meer fotos: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 740402.ece
Moderator:Beheerders
Misschien omdat niet iedereen oud genoeg is om zelf auto te rijden en het topic dan vol komt metfreeko schreef:Waarom post iedereen hier toch de auto van z'n ma,z'n pa,z'n oom of weet ik veel wat dan ook![]()
Dacht dat het ging om de auto van de "Biker'.....jezelf dussssss....
Dus als ik een topic open zoals: "de vriendin van de biker" komen er hier foto's van de moeders van sommige forumleden te staan?,sneeuwpop schreef:Misschien omdat niet iedereen oud genoeg is om zelf auto te rijdenfreeko schreef:Waarom post iedereen hier toch de auto van z'n ma,z'n pa,z'n oom of weet ik veel wat dan ook![]()
tis natuurlijk wel waar je je druk over wilt maken.freeko schreef:Waarom post iedereen hier toch de auto van z'n ma,z'n pa,z'n oom of weet ik veel wat dan ook![]()
Dus niet de leasebak van de zaak,de leasebak van je pa ,enz,enz
Stoer doen met andermans spullen kan ik ook......dit is gewoon mijn eigen auto,past bij mijn finaciele budget.En rijd nog prima ook.Is alleen 18 jaar oud
Woooooow is wel ne zeer dikke "kafer" ze!Zjeeem schreef:okergeelHotsnail schreef:Die oranje is door zijn achteras gezakt![]()
Mooie outo's. Als ik de oranje zo zie moet de "nieuwe" ook zeker goed komen.![]()
thnx! en de "nieuwe" komt zeker goed!