Kona Cowan vs. Specialized P2
Moderator:Beheerders
-
-
- Contacteer:
Kona is een echt dirt merk!Combee schreef:Als ik moet kiezen tussen cowan of p2 zou ik zeker de p2 pakken, maar t is veel beter om iets van een echt dirt-street merk te kopen, zoals blk mrkt, NS bikes en transition.
wat reprox eerder al zei dus. Zoek iets met singlespeed en een stalen frame.
Kona Shonky jonge!
kona is niks vergeleken met een blk mrkt of ns bike.. (no offence)Markwin@dTb schreef:Kona is een echt dirt merk!Combee schreef:Als ik moet kiezen tussen cowan of p2 zou ik zeker de p2 pakken, maar t is veel beter om iets van een echt dirt-street merk te kopen, zoals blk mrkt, NS bikes en transition.
- Jean-Pierre
*kuch* Qua dirt zeker wel. Blk mrkt zie je meer qua street en ns met dirt ook wel. Transistion zeker aangezien hun lompe fr,dh bakken. No offence here alsoCombee schreef:kona is niks vergeleken met een blk mrkt of ns bike.. (no offence)Markwin@dTb schreef:Kona is een echt dirt merk!Combee schreef:Als ik moet kiezen tussen cowan of p2 zou ik zeker de p2 pakken, maar t is veel beter om iets van een echt dirt-street merk te kopen, zoals blk mrkt, NS bikes en transition.

Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
nou moet ik zeggen voor 2009 is de geo veel beter geworden, en die die shonky is opzich goed voor dirt maar das ook een regelrechte blk mrkt kopieStillridingbmx schreef:*kuch* Qua dirt zeker wel. Blk mrkt zie je meer qua street en ns met dirt ook wel. Transistion zeker aangezien hun lompe fr,dh bakken. No offence here alsoCombee schreef:kona is niks vergeleken met een blk mrkt of ns bike.. (no offence)Markwin@dTb schreef: Kona is een echt dirt merk!
- driezzz_dirter
weet ge er is gewoon geen beste dirtfiets, want dit verschilt voor iedereen, de eene heeft graag het geo van een kona, de andere van een blk mrkt. En om on topic te blijve zou ik geen 1 van de 2 nemen, zoals gezegd ben je het beste met zelf een bike op te bouwe met enkel een achterrem en singlespeedCombee schreef:nou moet ik zeggen voor 2009 is de geo veel beter geworden, en die die shonky is opzich goed voor dirt maar das ook een regelrechte blk mrkt kopieStillridingbmx schreef:*kuch* Qua dirt zeker wel. Blk mrkt zie je meer qua street en ns met dirt ook wel. Transistion zeker aangezien hun lompe fr,dh bakken. No offence here alsoCombee schreef: kona is niks vergeleken met een blk mrkt of ns bike.. (no offence)
greetz driez
ride and have fun
Welk merk je neemt, maakt niet uit, het imago van het merk nog minder. All made in China (niet Taiwan).Stillridingbmx schreef:*kuch* Qua dirt zeker wel. Blk mrkt zie je meer qua street en ns met dirt ook wel. Transistion zeker aangezien hun lompe fr,dh bakken. No offence here alsoCombee schreef:kona is niks vergeleken met een blk mrkt of ns bike.. (no offence)Markwin@dTb schreef: Kona is een echt dirt merk!
Een MOB nietFry schreef:Welk merk je neemt, maakt niet uit, het imago van het merk nog minder. All made in China (niet Taiwan).Stillridingbmx schreef:*kuch* Qua dirt zeker wel. Blk mrkt zie je meer qua street en ns met dirt ook wel. Transistion zeker aangezien hun lompe fr,dh bakken. No offence here alsoCombee schreef: kona is niks vergeleken met een blk mrkt of ns bike.. (no offence)

-
Jij moet echt ophouden met zeggen dat BlkMrkt 't beste is alleen omdat jij erop rijdt, er zijn genoeg fietsen die minder kosten die ook goed (beter?) rijden, nee niet per sé NS, genoeg andere merken dan dat.b-dirt schreef:gwn een blk mrkt togdan ben je teminse ook een keer niet zo'n standaard NS rijde
- BramBabel8
mee eensSteelhead Rider schreef:Jij moet echt ophouden met zeggen dat BlkMrkt 't beste is alleen omdat jij erop rijdt, er zijn genoeg fietsen die minder kosten die ook goed (beter?) rijden, nee niet per sé NS, genoeg andere merken dan dat.b-dirt schreef:gwn een blk mrkt togdan ben je teminse ook een keer niet zo'n standaard NS rijde

Loud, mean, fast & dirty
-
- Contacteer:
Backing you up buddy. Agreed.groen schreef:mee eensSteelhead Rider schreef:Jij moet echt ophouden met zeggen dat BlkMrkt 't beste is alleen omdat jij erop rijdt, er zijn genoeg fietsen die minder kosten die ook goed (beter?) rijden, nee niet per sé NS, genoeg andere merken dan dat.b-dirt schreef:gwn een blk mrkt togdan ben je teminse ook een keer niet zo'n standaard NS rijde

Roel@dTb schreef:Want,, wat is er mis mee?? Wat kun je er niet mee??
ik heb zelf een tijdje een Shred gehad, en wat aan dat frame mankeerde:
-veels te lange chainstays
-veels te hoge seattube, als je een frame met een beetje lang toptube wilt hebben heb je een 17" of 19" frame en dat rijdt uberkut
-te lage bb
-stuurhoek mag ook wel ietsjes steiler van mij
het is niet dat je er dingen niet mee kan, maar het maakt wel degelijk een verschil qua hoe makkelijk iets gaat en of het wel/niet lekker rijdt
maar het verschilt ook qua rijstijl. voor dirt/4x vond ik het een oké frame (ja, back in the days reed ik ook nog dirt

Commencal Absolut CrMo 09, En ja ik bezit er ook 1 dus ja ook ik ben bevooroordeelt -.-' Geo is voor mijn gevoel prima en kan op deze fiets met maat s alweer een prima bunnyhop. verder heeft hij geen euro bb maar een spanish wat uit de bmx wereld komt. Tot nu toe zeker tevreden.Fry schreef:Dan zou ik voor dirt/street het mtb frame kiezen dat het meest op een BMX gelijkt, zeker geen alu frame nemen, maar wel cromo. En met mid bb of spanish bb indien mogelijk. Euro BB sucks fucking cock.