b-dirt mixtape
Moderator:Beheerders
Jaweeellll, hij is AFFF
PINK CAP PRODUCTIONS presents...
B-DIRT MIXTAPE
www.pinkbike.com/video/58589
PINK CAP PRODUCTIONS presents...
B-DIRT MIXTAPE
www.pinkbike.com/video/58589
-
- Contacteer:
Mijn eerste reactie was een beetje grof, door mijn ervaring met b-dirt. Excuus hiervoor.
Leuk gedaan dat filmpje, maar ik kan niet echt lachen om iemand die de gezelligheid op dit forum al tijden loopt te zieken.
Leuk gedaan dat filmpje, maar ik kan niet echt lachen om iemand die de gezelligheid op dit forum al tijden loopt te zieken.
Laatst gewijzigd door Dennis Katinas op wo feb 04, 2009 12:48 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
- driezzz_dirter
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
Volgens mij wel, Dat filmpje slaat nergens op.driezzz_dirter schreef:blk mrkt<3<3 als je er geen hebt is een beetje zielig![]()
wil je echt nog meer gehaat worden ofzo?
Waarom een nieuw onderwerp starten voor z'n dom flimpje waar nergens op slaat.
zet hem dan gewoon bij actie foto's en filmpjes.
dit hoort hier niet

NEW dTb-Trails
hij heeft een riot gehad maar die heeft ie moeten verkopen wegens geldproblemen...driezzz_dirter schreef:blk mrkt<3<3 als je er geen hebt is een beetje zielig![]()
wil je echt nog meer gehaat worden ofzo?
blijft lachen hoe serieus iedereen b-dirt altijd neemt

net als dit filmpje, is eigenlijk puur sarcastisch en voor de grap gemaakt

Wat er niet is kan er ook niet zijn.Roel@dTb schreef:Hahaha, ik ken wel een aantal van hierboven en die zijn echt allemaal zéér serieus en kennen geen humor? Ja vast![]()
Ik snap ook wel dat dit humor is, had ik hierboven ook al staan, maar waarom zien we van b-dirt nooit een serieus goed filmpje met een paar vette tricks erin ofzo?
-
- Contacteer:
Ja ik heb een beetje moeite met b-dirt op dit forum, overal waar hij zich mengt is de gezelligheid weg, maar je hebt gelijk, mijn excuus, ik ga het in de gaten houden.

sherlock schreef:Je wordt de laatste tijd wel een beetje grof in de mond DennisDennis Katinas schreef:a waste of fucking presious time. Naar wie kan ik de rekening sturen? That sucked.
Laatst gewijzigd door Dennis Katinas op wo feb 04, 2009 12:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Dennis, hou je niet in. Laat je hart spreken. Gelukkig ben je niet de enige.Dennis Katinas schreef:Ja ik heb een beetje moeite met b-dirt op dit forum, maar je hebt gelijk, ik ga het in de gaten houden.![]()
sherlock schreef:Je wordt de laatste tijd wel een beetje grof in de mond DennisDennis Katinas schreef:a waste of fucking presious time. Naar wie kan ik de rekening sturen? That sucked.
Grtz.
- mr.Monster
volgens mij moet jij eens in de spiegel gaan kijken...
de uitspraken "trieste figuren" en "trieste mongool" duidden niet echt op nozelheid vanaf jouw kant.
de reputatie die je momenteel al hebt is al below zero dus lijkt het me niet zo verstandig dit nog eens aan te dikken..
een grappige post is leuk alleen is dit meer om te stoken/spammen/reacties uit te lokken... en guess what... dat werkt!
just my 2 cents... ( en waarschijnlijk die van een boel met mij)...
ga toch rijden
de uitspraken "trieste figuren" en "trieste mongool" duidden niet echt op nozelheid vanaf jouw kant.
de reputatie die je momenteel al hebt is al below zero dus lijkt het me niet zo verstandig dit nog eens aan te dikken..
een grappige post is leuk alleen is dit meer om te stoken/spammen/reacties uit te lokken... en guess what... dat werkt!
just my 2 cents... ( en waarschijnlijk die van een boel met mij)...
ga toch rijden
NSbikes surge - echo pure 09 - dobermann pinscher
Racebike monster - Banshee rune - Zonenschein Zypher worldcup dh - santa cruz jackal
RIDE MORE!
Racebike monster - Banshee rune - Zonenschein Zypher worldcup dh - santa cruz jackal
RIDE MORE!
- de G U R U
- Contacteer: