viper sick boy?
Moderator:Beheerders
vandaag met een sick boy gereden en het is de perfecte fiets voor mij.
ik doe al een lange tijd bmx en gebruik mn mtb alleen voor naar school te rijden
heeft er iemand ervaring met die bike?
is het een gode koop?
het is vooral voor street en park,gaat singlespeed worden.
op 10 minuten tijd kon ik er vlot 180 mee:d
ik doe al een lange tijd bmx en gebruik mn mtb alleen voor naar school te rijden
heeft er iemand ervaring met die bike?
is het een gode koop?
het is vooral voor street en park,gaat singlespeed worden.
op 10 minuten tijd kon ik er vlot 180 mee:d
-
-
voor die prijs zijn het wss mechanische remmen maar dat maakt niet uit die kun je achteraf nog vervangen en als je er al 180 op kon is de bike goed voor u mijn 180 is nog nieens gelukt op men bmx en ik bmx al een jaar keb er ook nooit op geoefent eigelijk ma whatever kope die handel
don't fail and
don't fall
that's all
GHOST northshore freeride
wtp trust
don't fall
that's all
GHOST northshore freeride
wtp trust
viper scheur boy
Hey,
Ik heb 4 maanden op een viper sick boy gereden. Op dirt ging het goed, maaaaar!!!
Ik ben ermee naar winterberg geweest en na een dag rijden stonden we onderaan de 4 cross. Het begon wat te miezeren en we hadden als doel gesteld om de meest linkse drop nog te doen van de slopestyle. We besloten toch maar even te schuilen en toen zag ik GELUKKIG OP TIJD een sheur bij het balhoofd!!!!
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat dit type frame snel scheurt. Ik heb daarna gekozen voor een stalen frame. Deze geven meer mee dan een aluminium frame. Een aluminium frame scheurt meestal in 1x door!!!
Gegroet Menno, www.hellentrails.tk
Ik heb 4 maanden op een viper sick boy gereden. Op dirt ging het goed, maaaaar!!!
Ik ben ermee naar winterberg geweest en na een dag rijden stonden we onderaan de 4 cross. Het begon wat te miezeren en we hadden als doel gesteld om de meest linkse drop nog te doen van de slopestyle. We besloten toch maar even te schuilen en toen zag ik GELUKKIG OP TIJD een sheur bij het balhoofd!!!!

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat dit type frame snel scheurt. Ik heb daarna gekozen voor een stalen frame. Deze geven meer mee dan een aluminium frame. Een aluminium frame scheurt meestal in 1x door!!!
Gegroet Menno, www.hellentrails.tk
Re: viper scheur boy
not true, het begint altijd met een klein scheurtje die langzaam groter wordt, of het nou staal of alu isspijkers3 schreef:Een aluminium frame scheurt meestal in 1x door!!!
als de scheur een bepaald punt heeft bereikt scheurt ie wel meteen door, maar dat is onafhankelijk van het materiaal
dat hangt van heel veel dingen af, materiaal zegt wel veel, maar overige dingen zeggen veel meer over een framespijkers3 schreef:oke, dat klopt misschien wel van dat in 1x scheuren, maar staal is zeker sterker, mooier door dunnere buizen, en betrouwbaarder!!!
onder andere: diameter van de buizen, dikte van de buiswanden, manier van lassen, warmtebehandeling, verstevigingen, juiste constructie, etc
ik heb meer stalen frames gemold dan alu frames, dusssss
staal als materiaal is misschien sterker dan alu, maar als frame zegt de materiaalkeuze niet zo veel
dit is voor al die mensen die maar wat lullen terwijl ze geen shit weten
dit is voor al die mensen die maar wat lullen terwijl ze geen shit weten
Wat een bullshit, ik ben blij dat ik er op tijd achter kwam dat er een scheur in die sickboy zat! Ik spreek gewoon uit eigen ervaring, dus waarom dit gezeik?
Ieder heeft zijn eigen ervaring, een forum is toch bedoelt om ervaring te delen, dus ik snap niet dat er meteen zo fel gereageerd wordt!!!
Zijn zeker van die gefrustreerde gasten, die vaker achter de computer zitten dan op de fiets!
Hellentrails rules!!! Fuck dit forumgezeik!!!
Wat een bullshit, ik ben blij dat ik er op tijd achter kwam dat er een scheur in die sickboy zat! Ik spreek gewoon uit eigen ervaring, dus waarom dit gezeik?
Ieder heeft zijn eigen ervaring, een forum is toch bedoelt om ervaring te delen, dus ik snap niet dat er meteen zo fel gereageerd wordt!!!
Zijn zeker van die gefrustreerde gasten, die vaker achter de computer zitten dan op de fiets!
Hellentrails rules!!! Fuck dit forumgezeik!!!