Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
Precies! Lekker lompe lange off camber stukken met veel wortels en een keer een dubbel van 6m ofzo. 't wordt niet voor niks Kinderberg genoemd, mogen ze best wat aan doen!fly high schreef:dat ben ik helemaal met je eens!
genoeg slopestyle/funnride enzo, er zou eens wat meer downhill met mooie lange stukken en dikke schansen en technische stukken moeten komen. Dat zou winterberg ook voor downhill liefhebbers aantrekkerlijker maken!
cheers
@ schnitzer: Willingen is natuurlijk ook supervet (en uitdagend genoeg!), maar vind winterberg nou juist ook leuk omdat je die andere dingen ook kunt doen. Ook al ben ik 90% van de tijd op de dowhill te vinden..
Foto hierboven: wel vet als je freestyle snowboarder bent!
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Ja, dat schiet op!PsYkO schreef:Schiet het een beetje op om daar een bike te huren of zijn ze afgeragd ??
Dit omdat ik van de zomer nog geen nieuwe bike heb denk ik .
Thnx
Ze hebben ieder jaar nieuwe bikes voor de verhuur .
En ze plegen redelijk onderhoud aan hun verhuur vloot.

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
er is weer nieuws
Aktuell 31.03.2009
Juchuuu! Die Sonne scheint und der Frühling scheint auch bei uns Einmarsch zu nehmen! Der Schnee schmilzt und wir arbeiten mit Hochdruck daran, die Strecken frei zu bekommen. Die Bikestation wird zurzeit vergrößert! Sollte alles klappen öffnen wir schon am 10 April die Tore! Aktuelle Infos findet ihr hier im gelben Kasten!
Vielleicht klappts ja wirklich noch mit Winterberg in den Osterferien!
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Doe maar luxe, meteen 3 dagen!
Wij gaan maandag, zie je daar miss nog wel.
Heb er zin in, hoop dat ze bij de DH het één en ander veranderd hebben (bv een stuk offcamber met veel wortels, zoals tijdens de IXS van afgelopen jaar)
Wij gaan maandag, zie je daar miss nog wel.
Heb er zin in, hoop dat ze bij de DH het één en ander veranderd hebben (bv een stuk offcamber met veel wortels, zoals tijdens de IXS van afgelopen jaar)
Inderdaad, als ik 15 dagen zou hebben, ben ik wat verder naar het zuiden te vinden.Chmod schreef:Oei, ik heb het daar na 2 dagen wel gezien...
Daarom gaan we deze zomer ook weer naar Portes du Soleil

Winterberg is leuk, maar langer dan een dag of 2-3 moet het niet duren. Zeker als downhiller wil je TMHO dan toch iet met meer uitdaging en afwisseling..
@thomasmb: Ik ben zo'n iemand die zich nooit verveelt in een parkje als winterberg maakt niks uit voor hoelang
.Waarom niet PDS omdat ik me prima kan vermaken in de duitse bikeparken ook al zijn ernog een paar op men lijstje die de moeite waard zijn.Dit jaar ga ik toch weer naar oostenrijk.

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
- Contacteer:
PDS kan je niet vergelijken met bikeparken zoals winterberg , continu mooi afgelijnde paadjes rijde ...Trekrules schreef:@thomasmb: Ik ben zo'n iemand die zich nooit verveelt in een parkje als winterberg maakt niks uit voor hoelang.Waarom niet PDS omdat ik me prima kan vermaken in de duitse bikeparken ook al zijn ernog een paar op men lijstje die de moeite waard zijn.Dit jaar ga ik toch weer naar oostenrijk.

Ik amuseer me er wel in zo'n parkjes , maar eenmaal je PDS hebt gedaan is het toch wel genoeg na een dag of 2.
Vooral dat je zo snel beneden bent in Wberg , irriteert me mateloos.