Back to repack...
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Ik dacht dat die weg ondertussen verboden gebied was voor bikers ...
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
- didadunlop
Het heeft inderdaad niets te maken met risico voor de biker, maar met een zeer aggressieve en kortzichtige milieulobby, die spijtig genoeg wel veel sympathisanten kent en zeer goed georganiseerd is. Daardoor slagen ze erin om tot op vrij hoog bestuursniveau allerlei wetten te laten goedkeuren die de toegang tot natuurgebieden zogoed als onmogelijk maken. Hetgeen we hier de laatste jaren in de Lage Landen meemaken aan afsluiten van paden is aboluut peanuts in vergelijking met wat er in de States gebeurt.
Ook in de UK ging het lange tijd zo (alhoewel het daar ook met andere zaken te maken had), maar de laatste jaren slagen verschillende beter georganiseerde bikeverenigingen er steeds beter in om goed samen te werken met o.a. de Forestry Commission om een goed compromis uit te werken. Sommige projecten hebben daar zelfs al voor miljoenen aan subsidies weten te bemachtigen om een goed netwerk van paden uit te bouwen. De Seven Stanes bike centra zijn daar een voorbeeld van.
Ook in de UK ging het lange tijd zo (alhoewel het daar ook met andere zaken te maken had), maar de laatste jaren slagen verschillende beter georganiseerde bikeverenigingen er steeds beter in om goed samen te werken met o.a. de Forestry Commission om een goed compromis uit te werken. Sommige projecten hebben daar zelfs al voor miljoenen aan subsidies weten te bemachtigen om een goed netwerk van paden uit te bouwen. De Seven Stanes bike centra zijn daar een voorbeeld van.
Hmm als Charlie Kelly al met barends op een rizer gaat rijden
heeft de stijl politie
dan de slag verloren?
http://www.youtube.com/watch?v=45NbH9rw_n8

dan de slag verloren?
http://www.youtube.com/watch?v=45NbH9rw_n8
Als dat het enige zou zijn wat je op zijn looks kon aanmerken zou het nog meevallen ... 

- didadunlop
Als er iemand is die zich wel wat mag permitteren, lijkt het me inderdaad ook meneer Kelly te zijn.