RIP sk8park St.-Niklaas
Moderator:Beheerders
Zware brand in skatepark Sint-Niklaas
SINT-NIKLAAS - In het centrum van Sint-Niklaas woedt donderdagmiddag een zware brand. Dat bevestigt burgemeester Freddy Willockx. Een indoor skatepark aan de Lindenstraat is volledig uitgebrand.
Het skatepark is intussen ingestort. De vlammen zijn overgeslagen naar een buurbedrijf, dat autovelgen maakt. Daar zijn niet-toxische vloeibare gassen opgeslagen, wat ontploffingsgevaar veroorzaakt. Volgens burgemeester Willockx zijn er regelmatig ontploffingen te horen.
Willockx meldt nog dat de brand volgens de brandweer 'omschreven' is, maar nog niet onder controle. Extra brandweercorpsen uit de regio van Sint-Niklaas zijn onderweg.
Er zijn geen slachtoffers, maar aan de inwoners van Sint-Niklaas wordt gevraagd ramen en deuren dicht te houden.
Wat de brand veroorzaakt heeft, is op dit moment niet duidelijk. Burgemeester Willockx zegt dat er mogelijk laswerken aan de gang geweest zouden zijn in het skatepark, maar of die ook verband houden met de brand is onder groot voorbehoud.
ivb, avb
bron:
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 67&ref=rss
SINT-NIKLAAS - In het centrum van Sint-Niklaas woedt donderdagmiddag een zware brand. Dat bevestigt burgemeester Freddy Willockx. Een indoor skatepark aan de Lindenstraat is volledig uitgebrand.
Het skatepark is intussen ingestort. De vlammen zijn overgeslagen naar een buurbedrijf, dat autovelgen maakt. Daar zijn niet-toxische vloeibare gassen opgeslagen, wat ontploffingsgevaar veroorzaakt. Volgens burgemeester Willockx zijn er regelmatig ontploffingen te horen.
Willockx meldt nog dat de brand volgens de brandweer 'omschreven' is, maar nog niet onder controle. Extra brandweercorpsen uit de regio van Sint-Niklaas zijn onderweg.
Er zijn geen slachtoffers, maar aan de inwoners van Sint-Niklaas wordt gevraagd ramen en deuren dicht te houden.
Wat de brand veroorzaakt heeft, is op dit moment niet duidelijk. Burgemeester Willockx zegt dat er mogelijk laswerken aan de gang geweest zouden zijn in het skatepark, maar of die ook verband houden met de brand is onder groot voorbehoud.
ivb, avb
bron:
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 67&ref=rss
- driezzz_dirter
Echt balen!
Wat zonde,
5000 m2 skatepark afgebrand, rens heeft gelijk, het skatepark was vol in ontwikkeling.
De eigenaar had zoveel vette ambiteuze plannen en er kwamen steeds meer mogelijkheden bij!
Er stonden nu 3 tafels, er was net een nieuwe spine, step up, curved wallride!
De afgelopen winter ben ik bijna elke week wel een keer geweest,
na het verlies van de abflughalle, ook deze vette spot naar de klote!
Echt kut!
5000 m2 skatepark afgebrand, rens heeft gelijk, het skatepark was vol in ontwikkeling.
De eigenaar had zoveel vette ambiteuze plannen en er kwamen steeds meer mogelijkheden bij!
Er stonden nu 3 tafels, er was net een nieuwe spine, step up, curved wallride!
De afgelopen winter ben ik bijna elke week wel een keer geweest,
na het verlies van de abflughalle, ook deze vette spot naar de klote!
Echt kut!

Maar goed nieuws:
Alternatieve locatie
Burgemeester Willockx liet intussen al weten dat er voor het skatepark naar een alternatieve locatie gezocht wordt. "Het park was enorm belangrijk voor de Sint-Niklase jeugd, we zoeken dus een andere locatie." (belga/bdr/ka)
'Het park was enorm belangrijk voor de Sint-Niklase jeugd', zegt burgemeester Willockx. 'We zullen zoeken naar een alternatieve locatie.'
Nog wat plaatjes die ik op internet vond:

-
- vieze vinnie
- redoutterider
DAMN nee toch juist nadat Frank er zoveel werk heeft ingestoken echt ZWAAR KL***!!!!!!!!maar er komt een nieuw!hopelijk want dit was echt een AF parkje!!
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/
-
Idd k.t bleekt een mooie park zijn geweest. Was er zelf nog niet geweest.
Ik hoorde het op Eurosport bij Yoz dat het was afgebrand.
Ik hoop idd dat er een nieuwe komt voor onze zuiders buren.
Kan ik er ook een keer naar toe toch niet zo ver van Breda af.
Heel veel sterkte boys

Ik hoorde het op Eurosport bij Yoz dat het was afgebrand.
Ik hoop idd dat er een nieuwe komt voor onze zuiders buren.
Kan ik er ook een keer naar toe toch niet zo ver van Breda af.
Heel veel sterkte boys

No nuts, No glory, No Pain, No game!!!!
-
-
- Contacteer: