de politie en jij
Moderator:Beheerders
ik rijdt altijd door het bos vna mijn werk naar huis, tussen dongen en teteringen voor de locas.
alsje om 11 uurklaar bent is het standaard donker in het bos.. dus ik braaf lampies kopen zodat ik wat zie.
nou gebeurde het afgelopen eek dat ik terwijlik de snelweg over stak en weer het bos in dook een politie auto zag. niks aan de hand dach tik nog, maar je mag blijkbaar niet in het donker in het bos zijn. dus die gasten vrolijk met de auto achter me aan het bos in, loeiende sirenes luidspreken en de hele rambam. ik had geen zin in een boete dus benik er maar vandoor gegaan, een klein padje ingeschoten en zonder lampjesheel langzaam verder greden. een minuut of tien later kwam ik weer bijde weg die ik over moest om thuis te komen, ziet ik ineens 200 meter verder die politie auto door het zand rijden nog steed sop zoek naar ij met een zoeklicht.
ik stond toen midden op de weg dus zette ik vriendelijk mijn lampje aan om ze te attenderen dat ik er was en riep hoeren. hun is volle gas naar mij toen scheuren waarna ik dit maar 100 meter een klein pad in reed en stopte om te kijken of ze uitstapte.. en jawel ze stapte uit dus ik heb ze ngo even geroepen en ben maar snel naar huis gegaan.
iemadn adners nog een mooi verhaal?
alsje om 11 uurklaar bent is het standaard donker in het bos.. dus ik braaf lampies kopen zodat ik wat zie.
nou gebeurde het afgelopen eek dat ik terwijlik de snelweg over stak en weer het bos in dook een politie auto zag. niks aan de hand dach tik nog, maar je mag blijkbaar niet in het donker in het bos zijn. dus die gasten vrolijk met de auto achter me aan het bos in, loeiende sirenes luidspreken en de hele rambam. ik had geen zin in een boete dus benik er maar vandoor gegaan, een klein padje ingeschoten en zonder lampjesheel langzaam verder greden. een minuut of tien later kwam ik weer bijde weg die ik over moest om thuis te komen, ziet ik ineens 200 meter verder die politie auto door het zand rijden nog steed sop zoek naar ij met een zoeklicht.
ik stond toen midden op de weg dus zette ik vriendelijk mijn lampje aan om ze te attenderen dat ik er was en riep hoeren. hun is volle gas naar mij toen scheuren waarna ik dit maar 100 meter een klein pad in reed en stopte om te kijken of ze uitstapte.. en jawel ze stapte uit dus ik heb ze ngo even geroepen en ben maar snel naar huis gegaan.
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
- cyberhawk
- Contacteer:

haha
dude.. lauw !
dat je de moeite neemt om voor de dikkertjes weg te biken
ik blijf meestal staan voor een "goed" gesprek (ten nadele van hun laag opgeleide ass)
maar waarom mag je niet laat in t bos fietsen..?
- je bent geen homo
- je slacht geen schaap
- alle kinderen liggen al op bed
- is het toevallig parings seizoen voor N8 buideldiertjes. ?
- trek seizoen voor de naaktslak ?
ik heb moeite om de politie nog achter me aan te krijgen
1 ben te snel
2 ze zijn te dik
3 ze zijn te lui
4 ze weten waar ik woon

let niet op de bejaarden reacties die je gaat krijgen

Ik maak dat ook regelmatig mee maar ik ben de leeftijd ontgroeid om dit soort kinderachtige verhaaltjes met anderen te willen delen.nut-case schreef:eignenlijk wilde ik een knuffel en jullie grote sterke mannen armen om me heen voelen.
dit is tocheen topic over leuke verhalen, ik vind deze leu,
jullie reden zeker nooit voor de politie weg om een boete te ontlopen?

Ga je ons morgen een verhaaltje vertellen dat je sinds vandaag aleen naar de wc kunt?

- didadunlop
Naast een "mogelijke"boete voor snachts in het bos zijn (vraag me af of dat de reden is dat ze je wouden spreken. Kan ook gewoon iets onschuldigs zijn) ben je ook weggevlucht en heb je belediging van een ambtenaar in functie erbij gekregen.ik stond toen midden op de weg dus zette ik vriendelijk mijn lampje aan om ze te attenderen dat ik er was en riep hoeren.
En je zet het heel erg stoer hier neer. Er zijn mensen opgepakt voor dommere dingen die ze op het internet gezet hebben.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Opzich wel leuk die wouten,flikken,smerissen,etc voor de gek houden ga zo door:D
Maar jah het zijn ook maar mensen he die gewoon hun werk doen, wat ze daar doen sávonds ik weet het niet, misschien staan ze wel op wacht zodat er geen gekkeachtelijkekutmongool een levensgevaarlijke valkuil aan het graven is daaro!
Maar jah, kijk wel uit dat je niet tegen een boom aan fietst in het donker want ze hebben je zo bij je kraag te pakken:D
Maar jah het zijn ook maar mensen he die gewoon hun werk doen, wat ze daar doen sávonds ik weet het niet, misschien staan ze wel op wacht zodat er geen gekkeachtelijkekutmongool een levensgevaarlijke valkuil aan het graven is daaro!
Maar jah, kijk wel uit dat je niet tegen een boom aan fietst in het donker want ze hebben je zo bij je kraag te pakken:D
No pain, no gain
Don't feed the Trolls
Don't feed the Trolls
- Arnetteman
Bedankt Nut Case (what's in a name) dat je de MTBer weer eens lekker in het zonnetje gezet heb...............daar kunnen de normale, helder denkende MTBers weer hun voordeel mee doen...........
Ik denk dat dit een beter forum voor je heldhaftige verhalen is.
dussssssss©

dussssssss©
-
- Contacteer:
Re: de politie en jij
nut-case schreef:ik rijdt altijd door het bos vna mijn werk naar huis, tussen dongen en teteringen voor de locas.

voortaan je verhaal gewoon bij het dirt/street forum posten, daar zitten tenminste nog wat relaxte gasten die daar over mee kunnen praten. Al vind ik het uitschelden met het woord hoeren wel gewaagd

moet kunnen vind ik, zo af en toe wat spelen met de coppers hoort er bij, deed men vroegah ook, als het maar onschuldig blijft.

Stiekem vinden die coppers dat ook leuk hoor. Alles beter dan rondjes rijden de hele nacht en niets tegen komen. (kan ik me zo voorstellen)
"enjoy yourself bitches!" (aldus wijze woorden van Dave Chappel doing Rick James)
- cyberhawk
- Contacteer:
das een HOMO forum... iederreeen van hier zet DAAR ook zn spulle te koop maar das dan ook alles.. nee nee je moet vooral daar over politie beginne tUUrlijkBOSS schreef:Bedankt Nut Case (what's in a name) dat je de MTBer weer eens lekker in het zonnetje gezet heb...............daar kunnen de normale, helder denkende MTBers weer hun voordeel mee doen...........![]()
dussssssss©

beter XC.nl dan MTB daaro