Welke tracks met hardtail in winterberg?
Moderator:Beheerders
-
Zo overdreven vind ik het niet. Ben maandag in Winterberg geweest, maar moet zeggen dat ik met mijn HT ook niet echt blij werd van dat bochtenparcours-ding. Je kunt een beetje langs de remkuilen rijden, maar echt leuk rijden vond ik het niet.Loeky schreef:overdrijven is ook een vak zeg...Sneeck schreef:Maak je geen zorgen over de downhill, de funride/ bochtparcour-geval is hetgeen waar je met een hardtail niet wilt wezen. Deze is echt belabberd door alle n00bs die veel te vroeg remmen,(no offense) mag hopen dat de onderhoudscrew van winterberg deze weer netjes(en degelijk) vlakschuift tijdens de winterstop.
-
- Contacteer:
Loeky gwn late lulle , dat hij eerst een fiets koopt.myrte schreef:Zo overdreven vind ik het niet. Ben maandag in Winterberg geweest, maar moet zeggen dat ik met mijn HT ook niet echt blij werd van dat bochtenparcours-ding. Je kunt een beetje langs de remkuilen rijden, maar echt leuk rijden vond ik het niet.Loeky schreef:overdrijven is ook een vak zeg...Sneeck schreef:Maak je geen zorgen over de downhill, de funride/ bochtparcour-geval is hetgeen waar je met een hardtail niet wilt wezen. Deze is echt belabberd door alle n00bs die veel te vroeg remmen,(no offense) mag hopen dat de onderhoudscrew van winterberg deze weer netjes(en degelijk) vlakschuift tijdens de winterstop.
- Jean-Pierre
Heeft ie, en mooiethomasmb schreef:Loeky gwn late lulle , dat hij eerst een fiets koopt.myrte schreef:Zo overdreven vind ik het niet. Ben maandag in Winterberg geweest, maar moet zeggen dat ik met mijn HT ook niet echt blij werd van dat bochtenparcours-ding. Je kunt een beetje langs de remkuilen rijden, maar echt leuk rijden vond ik het niet.Loeky schreef: overdrijven is ook een vak zeg...

Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
- Contacteer:
Gehoord dat hij er geen meer heeft ...Stillridingbmx schreef:Heeft ie, en mooiethomasmb schreef:Loeky gwn late lulle , dat hij eerst een fiets koopt.myrte schreef: Zo overdreven vind ik het niet. Ben maandag in Winterberg geweest, maar moet zeggen dat ik met mijn HT ook niet echt blij werd van dat bochtenparcours-ding. Je kunt een beetje langs de remkuilen rijden, maar echt leuk rijden vond ik het niet.!
Anyway , like i care , moet hem niet.
Back on topic maar weer.
- Pieter en zijn V10
GVDMME WAT EEN STEL JANKERS BIJ ELKAAR ZEG!!!! hou gewoon eens op met dat geestdodende gezeik van jullie!
sorry voor het gebruik van hoofdletters maar ik wordt er zo langzaamaan echt kots misselijk van om elke keer een topic naar de klote te zien gaan omdat een of andere puber zijn ego laat spreken.. hoe goed je kunt fietsen? who give's a damn! hoeveel fietsen je hebt? idem!! deel positieve ervaringen en stimuleer elkaar om verder te komen maar verziek dit forum niet met geouwehoer waar niemand wat aan heeft!!!
ga lekker met z'n allen MSN'nen el laat ons met rust..
mzl Wout
P.S. elke reactie die hierop volgt die niet getuigd van enige intelligentie zie ik als een bevestiging van wat ik hierboven vertel!
sorry voor het gebruik van hoofdletters maar ik wordt er zo langzaamaan echt kots misselijk van om elke keer een topic naar de klote te zien gaan omdat een of andere puber zijn ego laat spreken.. hoe goed je kunt fietsen? who give's a damn! hoeveel fietsen je hebt? idem!! deel positieve ervaringen en stimuleer elkaar om verder te komen maar verziek dit forum niet met geouwehoer waar niemand wat aan heeft!!!
ga lekker met z'n allen MSN'nen el laat ons met rust..
mzl Wout
P.S. elke reactie die hierop volgt die niet getuigd van enige intelligentie zie ik als een bevestiging van wat ik hierboven vertel!
hoezo?
Dan heb ik je maandag even de pas afgesneden op de freecross?!myrte schreef:Zo overdreven vind ik het niet. Ben maandag in Winterberg geweest, maar moet zeggen dat ik met mijn HT ook niet echt blij werd van dat bochtenparcours-ding. Je kunt een beetje langs de remkuilen rijden, maar echt leuk rijden vond ik het niet.Loeky schreef:overdrijven is ook een vak zeg...Sneeck schreef:Maak je geen zorgen over de downhill, de funride/ bochtparcour-geval is hetgeen waar je met een hardtail niet wilt wezen. Deze is echt belabberd door alle n00bs die veel te vroeg remmen,(no offense) mag hopen dat de onderhoudscrew van winterberg deze weer netjes(en degelijk) vlakschuift tijdens de winterstop.
Eh?Chmod schreef:Dan heb ik je maandag even de pas afgesneden op de freecross?!myrte schreef:Zo overdreven vind ik het niet. Ben maandag in Winterberg geweest, maar moet zeggen dat ik met mijn HT ook niet echt blij werd van dat bochtenparcours-ding. Je kunt een beetje langs de remkuilen rijden, maar echt leuk rijden vond ik het niet.Loeky schreef: overdrijven is ook een vak zeg...
Zo goed let ik niet op andere mensen, laat staan op hun bikes. Heb je vast gezien, maar niet bewust.
Als je een chick op een witte Ghost hebt zien rondscheuren dan was ik dat.
Enfin, on topic: alles kan je rijden met hardtail, zelfs ik ben de downhill afgehobbeld.
Naja, op 1 stukje (onderaan) na, omdat het glad was
Als je een chick op een witte Ghost hebt zien rondscheuren dan was ik dat.
Enfin, on topic: alles kan je rijden met hardtail, zelfs ik ben de downhill afgehobbeld.
Naja, op 1 stukje (onderaan) na, omdat het glad was