Aangezien er een mooi laagje sneeuw ligt in de Ardennen wil ik eens tot daar trekken om wat te gaan bike ( freeride )
Nu waar kan je dit best gaan doen ? Aan de Baraque fraiture ? Andere locaties ?
We zoeken dus leuke afdalingen/skipistes enz met sneeuw op !:p
Baraque Fraiture , de moeite ?
Moderator:Beheerders
Malmedy!
Daar zitten de meeste hoogte verschillen. Baraque fraiture zit bijna niks van hoogte verschillen.
In malmedy vorig jaar goed vermaakt in de sneeuw. Toen lag er op sommige plaatsen iets van een halve meter sneeuw.
http://www.tbx69.com/_SnowMalmedy/index.html
Daar zitten de meeste hoogte verschillen. Baraque fraiture zit bijna niks van hoogte verschillen.
In malmedy vorig jaar goed vermaakt in de sneeuw. Toen lag er op sommige plaatsen iets van een halve meter sneeuw.
http://www.tbx69.com/_SnowMalmedy/index.html
Life begins at the end of your comfortzone.
-
- Contacteer:
Baraque de Fraiture bijna geen hoogteverschillen.............
Jij hebt geen gevoel voor hoogte geloof ik (er zijn zelfs ski pistes in Baraque)
Als ik in die omgeving ga toeren (4x per jaar ofzo) kom ik in 2 uur biken met gemak aan de 1000 hoogtemeters tussen Baraque, Jubinogwat, Salm Chateau, Vielsalm, Trois ponts oftewel gebiedje van 20x10km
Schitterend daar !
E
Jij hebt geen gevoel voor hoogte geloof ik (er zijn zelfs ski pistes in Baraque)
Als ik in die omgeving ga toeren (4x per jaar ofzo) kom ik in 2 uur biken met gemak aan de 1000 hoogtemeters tussen Baraque, Jubinogwat, Salm Chateau, Vielsalm, Trois ponts oftewel gebiedje van 20x10km
Schitterend daar !
E
-
- Contacteer:
We zijn er zondag geweest ; lag een 20 a 30 cm sneeuw op sommige plekjes. Paar leuke singletracks gevonden
Op de skipiste zelf rijde viel erg tegen omdat je super hard werd afgeremt door de losse sneeuw. Dan nog een biertje in een café gaan drinke dus de dag was imo af.
Alleen die terugrit van 6u was er té veel aan

Alleen die terugrit van 6u was er té veel aan