Welke schoen op Platform?
Moderator:Beheerders
5 Ten! En geen ander!
Rijd er nu 3 maanden mee en wat een genot.
Zit goed en stevig om je voet, en grip, niet normaal.
In het begin was het voor mij ff wennen, voor elke run of dat je vertrekt toch ff zorgen dat je voeten meteen goed op de pedalen staan, want als je voet eenmaal staat op je pedaal krijg je hem bijna niet meer verschoven.
Voordeel wat ik met deze schoenen merk is dat je op technische stukken, dikke wortels, rotsblokksen, iig stukken waar je goed door elkaar geschud word en met normale schoenen wel eens van je pedalen afgeschoten word, op je pedalen blijft staan, niet eraf schuift, helemaal niet schuift. Ik heb nu op dat soort stukken veel meer controle over de bike en knal nu zeker sneller over dat soort stukken heen.
Het is ff een investering, maar als de mijne versleten zijn, koop ik zo weer nieuwe!
Sam Hill rijd er dh mee! Wil toch ook wat zeggen
Rijd er nu 3 maanden mee en wat een genot.
Zit goed en stevig om je voet, en grip, niet normaal.
In het begin was het voor mij ff wennen, voor elke run of dat je vertrekt toch ff zorgen dat je voeten meteen goed op de pedalen staan, want als je voet eenmaal staat op je pedaal krijg je hem bijna niet meer verschoven.
Voordeel wat ik met deze schoenen merk is dat je op technische stukken, dikke wortels, rotsblokksen, iig stukken waar je goed door elkaar geschud word en met normale schoenen wel eens van je pedalen afgeschoten word, op je pedalen blijft staan, niet eraf schuift, helemaal niet schuift. Ik heb nu op dat soort stukken veel meer controle over de bike en knal nu zeker sneller over dat soort stukken heen.
Het is ff een investering, maar als de mijne versleten zijn, koop ik zo weer nieuwe!
Sam Hill rijd er dh mee! Wil toch ook wat zeggen

Life begins at the end of your comfortzone.
Nike air whistler, zeer stevige schoenen met harde zool voor schokken op te vangen.
Wel iets moeilijker om mee te stappen omwille van de harde zool.
http://www.mammoet.nl/store/catalog/pro ... ts_id/6815
Wel iets moeilijker om mee te stappen omwille van de harde zool.
http://www.mammoet.nl/store/catalog/pro ... ts_id/6815
Laatst gewijzigd door simoder op za aug 15, 2009 2:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- cyberhawk
- Contacteer:
IDD !DESL schreef:Sluit me aan bij Tuup, er gaat niets boven Five ten of Marzocchi bomber shoe's met de super tacky stelth zool.
Persoonlijk vind ik de (zwarte) Marz. B's er mooier uit zien, maar da's persoonlijk
ik heb de zwarte gezien in winterberg
deze hebben een betere tong.. de witte hebben een naadje vooraan
de zwarte hebben een dikkere tong die beter aanvoelt voor je enkels/wreef
en tis nogal moeilijk om witte schoenen WIT te houden