Goeie schoenen!!??
Moderator:Beheerders
Ik heb toen ik ze kocht 1 maat kleiner gekocht de five10. Op aanraden van de bikeshop die de schoenen verkocht en op aanraden van 2 bikematen die er al enige tijd mee reden.
In het begin zit het miss een beetje strak. Maar na aantal keer zit het als gegoten.
In het begin zit het miss een beetje strak. Maar na aantal keer zit het als gegoten.
Life begins at the end of your comfortzone.
weet iemand hoe het zit met de maten van de DX schoenen:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=9492
ik heb met me Nikes 42,5 welke maat zal ik dan voor die shimano schoenen moeten hebben?
ik heb met me Nikes 42,5 welke maat zal ik dan voor die shimano schoenen moeten hebben?
zeker gaan voor een 43, heb zelf normaal 43 maar bij shimano is het 44.Sjittie schreef:weet iemand hoe het zit met de maten van de DX schoenen:
okee maar die maat hebben ze helaas niet bij CRC.schnitzer schreef:zeker gaan voor een 43, heb zelf normaal 43 maar bij shimano is het 44.Sjittie schreef:weet iemand hoe het zit met de maten van de DX schoenen:
weet iemand waar je ze wel kan krijgen?
En wie weet hoe Nike 6.0 Air Mogan fietst, want zool ziet er wel goed uit maar geen idee hoe sterk de zolen zijn.
ik rijd zelf altijd met een paar stevige skate georienteerde schoenen.
DC's en Etnies zijn er aan te raden (vooral de DC's omdat deze een fijn profiel hebben waarmee je echt aan flat pedalen blijft plakken)
dit soort schoenen zijn fijn omdat ze heel zacht en dempend rubber + voering hebben.
voor mij niks anders
DC's en Etnies zijn er aan te raden (vooral de DC's omdat deze een fijn profiel hebben waarmee je echt aan flat pedalen blijft plakken)
dit soort schoenen zijn fijn omdat ze heel zacht en dempend rubber + voering hebben.
voor mij niks anders
ik hou van alles op 2 wielen!
Probeer 5 ten schoenen maar. Daar zijn je Dc en etnies niks meer vergeleken bij.Crash-DH- schreef:ik rijd zelf altijd met een paar stevige skate georienteerde schoenen.
voor mij niks anders
Life begins at the end of your comfortzone.
dat zal best, maar ik ben niet de nieuwe Sam Hill, dus ik ben tevreden met mijn DC'sTuup J schreef:Probeer 5 ten schoenen maar. Daar zijn je Dc en etnies niks meer vergeleken bij.Crash-DH- schreef:ik rijd zelf altijd met een paar stevige skate georienteerde schoenen.
voor mij niks anders
ik hou van alles op 2 wielen!
-
- Contacteer:
Dan nog , eens je er mee hebt gereden ( en ze gewent ben :p ) wil je niks anders meer !Crash-DH- schreef:dat zal best, maar ik ben niet de nieuwe Sam Hill, dus ik ben tevreden met mijn DC'sTuup J schreef:Probeer 5 ten schoenen maar. Daar zijn je Dc en etnies niks meer vergeleken bij.Crash-DH- schreef:ik rijd zelf altijd met een paar stevige skate georienteerde schoenen.
voor mij niks anders

Ignorance is blissCrash-DH- schreef:dat zal best, maar ik ben niet de nieuwe Sam Hill, dus ik ben tevreden met mijn DC'sTuup J schreef:Probeer 5 ten schoenen maar. Daar zijn je Dc en etnies niks meer vergeleken bij.Crash-DH- schreef:ik rijd zelf altijd met een paar stevige skate georienteerde schoenen.
voor mij niks anders
Zodra je zult ervaren dat iets beter kan wil je niet meer terug.