DP Woordenboek

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
RX-S
DP Woordenboek

Bericht door RX-S » do mar 26, 2009 4:07 pm

Ik ben net nieuw op het forum hier en ben me al een aantal weken aan het inlezen in de shitload aan info die hier op staat. Het punt is alleen dat veel mensen hier nogal graag met termen en afkortingen smijten. Zo heb ik bijvoorbeeld een week lopen broeden op de term XC, kruis-kuntrie.

Misschien handig om zon soort uitlegtopic te starten voor nieuwen (scheelt weer veel stomme vragen). Idee?

Overigens:

Aangenaam, ik ben Erik, wonende te Arnhem, en ben me aan het orienteren op het hele Downhill/Freeride gebeuren. Ik maak er normaal gesproken geen gewoonte van om ergens binnen te vallen en gelijk te zeuren :angelnot: ..

cyberhawk
Contacteer:

Re: DP Woordenboek

Bericht door cyberhawk » do mar 26, 2009 4:12 pm

RX-S schreef:Ik ben net nieuw op het forum hier en ben me al een aantal weken aan het inlezen in de shitload aan info die hier op staat. Het punt is alleen dat veel mensen hier nogal graag met termen en afkortingen smijten. Zo heb ik bijvoorbeeld een week lopen broeden op de term XC, kruis-kuntrie.

Misschien handig om zon soort uitlegtopic te starten voor nieuwen (scheelt weer veel stomme vragen). Idee?

Overigens:

Aangenaam, ik ben Erik, wonende te Arnhem, en ben me aan het orienteren op het hele Downhill/Freeride gebeuren. Ik maak er normaal gesproken geen gewoonte van om ergens binnen te vallen en gelijk te zeuren :angelnot: ..
we merken t

kzou zeggu doe je best met leren

dus je doe DH /FR tij je neem ik aan niet SS
maar dan bijv. 9sp das wel logisch dan

heb je een SC of DC ?

en kan je ook DJen ?

als je maar prot. draagt komt alles goed
5-10's al aangeschaft ? samen met wat TLD pads..?

ik zou zegge ga is naar de FT toe en na een dagje lul je aleen maar afkortingen..

ik zeur graag gelijk terug met nieuwe leden ;)

bvd met lezen van de post en suc6 :lol:

RX-S

Bericht door RX-S » do mar 26, 2009 4:23 pm

:lol: Aan hulp geen gebrek merk ik. Snap tot nu toe de helft.

Maar er staat al een dagje Winterberg gepland en dan huur ik daar wel alles. Mijn fiets is tot nu toe een hardtail hardfront Gazelle stationsbarrel. Bescherming is zaterdagskrant in de broek..

Plaats reactie