ass you mayby know.... mijn wildstylebmx stamt nog uit de oertijd.. aangezien bikerboii mij laatst zij dat die naam tog wel gay was.. en bikerboii tog wel onze nationale bike held is, heb ik maar een ander profiel gemaakt.
wildstylebmx is nu: VIEZE VINNIE......... jaaaa lekker dirty...
heet mij welkom en kus mn schoenen..
oja.. just for fun: anti bikerboi... beetje martin pesten mag best:)
big up voor die knaap en zijn alu bike:P
laf you bikerboii;)
wildstylebmx=vieze vinnie
Moderator:Beheerders
- vieze vinnie
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
hahaha fokking droogkloot
de enige rede dat ik dat zei was omdat jij zei dat je de nickname 'bikerboi' gay vond (wat ik heb verzonnen toen ik 13 was, ben nu 18 )
ik wou een x me nick veranderen maar dat is toen niet goed gegaan en daarna dacht ik ook maar van fok it
ik hou ook van jou geille vieze vinnie

de enige rede dat ik dat zei was omdat jij zei dat je de nickname 'bikerboi' gay vond (wat ik heb verzonnen toen ik 13 was, ben nu 18 )
ik wou een x me nick veranderen maar dat is toen niet goed gegaan en daarna dacht ik ook maar van fok it
ik hou ook van jou geille vieze vinnie

- vieze vinnie
haha... tja.. als je onsvies vind.. moet je maar naar meetings gaan in de sneeuw.. dan weet je waar we t over hebben..
laf you bikerboÃ;)
btw.... techniek vogel...... k heb zeker wel tieten... gespierde tieten... body building yeah(H)
k doe een cock up en een tit up als je even niet kijkt....
laf you bikerboÃ;)
btw.... techniek vogel...... k heb zeker wel tieten... gespierde tieten... body building yeah(H)
k doe een cock up en een tit up als je even niet kijkt....
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com