ik zie nergens een V10...Plip schreef:wat een geile wielen van die v10!
wie is het met me eens?
je favoriete bike!
Moderator:Beheerders
- degoe
- Contacteer:
Whouz schreef:google geeft wel wat foto'sdegoe schreef:Na hem vorig jaar in Sospel te hebben getest is dit toch wel mijn favorite bike geworden.Heb helaas nog geen officiele pics van de Nox Typhoon G 9.5,maar zodra ik hem hier heb komt wel een fotootje....![]()
*snip*
*snap*
Jamm Jamm....lekker.....
he wouz,das het eerste prototype(2006). die die we nu hebben is een andere versie.
degoe schreef:ow kut. ik heb niks gezechtWhouz schreef:google geeft wel wat foto'sdegoe schreef:Na hem vorig jaar in Sospel te hebben getest is dit toch wel mijn favorite bike geworden.Heb helaas nog geen officiele pics van de Nox Typhoon G 9.5,maar zodra ik hem hier heb komt wel een fotootje....![]()
*snip*
*snap*
Jamm Jamm....lekker.....
he wouz,das het eerste prototype(2006). die die we nu hebben is een andere versie.wel een ziek fietsje. al hou ik totaal niet van zo een dubbel ketting systeem...
- degoe
- Contacteer:
@Whouz. ik was er in het begin ook niet echt happig op,maar nadat we hem vorig jaar uitvoerig hebben getest moet ik zeggen echt een top bike,en ik kan niet wachten tot we hem eindelijk eens krijgen.
Ps. np van die andere foto,kan je ook niet weten dat dat het eerste prototype was. De nieuwe wordt zo zoals hij op de tekening is,maar dan met echte ketting...
Ps. np van die andere foto,kan je ook niet weten dat dat het eerste prototype was. De nieuwe wordt zo zoals hij op de tekening is,maar dan met echte ketting...