijn vork en arm in stukken brak. Lees onderstaande mail maar ff. Ik ben er in ieder geval om jullie mentaal te ondersteunen en foto's te maken! En als je moet overwerken dan zeg je maar tegen je baas dat het voor een goed doel is met 9 beeldschone stoere dames. Dat kan hij toch niet weigeren?

Ik ga in de eerste week van september samen met 8 andere Utrechtse vrouwen (Team Spartaanse Vrouwen) een wielersponsortocht fietsen voor Artsen zonder Grenzen. De tocht begint in Italie en zal via de Alpen, Jura, Vogezen en Ardennen 8 dagen en 1200 km later eindigen in Valkenburg. Zie ook www.tourforlife.nl. Om deze tour te kunnen starten moeten we minstens 15.000 euro inzamelen, dat in zijn geheel naar Artsen zonder Grenzen gaat. Om dit te bereiken organiseren we een aantal activiteiten, waarvan de opbrengst geheel naar Artsen zonder Grenzen gaat. Een van de activiteiten die we organiseren is een clinic baanwielrennen en jij kan erbij zijn!

Over de clinic
Tijdens de clinic leer je onder professionele begeleiding van ervaren trainsters wat een baanfiets is en hoe je op de wielerbaan moet rijden. Je leert en oefent een aantal baanregels en onder begeleiding ga je op een veilige manier de baan in en uit. Ook leer je in een 'treintje' achter elkaar in de baan te rijden. Daarnaast zal er nog een extra sportieve uitdaging zijn.

Er zijn geen speciale eisen voor het volgen van een Clinic. Wel is een goede fietsconditie en ervaring op een racefiets een pré. Als je geen helm of pedalen hebt dan kun je die lenen voor het volgen van deze training. Voor fietskleding en handschoenen moet je zelf zorgen (zie ook http://www.velodrome.nl/baantr_nodig.php).

De clinic zal plaatsvinden op dinsdagavond 12 mei van 19.30 tot 22.30 in het Velodrome Amsterdam (Sloterweg 1045 in Amsterdam ). Je dient om 18.45 aanwezig te zijn zodat de trainer je kan uitleggen hoe je een baanfiets moet uitzoeken en afstellen. Omkleden en het uitzoeken en afstellen van een baanfiets moet gebeurd zijn vóór de aanvangstijd van de clinic.

Durf jij het aan?
Geef je dan op door je naam (en e-mail adres) door te geven via spartaansevrouwen@gmail.com. Je kunt ook meerdere personen opgeven. Geef in dat geval ook de namen en e-mail adressen van deze personen door. Wij zullen je e-mail adres gebruiken om een bevestiging te sturen. Daarnaast deze gegevens beschikbaar gesteld aan Stichting Stadion Velodrome voor eenmalig gebruik.

Het deelnamebedrag van 35 euro per persoon kun je overmaken op rekeningnummer 6507839 t.n.v. A.de Joode, Utrecht. Wanneer wij het bedrag voor deelname hebben ontvangen maken wij je inschrijving definitief en ontvang je een bevestiging. Er is een maximum van 35 deelnemers dus wees er snel bij!

Voor meer informatie kijk op www.velodrome.nl en www.spartaansevrouwen.nl of mail ons.

Gewoon meedoen he?
Zegt het voort zegt het voort!

Groeten,

Janne

no lame excuses, just be there!

FrankTheTank

Bericht door FrankTheTank » di mei 05, 2009 8:32 pm

Wow kewl, ga t proberen, wel kk druk, maarja pier zegt no excuses ahaha
Wat is er percies gebeurd met je gebeurd man? Klinkt focked up!

Malle T
Contacteer:

Bericht door Malle T » wo mei 06, 2009 1:01 am

Hoewel ik alleen Pier en Kap. Roodbaard kende van jullie (non-koeriers) Amsterdammers wil ik jullie nog wel enorm bedanken voor jullie komst!

Hoop dat jullie het ook te gek vonden en vaker op alleycats te vinden zullen zijn.
Ik heb net een verslag op de fuccit gezet van de afgelopen drie dagen. Morgen nog de uitslag (in hoeverre dat mogelijk is) van de Annick alleycat.

En @ NEOS,
Close encounter.
Gisteren avond ongeveer tussen 18:00 en 19:00 op het CS in Utrecht 1 GIOS en 1 met carbonwielen gespot 1 met 4 spaken ( model triathlon).
De Gios vond ik prachtig.
Wie ????? waren dat .
Dat waren Vince (Haute Courier) en ik op de terugweg naar Arnhem na de Girly Girl alleycat. Volgende keer mag je ons best aanspreken hoor we bijten niet. En die Softride is toch echt cooler dat die Gios ;)

Pepe

Bericht door Pepe » wo mei 06, 2009 8:10 am

Malle T schreef:Hoewel ik alleen Pier en Kap. Roodbaard kende van jullie (non-koeriers) Amsterdammers wil ik jullie nog wel enorm bedanken voor jullie komst!

Hoop dat jullie het ook te gek vonden en vaker op alleycats te vinden zullen zijn.
Ik heb net een verslag op de fuccit gezet van de afgelopen drie dagen. Morgen nog de uitslag (in hoeverre dat mogelijk is) van de Annick alleycat.
Ik vond het wel echt super gaaf! :D volgende alleycats ga ik zeker proberen te komen!! Bedankt man!
Amsterdam fixxxed!!!

Fresh Jehl

Bericht door Fresh Jehl » wo mei 06, 2009 8:51 am

blix schreef:Afbeelding

Afbeelding

Trambaanlol.

Iemand ervaring met de WA verzekering icm fietsen?
Jezus Blix, dit is wel domper op domper voor jou. Heb je weleens één week zonder schade gereden?
pier schreef:gappies,
Ik weet dat jullie allemaal een keer willen baanrijden. Die kans krijg je nu, el cheapo en voor een goed doel, hetzelfde goede doel dat mijn vork en arm in stukken brak. Lees onderstaande mail maar ff. Ik ben er in ieder geval om jullie mentaal te ondersteunen en foto's te maken! En als je moet overwerken dan zeg je maar tegen je baas dat het voor een goed doel is met 9 beeldschone stoere dames. Dat kan hij toch niet weigeren?

no lame excuses, just be there!

Grappig, had het er met Janus over, wordt het niet eens tijd om op de baan te rijden.
Ik ben erbij, no lame excuses!

Malle T schreef:Hoewel ik alleen Pier en Kap. Roodbaard kende van jullie (non-koeriers) Amsterdammers wil ik jullie nog wel enorm bedanken voor jullie komst!

@Malle: Er komen nog genoeg Alleycats om elkaar beter te leren kennen. Dit was mijn eerste en het smaakt naar meer.

blix

Bericht door blix » wo mei 06, 2009 12:06 pm

Fresh Jehl schreef:
blix schreef:
Jezus Blix, dit is wel domper op domper voor jou. Heb je weleens één week zonder schade gereden?
:D

Dit is pas de eerste keer hoor. Laatste "schade" was gewoon een incorrecte bottombracket. Alsnog sucked het, hopelijk kan ik op een of andere manier wat geld terug krijgen.

Fresh Jehl

Bericht door Fresh Jehl » wo mei 06, 2009 12:37 pm

@Blix: Ik zat nog in een trambaantje tijdens de Alleycat van maandag, reed Janus bijna van zijn fiets en had een soort van pitstopje in de Febo. :)

FrankTheTank

Bericht door FrankTheTank » wo mei 06, 2009 12:44 pm

Ik ga 99% ook naar de baan dan,

trwns mssn handig voor de gene die op hun eigen baanfiets willen rijden, ben
er vrij zeker van dat je je handen in je stuur moet houden, dus moet je een race
stuur erop zetten/meenemen.

sunaj-janus
Contacteer:

Bericht door sunaj-janus » wo mei 06, 2009 5:00 pm

Ik zit hoogst waarschijnlijk in Istanbul voor een gastcollege op 12 mei, dus dat baanfietsen moet ik helaas missen.

Nieuwe remhendel is binnen zo ook mijn Delta remhoef:

Afbeelding

Afbeelding

Fresh Jehl

Bericht door Fresh Jehl » wo mei 06, 2009 5:18 pm

sunaj-janus schreef:Ik zit hoogst waarschijnlijk in Istanbul voor een gastcollege op 12 mei, dus dat baanfietsen moet ik helaas missen.

Nieuwe remhendel is binnen zo ook mijn Delta remhoef:
Damn shame Janus dat je niet mee kan rijden de 12e.

En je nieuwe remhendel is meer dan nice. (moet nog steeds lachen om dat andere ding) :D

Pepe

Bericht door Pepe » wo mei 06, 2009 7:33 pm

Sweet janus!!! damnnn!!!

en was dit nou die ene die je bedoelde ;)

http://www.amazon.com/Quicksilver-Kevin ... 724&sr=8-3
Amsterdam fixxxed!!!

sunaj-janus
Contacteer:

Bericht door sunaj-janus » wo mei 06, 2009 7:41 pm

Pepe schreef:Sweet janus!!! damnnn!!!

en was dit nou die ene die je bedoelde ;)

http://www.amazon.com/Quicksilver-Kevin ... 724&sr=8-3
JA DIE JA! Nou dat word met de beamer een fietsavond!

sunaj-janus
Contacteer:

Bericht door sunaj-janus » wo mei 06, 2009 7:57 pm

Lang leven de fixie hype, nu staat er een dvd rip op Demonoid!

Dus binnenkort komt er een film/fiets avond

Pepe

Bericht door Pepe » wo mei 06, 2009 8:10 pm

Haha! Gelukkig komt er een dvd avond haha!!! Nu alleen nog macaframa bestellen, maar die verzenden alleen maar in de VS.... :( dan maar misschien vanuit daar laten overkomen :angelnot:
Amsterdam fixxxed!!!

Malle T
Contacteer:

Bericht door Malle T » do mei 07, 2009 12:39 am

Uitslagen Annick staan online!

Kon jou manifest niet vinden Jelle, wel met naam ingeleverd?

Kpt.Roodbaard

Bericht door Kpt.Roodbaard » do mei 07, 2009 7:32 am

Yeahh !!!! 37 !!!! Tjeerd was helemaal top man !!!! Ik zie je in Berlin !

Fresh Jehl

Bericht door Fresh Jehl » do mei 07, 2009 9:00 am

Woehaaah! 34e. Dit smaakt naar meer.

@Janus: Zie jou naam er niet tussen staan :?

sunaj-janus
Contacteer:

Bericht door sunaj-janus » do mei 07, 2009 10:39 am

Ik kwam nogal gehavend terug, roos was de bloem kwijt en mijn manifest ben ik ergens tussen de eerste en tweede punt verloren. Dus geen vermelding.

Plaats reactie