Mijn xp heeft 150 mb ram nodig om te bootenzonoskar schreef:1 GB om te booten? Mijn Vista gebruikt ca 420 MB na het booten. Wat voor crap start jij allemaal op dan? Mijn Mac gebruikt trouwens bijna 700 MB na het booten, dus Vista doet het op dat gebied zelfs beter (niet dat dat er toe doet overigens)
Geheugen is er om te gebruiken, liever dat, dan het van disk laden zou ik zeggen.
de mac van de biker?
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Sja en dan je systeem moeten herstellen... van een dvd. Ik vind dit de meest nutteloze toevoeging aan de apple familie. Doe dan een 12" mini laptop zoals asus heeft gemaakt. Dit is typisch dure jongens, nutteloze gadgets spul.Arnetteman schreef:$1799
no optical drive, cause apple believes their customers won't need one.
100% volgens mij tenzij je er een met een uniek ergonimisch onwerp kan vinden...? Maar buitenlandse versies tref je hier niet standaard aan denk ik.ed'ward schreef:effe snel een vraag, als je een laptop koopt in Nederland, hoe groot is da kans dan dat het toetsenbord QWERTY is?
Vond het nogal stom om daarover een topic te openen...
Systeem herstellen bij een Mac....?T schreef:Sja en dan je systeem moeten herstellen... .Arnetteman schreef:$1799
no optical drive, cause apple believes their customers won't need one.
Mooi ding maar wat een geld voor een computer. En nee of het echt iets toevoegt..
Alles draadloos is de toekomst, de dvd en de opvolgers daarvan verdwijnen van zelf van het podium. welk type apparaat is er tegenwoordig niet zonder een draadloze variant?
Nu enkel nog draadloze elektriciteit.
Maandverband, die moet ik onthouden
haha ... Ja kben zelf ook benieuwd. Ik heb eerst eens even gekeken hoeveel keren ik nog een CD/DVD gebruik en ik moet zeggen, nooit. Drivers vind je tegenwoordig allemaal online, liedjes zet je op je MP3 speler .... euhm games/DVD's, maar daar heb ik men PS3 voor dus het missen van een optical drive zal niet voor mij zijn.
Ja mss wat te stoeverig 3x iPhone
gewoon 2 stukken (valparteien tijdens biken) en 1 tot nu toe nog werkende
... Lang leven de lage Dollar !

Ja mss wat te stoeverig 3x iPhone

Is ie al binnen??ExOMaNiaC schreef:Macbook AIR on da way![]()
edit
Dubbel bericht

Laatst gewijzigd door nien op za jun 07, 2008 2:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lazy Sunday afternoon
I've got no mind to worry
I close my eyes and drift away
I've got no mind to worry
I close my eyes and drift away
Als je zoals mij gewoon ellendig veel geld verdient met wat op een knopke te drukken, heb je twee keuzes in die Belgie : of je geeft het aan vadertje staat of je smoddert het op aan apples
en ja dat is een mac book air met solid state trallalalaallalala
en ja ik heeft een i phone 16
en ja ik heeft een nano
en ja ik heeft een I pod big one
en ja ik heeft een shuffle
en ja ik bleif ondanks dit alles bescheiden en een domme belg
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
-
Ik werk nu al een 6 tal jaar met mac (4jaar op school, 2 jaar van mezelf en tijdens die 2 jaar ook nog 2 jaar in school). Ik moet zeggen veel simpeler dan windows crap.
Van compatibiliteitsproblemen heb ik bijna nog geen last gehad, al de site's openen hier ook. Ik vind het dus wat raar dat jullie die niet kunnen openen.
Ik ben begonnen met mac te gebruiken, omdat ik veel met photoshop, illustrator, indesign, final cut pro,... moet werken, en dat gaat toch een stukje vlotter op een mac dan op een pc. Thuis staat nog een pc, die nu dringend aan vervanging toe is. Ik probeer nu mijn ouders te overtuigen om een mac te kopen, aangezien ze enkel maar hun mails bekijken met hun comp. Dan hebben ze geen miserie meer met klotige virussen, en kan ik ook op mijn gemak thuis werder werken aan mijn opdrachten. Wat nu enkel maar evolueert in een gigantisch gevloek
op de rot pc's.
Ik heb op mijn kot een imac staan. Het is de laatste en zwaarste versie van de 17". Nu maken ze de 17" niet meer, maar ik ben er volle bak content van!
Wat die filmpjes betreft, ik heb real player, divX, de zweedse versie van windows media player staan en daarmee kan ik alles draaien. Het standaard itunes en quicktime werken ook goed, maar ik gebruik het liefst van al real player.
De reden dat ik de zweedse versie heb staan, is omdat na vele probeersels in andere talen, dit de enigste is die draait
Hroetn!
Van compatibiliteitsproblemen heb ik bijna nog geen last gehad, al de site's openen hier ook. Ik vind het dus wat raar dat jullie die niet kunnen openen.
Ik ben begonnen met mac te gebruiken, omdat ik veel met photoshop, illustrator, indesign, final cut pro,... moet werken, en dat gaat toch een stukje vlotter op een mac dan op een pc. Thuis staat nog een pc, die nu dringend aan vervanging toe is. Ik probeer nu mijn ouders te overtuigen om een mac te kopen, aangezien ze enkel maar hun mails bekijken met hun comp. Dan hebben ze geen miserie meer met klotige virussen, en kan ik ook op mijn gemak thuis werder werken aan mijn opdrachten. Wat nu enkel maar evolueert in een gigantisch gevloek

Ik heb op mijn kot een imac staan. Het is de laatste en zwaarste versie van de 17". Nu maken ze de 17" niet meer, maar ik ben er volle bak content van!
Wat die filmpjes betreft, ik heb real player, divX, de zweedse versie van windows media player staan en daarmee kan ik alles draaien. Het standaard itunes en quicktime werken ook goed, maar ik gebruik het liefst van al real player.
De reden dat ik de zweedse versie heb staan, is omdat na vele probeersels in andere talen, dit de enigste is die draait

Hroetn!
Excuse me while I kiss the sky
-
Laten we het eens hebben over de bat. levensduur. Alleen daarom moet je al een mac hebben. browser firefox!
en met i-works en keynote en office 2004 voor mac zou alles toch moeten lukken.
anders moet je deze gozer :macfan55@googlemail.com even vragen . was bij meer zeer behulpzaam. alle progs voor 30 euro gekregen van hem. Is een erg vriendelijke vraagbaak.
en met i-works en keynote en office 2004 voor mac zou alles toch moeten lukken.
anders moet je deze gozer :macfan55@googlemail.com even vragen . was bij meer zeer behulpzaam. alle progs voor 30 euro gekregen van hem. Is een erg vriendelijke vraagbaak.
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer: