FIXXXED AMSTERDAM

Fietsen met een vast verzet. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
ott

Bericht door ott » zo apr 12, 2009 7:22 pm

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

didadunlop

Bericht door didadunlop » zo apr 12, 2009 8:07 pm

Ik ben d'r bij.

Route zit ook al in de DiDa..:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

TIthomas

Bericht door TIthomas » di apr 14, 2009 1:39 pm

afgelopen maandag weer gezien wie er echt van het daadwerkelijke fietsen houden en wie er alleen over kletsen...OTT en dida, was relaxed dagje fietsen!
Fixxed Amsterdam crew waar waren jullie? finish had een thuiswedstrijd kunnen worden!

ott

Bericht door ott » di apr 14, 2009 1:52 pm

TIthomas schreef:afgelopen maandag weer gezien wie er echt van het daadwerkelijke fietsen houden en wie er alleen over kletsen...OTT en dida, was relaxed dagje fietsen!
Fixxed Amsterdam crew waar waren jullie? finish had een thuiswedstrijd kunnen worden!
Relaxed noemen ze dat? Ik was kapot.
Het is toch een vak apart om hard te fietsen en geconcentreerd te blijven om te navigeren. Volgende keer neem ik het wiel van iemand die de weg weet :D
Ja volgende keer ben ik er weer bij en miss. de 24uurs

Het was een goed uitgezette rit, ook met de verhaallijn erachter, en relaxte gasten. Top
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

didadunlop

Bericht door didadunlop » di apr 14, 2009 3:29 pm

Het was idd echt fietsen. Duidelijk afzien..:D

Ik heb hard respect voor de messengers die dit werk dagelijks doen.

(misschien toch wat meer op de weg gaan trainen om snelheid te kunnen houden).
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

pier

Bericht door pier » di apr 14, 2009 4:15 pm

TIthomas schreef:
afgelopen maandag weer gezien wie er echt van het daadwerkelijke fietsen houden en wie er alleen over kletsen...OTT en dida, was relaxed dagje fietsen!

Daar wil ik graag een reactie op geven Thomas;
Wil er geen ding van maken, maar je reactie vraagt om enige nuancering.

Ik had echt heel graag mee willen doen, ik heb gevraagd aan een van de organisator of dit kon, omdat ik de indruk had dat het een soort van persoonlijk/vriendenkring/koeriers ding was in combinatie met een soort verjaardag/jubileum van koeriersbedrijf, met lunch en feest achteraf.

Mij werd gevraagd deze keer over te slaan als ik geen koerier was of geen plannen daartoe had, omdat alles gratis werd georganiseerd. Hiervoor kan ik begrip opbrengen, vandaar dat ik er niet was. Er werd overigens wel bij gezegd dat dit niet betekende dat ik nooit welkom zou zijn. Ik voel er niets voor om onaangeklopt bij onbekende mensen binnen te vallen. Dit zou ik zelf ook niet willen.

Als alternatief wel ruim 100 km gefietst gisteren, samen met 2 fixed gasten uit utrecht in een straf tempo.
Toch had ik liever meegedaan, omdat ik door de 'take me to the bridge' erg enthousiast was geworden. Leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en leuk om een stuk te knallen door Noord Holland.[/quote]

TIthomas

Bericht door TIthomas » di apr 14, 2009 6:12 pm

oke cool! Wilde niemand persoonlijk aanvallen hoor, vond alleen zonde dat er veel gepraat wordt en dat opkomst bij toffe dingen dan beetje achter blijft....heb ook niet meegedaan met lunch/avondeten, maar wel erg fijn gefietst!

en idd, zolang er maar wordt gereden! over 2 weken alleycat in Den Haag en die is voor iedereen toegangkelijk (dacht ik)

pier

Bericht door pier » di apr 14, 2009 6:33 pm

No problemo,ik wilde het alleen even nuanceren.
TIthomas schreef: zonde dat er veel gepraat wordt en dat opkomst bij toffe dingen dan beetje achter blijft.... (dacht ik)
Dat ben ik compleet met je eens.

Tjeu81

Bericht door Tjeu81 » di apr 14, 2009 7:54 pm

Hey Pier, watsop met a.s. donderdag? Ik blijf waarschijnlijk plakken na werk. (expootje checken) Misschien kan ik weer m'n fiets meenemen.

pier

Bericht door pier » di apr 14, 2009 8:00 pm

wat mij betreft prima, maar het weer wordt volgens mij kut.

Pepe

Bericht door Pepe » di apr 14, 2009 8:19 pm

Jaaah, ik wil wel weer effkes rijden! Als het weer kut is, zoeken we toch even een garage?? ik ga morgen wel even opzoek naar een nieuwe!
Amsterdam fixxxed!!!

FrankTheTank

Bericht door FrankTheTank » di apr 14, 2009 8:28 pm

Deze donderdag kan k niet, volgende week donderdag ga k mee!!
Te veel zin om weer te fietse!

blix

Bericht door blix » di apr 14, 2009 10:58 pm

Oef. Mijn lockring schoot vandaag los toen ik een beetje mijn skids aan het oefenen was. Resultaat; cogje schoot los en ik trapte keihard door, waardoor ik bijna op mijn bek ging. :lol:

Gelukkig ging het nog net goed en is mijn fiets, en vooral mijn naaf, nog heel. Waar kan ik zo'n tooltje score om mijn lockring vast te zetten? Wil het dagelijks zelf kunnen checken, want als die los schiet en je hebt geen remmen.. nouhja, ben je mooi klaar mee.

Carabo.X

Bericht door Carabo.X » di apr 14, 2009 11:57 pm

Ai, nog geluk dat het dan gebeurt en niet ergens in het verkeer (of voor een terras).

Voor het vastzetten, een BBB multihook of iets vergelijkbaars hebben de meeste fietsenmakers wel in het rek hangen.

Fresh Jehl

Bericht door Fresh Jehl » wo apr 15, 2009 12:56 am

Donderdag 70% kans op regen, regenjack en fietsje boenen of een garage (geen idee wat ik daar te zoeken heb) pakken. Eindelijk weer eens tijd en anders zondag?

@Blix: schoot mijn cog maar eens los, dat kreng zit muurvast en wil een andere plaatsen, anders een weekje van fiets ruilen? :) Maar het is natuurlijk niet prettig wanneer je zoiets overkomt.
AMSTERDAM FIXXXED WEST SIDE!

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » wo apr 15, 2009 7:01 am

blix schreef:Waar kan ik zo'n tooltje score om mijn lockring vast te zetten? Wil het dagelijks zelf kunnen checken, want als die los schiet en je hebt geen remmen.. nouhja, ben je mooi klaar mee.
BBB heeft ze, zijn goedkoop en bij de plaatselijke BBB dealer te koop.

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Tjeu81

Bericht door Tjeu81 » wo apr 15, 2009 9:08 am

Tip om een krans en sluitring supervast of juist los te krijgen:

Afbeelding

Gebruik je stofzuigerbuis als hefboom. Het uiteinde past precies om een BBB multihook / kettingzweep en biedt je meer kracht.

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » wo apr 15, 2009 9:53 am

Waarvoor dienen in vredesnaam die pootjes? Staat die buis bij jullie al sdecoratiein de woonkamer :D

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Carabo.X

Bericht door Carabo.X » wo apr 15, 2009 10:21 am

Aardappel geschut?

Kpt.Roodbaard

Bericht door Kpt.Roodbaard » wo apr 15, 2009 11:19 am

Ik ben er bij deze donderdag ! Hihihiihi, ben een beetje minder aanwezig, ben busy met het opbouwen van de Golf GTI. Di emoet ook af!

Trouwens, mn Fuji frame is te koop !

Cheers,

Roodbaard !

straightedgepat

Bericht door straightedgepat » wo apr 15, 2009 2:53 pm

Afbeelding

volgens mij ben je nog wel even bezig :)

blix

Bericht door blix » wo apr 15, 2009 3:48 pm

Fresh Jehl schreef: @Blix: schoot mijn cog maar eens los, dat kreng zit muurvast en wil een andere plaatsen, anders een weekje van fiets ruilen? :) Maar het is natuurlijk niet prettig wanneer je zoiets overkomt.
Bleef die van mij maar eens goed vaszitten! :lol:

Heeft er trouwens iemand nog toeclips liggen? Large of XL. 290sqm krijgt ze pas over twee weken binnen, eigenlijk helemaal geen zin om zo lang te wachten. Dus als iemand nog tweedehandjes heeft liggen, laat wat van je horen.

straightedgepat

Bericht door straightedgepat » wo apr 15, 2009 3:51 pm

Decathlon bij de Arena verkoopt ze van Christophe van plastic voor 4,90 maat L hebben ze zowiso...

sunaj-janus
Contacteer:

Bericht door sunaj-janus » wo apr 15, 2009 3:56 pm

Neem contact op met Mario Verhoeven van defietsenmaker.nl

Vanessa
Contacteer:

Bericht door Vanessa » wo apr 15, 2009 5:45 pm

||Vanessa||
"Maybe this world is another planets hell....."

Plaats reactie