Bike kopen uit engeland.
Moderator:Beheerders
Iemand hier ervaring mee? of mischien wel eens een bike buiten europa gekocht?
En dan met name 2e hands.
En dan met name 2e hands.
Laatst gewijzigd door Mathijs- op wo dec 31, 2008 7:10 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
-
- Contacteer:
- cHoc
Bij CRC kun je direct zien wat je verzendkosten zijn voor een fiets, en je hebt 3 optie in verzenden, de duurste optie is nog geen € 50.
Ze gaven dat blijkbaar aan om je graag te helpen met je knip te legen....
Als je een fiets wilt kopen bij een winkel moet je ook nooit bij een vervoerder gaan vragen naar de kosten maar de winkel, zij geven uiteindelijk aan wat het je kost.
Als je een fiets wilt kopen bij een winkel moet je ook nooit bij een vervoerder gaan vragen naar de kosten maar de winkel, zij geven uiteindelijk aan wat het je kost.
shoot me again, I ain't dead yet
Hier idem dito(ook van dezelfde webwinkel), en ik ken er nog 1 die hem van diezelfde winkel vandaan heeft.
[spam] www.freeborn.co.uk [/spam]
[spam] www.freeborn.co.uk [/spam]
heb je een link van CRC?cHoc schreef:Bij CRC kun je direct zien wat je verzendkosten zijn voor een fiets, en je hebt 3 optie in verzenden, de duurste optie is nog geen € 50.
www.chainreactioncycles.com geloof ik
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
-
- Contacteer:
De meest plezante en relatief goedkoopste oplossing is nog altijd van gewoon zelf een dag naar Engeland te gaan!
Argumenten:
- De reiskosten heen&terug Londen bedroegen 16% van hetgeen ik bespaarde op de aankoopprijs, dus dat vormde al geen barrière;
- Het geeft u de kans om nog wat te onderhandelen over de spec-list. Eens de bike via vervoersmaatschappij op uw oprit wordt geleverd is het alles of niets;
- Het transportrisico is meestal ten laste van.... uzelf! Dan is het nuttig als je er ook zelf bij bent tijdens het transport;
- Vette ervaring.
Greetz
Bart
Argumenten:
- De reiskosten heen&terug Londen bedroegen 16% van hetgeen ik bespaarde op de aankoopprijs, dus dat vormde al geen barrière;
- Het geeft u de kans om nog wat te onderhandelen over de spec-list. Eens de bike via vervoersmaatschappij op uw oprit wordt geleverd is het alles of niets;
- Het transportrisico is meestal ten laste van.... uzelf! Dan is het nuttig als je er ook zelf bij bent tijdens het transport;
- Vette ervaring.
Greetz
Bart
50 pond niet genoeg dan?!(vorig jaar een dikke 80 euro) Voor internationaal transport wordt vaak tot de luchthaven verzorgt door de locale pakket dienst en volgens een bepaald schema/ accoord/ whatever in nederland overgenomen.cyberhawk schreef:klopt ... iets meer betalen gewoon
Dit was overgens voor Freeborn ook de eerste keer dat ze een negatieve klacht ontvingen na internationaal verzenden.
Inderdaad, bij een vriend hebben ze zijn vork ook zomaar bij de brievenbus (straat) laten liggen... Ikzelf heb al 2 maal dpd gebruikt en zijn beide keren het pakketje kwijtgeraakt...Sneeck schreef:Houdt er wel rekening mee dat in nederland het verdeeld kan worden onder andere postbedrijven zoals sandd, DPD(SUCKS!!) en TNT. In geval van DPD, zorg AJB dat je thuis bent, die lijers hebben mijn nieuwe frame(banshee wildcard) gewoon op de oprit laten liggen
daar zat ik ook aan te denken, waar heen en weer door de tunnel is ook iets van 70€BVP schreef:De meest plezante en relatief goedkoopste oplossing is nog altijd van gewoon zelf een dag naar Engeland te gaan!
Argumenten:
- Vette ervaring.
Greetz
Bart

Ik heb zelf ook al vaak genoeg spul bij crc ofso gekocht.
Maar ik bedoelde bij een particulier (in engeland dus) een fiets kopen. Want dan word het allemaal alweer wat lastiger. En daarom zie ik er nu ook van af, tenzij iemand mij overtuigd dat het wel allemaal kan
.
En het is inderdaad ook een optie om hem zelf op te gaan halen, maar ik heb geen auto of rijbewijs dus dan word het moeilijk. En dan zou ik iemand moeten vinden die graag een dagje naar engeland wil, word moeilijk om die te vinden.
Maar ik bedoelde bij een particulier (in engeland dus) een fiets kopen. Want dan word het allemaal alweer wat lastiger. En daarom zie ik er nu ook van af, tenzij iemand mij overtuigd dat het wel allemaal kan

En het is inderdaad ook een optie om hem zelf op te gaan halen, maar ik heb geen auto of rijbewijs dus dan word het moeilijk. En dan zou ik iemand moeten vinden die graag een dagje naar engeland wil, word moeilijk om die te vinden.
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011