FIXXXED AMSTERDAM
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Relaxed noemen ze dat? Ik was kapot.TIthomas schreef:afgelopen maandag weer gezien wie er echt van het daadwerkelijke fietsen houden en wie er alleen over kletsen...OTT en dida, was relaxed dagje fietsen!
Fixxed Amsterdam crew waar waren jullie? finish had een thuiswedstrijd kunnen worden!
Het is toch een vak apart om hard te fietsen en geconcentreerd te blijven om te navigeren. Volgende keer neem ik het wiel van iemand die de weg weet

Ja volgende keer ben ik er weer bij en miss. de 24uurs
Het was een goed uitgezette rit, ook met de verhaallijn erachter, en relaxte gasten. Top
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- didadunlop
TIthomas schreef:
afgelopen maandag weer gezien wie er echt van het daadwerkelijke fietsen houden en wie er alleen over kletsen...OTT en dida, was relaxed dagje fietsen!
Fixxed Amsterdam crew waar waren jullie? finish had een thuiswedstrijd kunnen worden!
Daar wil ik graag een reactie op geven Thomas;
Wil er geen ding van maken, maar je reactie vraagt om enige nuancering.
Ik had echt heel graag mee willen doen, ik heb gevraagd aan een van de organisator of dit kon, omdat ik de indruk had dat het een soort van persoonlijk/vriendenkring/koeriers ding was in combinatie met een soort verjaardag/jubileum van koeriersbedrijf, met lunch en feest achteraf.
Mij werd gevraagd deze keer over te slaan als ik geen koerier was of geen plannen daartoe had, omdat alles gratis werd georganiseerd. Hiervoor kan ik begrip opbrengen, vandaar dat ik er niet was. Er werd overigens wel bij gezegd dat dit niet betekende dat ik nooit welkom zou zijn. Ik voel er niets voor om onaangeklopt bij onbekende mensen binnen te vallen. Dit zou ik zelf ook niet willen.
Als alternatief wel ruim 100 km gefietst gisteren, samen met 2 fixed gasten uit utrecht in een straf tempo.
Toch had ik liever meegedaan, omdat ik door de 'take me to the bridge' erg enthousiast was geworden. Leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en leuk om een stuk te knallen door Noord Holland.[/quote]
afgelopen maandag weer gezien wie er echt van het daadwerkelijke fietsen houden en wie er alleen over kletsen...OTT en dida, was relaxed dagje fietsen!
Daar wil ik graag een reactie op geven Thomas;
Wil er geen ding van maken, maar je reactie vraagt om enige nuancering.
Ik had echt heel graag mee willen doen, ik heb gevraagd aan een van de organisator of dit kon, omdat ik de indruk had dat het een soort van persoonlijk/vriendenkring/koeriers ding was in combinatie met een soort verjaardag/jubileum van koeriersbedrijf, met lunch en feest achteraf.
Mij werd gevraagd deze keer over te slaan als ik geen koerier was of geen plannen daartoe had, omdat alles gratis werd georganiseerd. Hiervoor kan ik begrip opbrengen, vandaar dat ik er niet was. Er werd overigens wel bij gezegd dat dit niet betekende dat ik nooit welkom zou zijn. Ik voel er niets voor om onaangeklopt bij onbekende mensen binnen te vallen. Dit zou ik zelf ook niet willen.
Als alternatief wel ruim 100 km gefietst gisteren, samen met 2 fixed gasten uit utrecht in een straf tempo.
Toch had ik liever meegedaan, omdat ik door de 'take me to the bridge' erg enthousiast was geworden. Leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en leuk om een stuk te knallen door Noord Holland.[/quote]
oke cool! Wilde niemand persoonlijk aanvallen hoor, vond alleen zonde dat er veel gepraat wordt en dat opkomst bij toffe dingen dan beetje achter blijft....heb ook niet meegedaan met lunch/avondeten, maar wel erg fijn gefietst!
en idd, zolang er maar wordt gereden! over 2 weken alleycat in Den Haag en die is voor iedereen toegangkelijk (dacht ik)
en idd, zolang er maar wordt gereden! over 2 weken alleycat in Den Haag en die is voor iedereen toegangkelijk (dacht ik)
-
Oef. Mijn lockring schoot vandaag los toen ik een beetje mijn skids aan het oefenen was. Resultaat; cogje schoot los en ik trapte keihard door, waardoor ik bijna op mijn bek ging.
Gelukkig ging het nog net goed en is mijn fiets, en vooral mijn naaf, nog heel. Waar kan ik zo'n tooltje score om mijn lockring vast te zetten? Wil het dagelijks zelf kunnen checken, want als die los schiet en je hebt geen remmen.. nouhja, ben je mooi klaar mee.

Gelukkig ging het nog net goed en is mijn fiets, en vooral mijn naaf, nog heel. Waar kan ik zo'n tooltje score om mijn lockring vast te zetten? Wil het dagelijks zelf kunnen checken, want als die los schiet en je hebt geen remmen.. nouhja, ben je mooi klaar mee.
-
Donderdag 70% kans op regen, regenjack en fietsje boenen of een garage (geen idee wat ik daar te zoeken heb) pakken. Eindelijk weer eens tijd en anders zondag?
@Blix: schoot mijn cog maar eens los, dat kreng zit muurvast en wil een andere plaatsen, anders een weekje van fiets ruilen?
Maar het is natuurlijk niet prettig wanneer je zoiets overkomt.
@Blix: schoot mijn cog maar eens los, dat kreng zit muurvast en wil een andere plaatsen, anders een weekje van fiets ruilen?

AMSTERDAM FIXXXED WEST SIDE!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
BBB heeft ze, zijn goedkoop en bij de plaatselijke BBB dealer te koop.blix schreef:Waar kan ik zo'n tooltje score om mijn lockring vast te zetten? Wil het dagelijks zelf kunnen checken, want als die los schiet en je hebt geen remmen.. nouhja, ben je mooi klaar mee.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Waarvoor dienen in vredesnaam die pootjes? Staat die buis bij jullie al sdecoratiein de woonkamer 
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
-
Bleef die van mij maar eens goed vaszitten!Fresh Jehl schreef: @Blix: schoot mijn cog maar eens los, dat kreng zit muurvast en wil een andere plaatsen, anders een weekje van fiets ruilen?Maar het is natuurlijk niet prettig wanneer je zoiets overkomt.

Heeft er trouwens iemand nog toeclips liggen? Large of XL. 290sqm krijgt ze pas over twee weken binnen, eigenlijk helemaal geen zin om zo lang te wachten. Dus als iemand nog tweedehandjes heeft liggen, laat wat van je horen.
-
- sunaj-janus
- Contacteer: