Show your helmet!
Moderator:Beheerders
-
-
-
- Jean-Pierre
Hey Sepp,
No worries... de mijne schuur ik op, primer erop, zwarte Basislak, 2K Blanke Lak, 2.000 wet 'n dry opschuren en dan word ie verchroomd!
En dan kan de pret beginnen; Custompaint!
Standaard best mooi met die Pearlwhite Metalflake basis, Holografische Goudfolie én Gouden roosters in de ducts.
Mjaah standaard is niet mijn ding!
ps. we kennen elkaar van hét Forum
No worries... de mijne schuur ik op, primer erop, zwarte Basislak, 2K Blanke Lak, 2.000 wet 'n dry opschuren en dan word ie verchroomd!
Standaard best mooi met die Pearlwhite Metalflake basis, Holografische Goudfolie én Gouden roosters in de ducts.
Mjaah standaard is niet mijn ding!

RIDERS READY?
oke, klingt hartstikke interessant die hologram folie...daar was ik al op zoek naar - ik lak regelmatig m'n eigen fietsies, dus moet het nu eens met een helm ook gebeuren - individual for individuals...M@lphy schreef:Hey Sepp,
Mjaah standaard is niet mijn ding!![]()
oh, je laat de bestaande folie staan...ik wilde eigen naamdecals van dat spul maken. Moet wel ergens te krijgen zijn.M@lphy schreef:?
Die folie zit gewoon op de 'standaard' History.
Daarom heb ik ff mijn foto met kunstlicht gemaakt zodat het tevoorschijn komt.
Bij de Carbon 'History' zit het toch ook op?
Aflakken is het leukste wat er is... make it shine!!!
M@lphy we zullen vast allemaal niet zo'n mooie helm hebben als jou maar om hetM@lphy schreef:
Dat je deze nog durft te bestellen!
? ? ?
Vet lelijk... als het een kwestie van budget is à la!
En dan nog die helmschaal is zooo 1999 qua looks.
maar even te zeggen. Ik ben net begonnen met Biken me fiets was al vrij prijzig heb ook protectie nodig en we kunnen niet meteen alles het nieuwste van het nieuwste kopen en zeker niet als student zijnde.
Specialized Demo 8 2011
I hear ya'...
Maar een THE One in de UK heb je al voor 95,- EURO incl. verzend.
Wat kost een Giro Remedy nog tegenwoordig.
@ Sepp, ik omschreef even de uitvoering van de 'History' omdat je dat op foto niet ziet.
En compl. chroom, dus er kan niks afgeplakt worden.
Géén chroomdip, maar onder vacuüm!
En dan nog, heb je een eigen design strijkt TLD de eer op omdat je de logo's laat staan.
Maar een THE One in de UK heb je al voor 95,- EURO incl. verzend.
Wat kost een Giro Remedy nog tegenwoordig.
@ Sepp, ik omschreef even de uitvoering van de 'History' omdat je dat op foto niet ziet.
En compl. chroom, dus er kan niks afgeplakt worden.
Géén chroomdip, maar onder vacuüm!
En dan nog, heb je een eigen design strijkt TLD de eer op omdat je de logo's laat staan.
RIDERS READY?