KonaFreerideSeries'09 Filthy Trails & SFA

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:

Bericht door Goofy @ Team SoliD » wo jan 14, 2009 5:07 pm

niet zo zeuren allemaal als je de tricks niet kan uitvoeren op de jumps van de FT dan moet je meer gaan oefenen ipv hier op het forum over je eigen skills zeuren. stap eens op die tweewieler en gebruik hem ook een keer ;)

ik doe zeker weer mee, vorig jaar was fun dit jaar wordt het nog beter.

G.
TS

Timmos

Bericht door Timmos » wo jan 14, 2009 6:17 pm

dleidelmeijer schreef:
Tuup J schreef: -FT voor style en speed.
-Bikepark FSA voor dirt en tricks.

Denk dat het zo eerlijker zal zijn.
Zo zal het ongeveer verdeeld worden, maar zoals ik al eerder zei, de details zullen nog volgen. (Tuup: het is SFA niet FSA ) :D
dat zou prima zijn. Maar ben benieuwd naar verdere uitleg.
Gaat me niet zo zeer om de tricks of dergelijke als ik maar 2 dagen fun heb :o

Tuup J

Bericht door Tuup J » wo jan 14, 2009 9:37 pm

Goofy @ Team SoliD schreef:niet zo zeuren allemaal als je de tricks niet kan uitvoeren op de jumps van de FT dan moet je meer gaan oefenen ipv hier op het forum over je eigen skills zeuren. stap eens op die tweewieler en gebruik hem ook een keer ;)

ik doe zeker weer mee, vorig jaar was fun dit jaar wordt het nog beter.

G.
Helaas is niet iedereen zo'n goeie allroundrider als jouw Goofy. Dus hopen sommige dat het een wedstrijd word die wel een beetje gelijk op gaat en sommige misschien toch kans maken.

Ik hoop eigenlijk dat ik rond die tijd ergens midden in de Alpen zit. Verlang er nu al naar.
Life begins at the end of your comfortzone.

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » do jan 15, 2009 3:35 pm

@ tuupj in de buurt van schladming,B,mais,npj en ikke?????????? :o

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » vr jan 23, 2009 6:07 pm

Zit net op de site te lezen van SFA dat je 15 euro moet betalen voor het inschrijven.
Maar zit FT daar bij inbegrepen? Want 30 euro... je snapt het wel.

Wat is momenteel de score kwa inschrijvingen ? sfa/ft.
Weet ik ongeveer hoeveel tijd ik nog heb ;)
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

dleidelmeijer
Contacteer:

Bericht door dleidelmeijer » vr jan 23, 2009 7:57 pm

Je moet voor beide weekenden apart inschrijven! Dus 15 euro SFA en 15 euro FT.
Voor SFA kan je je al inschrijven (http://www.freerideachterhoek.nl), bij de FT wordt hier nog aan gewerkt.

Let op door een fout in de SFA website zijn de inschrijvingen, voor de KONA series 2009, tussen donderdag 21.00 uur en vrijdag 13.00 uur niet geregistreerd. Een ieder die zich tussen deze tijden aangemeld heeft wil ik verzoeken dit opnieuw te doen. De betalingen zijn wel goed verwerkt. Sorry voor het ongemak!

Greets Dennis

freerideachterhoek
Contacteer:

Bericht door freerideachterhoek » vr jan 23, 2009 9:59 pm

Als mede organisator kan ik jullie zeggen dat jullie even op onze site moeten kijken. Ik heb daar wat aanvullende informatie staan bij "Event". Zodra we meer info hebben zal ik dit meteen melden op de site.
Men kan ook aan 1 van de 2 comps meedoen. Je betaald voor beide afzonderlijk 15 euro en kunt dan zaterdag de hele dag inrijden en zondag voor de punten gaan.
Als je maar aan 1 van de 2 mee doet doe je nietmee voor het allrouder classement en maak je geen kans op geldprijzen. Wel zullen per evenement diverse prijzen zoals shirt, bescherming, remmensets etc. gewonnen kunnen worden.
Maargoed, lees op onze site voor aanvullende info.
Als er nog vragen zijn doe dit dan rechtstreeks aan Styles van Filthy trails of via de site van SFA. Dan komt het bij mij of bij Huub (voorzitter) terecht en kunnen we jullie beter te woord staan.
Het heeft geen zin om te reageren op opmerkingen van anderen terwijl het niet duidelijk is wat er speelt of wat de mogelijkheden zijn.
De inschrijvingen zijn trouwens gestart!!! Dit kan ook via onze site. of via Styles van Filthy trails.
Dus,........................... spammm us!!!!
Laterrrrrrrrrrr
check: http://www.sfabikepark.nl
SFA BIKEPARK,....... Achterhoekse gezelligheid!!!

freerideachterhoek
Contacteer:

Bericht door freerideachterhoek » vr jan 23, 2009 10:00 pm

De site is trouwens weer up to date en de inschijvingen komen goed binnen.

D2ThaV

Bericht door D2ThaV » di jan 27, 2009 9:06 pm

Vond het vorig jaar echt leuk daar in de Filthy Trails.
Maar ik merk nu wel dat het eerder een hoger niveau zal worden , kom in die tijd nog wellis langs op de Filthy Trails, maar deelnemen weet ik nog niet zo zeker ...

freerideachterhoek
Contacteer:

Bericht door freerideachterhoek » di jan 27, 2009 10:20 pm

Het gaat er niet om hoe je rijdt, maar dat je rijdt. Gezelligheid en fun is de grootste factor. Natuurlijk is het een wedstrijd, maar er zijn heel veel prijzen te winnen en niet alleen voor de beste. We hebben per event wel zo'n 25 prijzen weg te geven. Deze zijn nog buiten het prijzengeld om.
Er zullen rijder zijn van beginners niveau tot semi pro. Whatever!!!

Lets have some fun!!!!!!!

Timmos

Bericht door Timmos » di jan 27, 2009 10:30 pm

Alles is prima tot dusver

alleen 15 euro per event vind ik nogal wat. Krijg je ook nog iets extra's bij deelname?

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » wo jan 28, 2009 5:54 am

Timmos schreef:Alles is prima tot dusver

alleen 15 euro per event vind ik nogal wat. Krijg je ook nog iets extra's bij deelname?

Voor iedere deelnemende rijder zal er dat 'extraatje' zijn, wat dat is houden we voor ons, dus daar zal je waarschijnlijk pas achter komen tijdens/na het event. Het mooiste is natuurlijk als iedereen zich inschrijft voor deelname aan de wedstrijden en alles wat dat met zich meebrengt! Dat 'extraatje' is mooi meegenomen :D

Komt allemaal goed!!!

Cheers,

.S.
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails

mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be

freerideachterhoek
Contacteer:

Bericht door freerideachterhoek » wo jan 28, 2009 8:25 am

15 euro is in verhouding helemaal niet duur. Je kunt zaterdags bij SFA de hele dag trainen en zondag genieten van een mega spectakel. Normaal gesproken betaal je ook entreegeld om te rijden. Dit is bij SFA nu nog 2 euro omdat alleen het redbull gedeelte afgelopen seizoen klaar was. Tijdens het evenement in juli zal een heel groot deel van het park klaar zijn en gaat de entreeprijs waarschijnlijk naar 6 euro per dag.
Gezien de kosten van de organisatie van dit evenement en wat je er voor terug krijgt vinden wij 15 euro een symbolisch bedrag om zo de kosten te kunnen dekken van vergunningen, het huren van geluid e.d.

Ride on!!!

Timo

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » wo jan 28, 2009 2:39 pm

D2ThaV schreef:Vond het vorig jaar echt leuk daar in de Filthy Trails.
Maar ik merk nu wel dat het eerder een hoger niveau zal worden , kom in die tijd nog wellis langs op de Filthy Trails, maar deelnemen weet ik nog niet zo zeker ...
je bent vorige keer gewonnen dus denk ik wel dat je dit nu ook weer lukt hoor ;)
ride and have fun

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » wo jan 28, 2009 2:41 pm

precies! Als ik jou was zou ik meedoen!

Roel@dTb
Contacteer:

Bericht door Roel@dTb » wo jan 28, 2009 3:20 pm

Mrtnrider schreef:precies! Als ik jou was zou ik meedoen!
Anders nog, meedoen is belangrijker dan winnen :arms:
Alleen de sfeer al :inlove:

Timmos

Bericht door Timmos » wo jan 28, 2009 6:01 pm

nou vooruit dan maar :lol:

filthy doe ik denk ik wel mee. sfa tjaa ben niet z'on dirter :) maar kijken kan ook :)

yare

Bericht door yare » wo jan 28, 2009 11:56 pm

freerideachterhoek schreef:15 euro is in verhouding helemaal niet duur. Je kunt zaterdags bij SFA de hele dag trainen en zondag genieten van een mega spectakel. Normaal gesproken betaal je ook entreegeld om te rijden. Dit is bij SFA nu nog 2 euro omdat alleen het redbull gedeelte afgelopen seizoen klaar was. Tijdens het evenement in juli zal een heel groot deel van het park klaar zijn en gaat de entreeprijs waarschijnlijk naar 6 euro per dag.
Gezien de kosten van de organisatie van dit evenement en wat je er voor terug krijgt vinden wij 15 euro een symbolisch bedrag om zo de kosten te kunnen dekken van vergunningen, het huren van geluid e.d.

Ride on!!!

Timo
schandalig dat jullie inkom vragen om even lekker te komen dirten!
en binnenkort zelfs 6 euro :cry:
redbul heeft gratis bij jullie dirts komen leggen
dirts leg je met liefde!

Trekrules

Bericht door Trekrules » do jan 29, 2009 12:04 am

yare schreef:
freerideachterhoek schreef:15 euro is in verhouding helemaal niet duur. Je kunt zaterdags bij SFA de hele dag trainen en zondag genieten van een mega spectakel. Normaal gesproken betaal je ook entreegeld om te rijden. Dit is bij SFA nu nog 2 euro omdat alleen het redbull gedeelte afgelopen seizoen klaar was. Tijdens het evenement in juli zal een heel groot deel van het park klaar zijn en gaat de entreeprijs waarschijnlijk naar 6 euro per dag.

Ride on!!!

Timo
schandalig dat jullie inkom vragen om even lekker te komen dirten!
en binnenkort zelfs 6 euro :cry:
redbul heeft gratis bij jullie dirts komen leggen
dirts leg je met liefde!
Tegenwoordig moet je voor heel veel dingen betalen en 6 euro lijkt mij ook geen ramp qua prijs .Bij Filthy Trails klaagt ook niemand over de entree prijs en die is ook niet zo heel duur voor een dagje vermaak.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » do jan 29, 2009 8:30 am

Daar komt bij dat je dirtjumps niet alleen met liefde neerlegt maar hiervoor heb je ook spullen nodig zoals scheppen, bezems, waterpompen, hout en soms zelfs huur. Dat kost ook geld en het zijn de locals die daarvoor opdraaien. Als jij dan voor een, in mijn ogen, klein bedrag een dag kan meedoen aan een evenement met muziek en dergelijke dan moet je dat ook zien als ondersteuning aan de locals.

Of spreek ik nu zo makkelijk omdat ik werk heb en niet op school zit ;)

samsnatch

Bericht door samsnatch » do jan 29, 2009 9:42 am

tja, als je bang bent dat je hobby geld gaat kosten dan moet je een andere hobby zoeken! o nee, dat kan niet alle hobby's kosten geld :roll:

die dirts moeten ook nog onderhouden worden en ik betaal liever 6euro, dan op mijn vrije kostbare dag, dirts te gaan shapen ipv te gaan biken!
"INTENSE PLEASURE"

npj

Bericht door npj » do jan 29, 2009 4:35 pm

Hehehe idd tuup/basti dit jaar weer van de partij?

degoe schreef:@ tuupj in de buurt van schladming,B,mais,npj en ikke?????????? :o

Roel@dTb
Contacteer:

Bericht door Roel@dTb » do jan 29, 2009 4:35 pm

@ Yare, wat een onzin..
Redbull heeft die dirts gratis gelegd, maar het stuk grond waar ze liggen, het zand, het puin voor de oprit, al het hout ook voor de roll-in, het klaarmaken van het terrein, huren van machines enz enz enz komt wel allemaal geld?? ;)
Daarvoor betaal je tot nu toe 2 euro, binnekort is het groter, dus weer die huur van machines, materialen die er voor nodig zijn enz enz enz.
Ik had het hier ff over het SFA bikepark, netzo als jou :arms:
Voor de rest om discussies te voorkomen, als jij het te duur vind, ga je toch niet biken daar ;)

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » do jan 29, 2009 5:55 pm

Langzaam aan beginnen de inschrijvingen bij ons binnen te komen. Check even deze link voor de info die je nodig hebt voor het overmaken van 15 euro voor deelname aan de contest op de Filthy Trails:
http://filthytrails.be/NEW/EN/NEWS/index.php?id=15

Voor Bikepark SFA:
http://www.freerideachterhoek.nl/index.php?c=uitleg

Cheers,

.S.
Laatst gewijzigd door Stainless Styles op zo feb 08, 2009 6:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails

mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be

joris
Contacteer:

Bericht door joris » do jan 29, 2009 6:23 pm

ik denk dat yare gewoon bedoeld

dat al de dirts parcour in belgië gratis zijn en in nederland zijn er ook veel gratis
en om dat julie inees geld vragen is het een beetje raar.

maar als je geld ook investeer vind ik het niet erg om dat te betalen. :D
verstand op nul en fietse

Plaats reactie