Red Bull Backyard Digger UITSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator:Beheerders
Ga ik voor zorgen.
Er moet nog een mediumlijn en kleine lijn gebouwd worden. De pumptrack begint goed vorm te krijgen. Dat is nu tafeltje, 180 graden kombocht naar rechts, tafeltje, 90 graden kombocht links, 3 pompbulten, 90 graden kombocht links, pompbult. Daarna komt er nog een pomplijn rechtuit om snelheid te maken voor een kleine 4-pack (tafel/dubbel ala abflughalle), dan een heerlijke 180 graden kombocht en pumptracklijn langs het hek terug.
Er moet nog een mediumlijn en kleine lijn gebouwd worden. De pumptrack begint goed vorm te krijgen. Dat is nu tafeltje, 180 graden kombocht naar rechts, tafeltje, 90 graden kombocht links, 3 pompbulten, 90 graden kombocht links, pompbult. Daarna komt er nog een pomplijn rechtuit om snelheid te maken voor een kleine 4-pack (tafel/dubbel ala abflughalle), dan een heerlijke 180 graden kombocht en pumptracklijn langs het hek terug.
- Jean-Pierre
Kan melden dat Doetinchem echt best vet geworden is
Ondanks de schroeiende zon, met buikgriepje, als een zoutzak gereden, maar leeeeuk !
Ik vond de takeoffs van de eerste twee grote tables te stijl naar mijn smaak, bijna het gevoel dat ik een backflip ging maken als ik hem vol los zou trekken, maar verder zoo vet,
Leuke pumptrack ook, en die grote kombocht is gewoon prachtig.
Deventer is in vergelijking allemaal nog 'puntiger', korter op elkaar en meer BMX, Doetinchem kan ik iedereen met een 4x, AM of FR fietsje van harte aanbevelen!

Ondanks de schroeiende zon, met buikgriepje, als een zoutzak gereden, maar leeeeuk !
Ik vond de takeoffs van de eerste twee grote tables te stijl naar mijn smaak, bijna het gevoel dat ik een backflip ging maken als ik hem vol los zou trekken, maar verder zoo vet,
Leuke pumptrack ook, en die grote kombocht is gewoon prachtig.
Deventer is in vergelijking allemaal nog 'puntiger', korter op elkaar en meer BMX, Doetinchem kan ik iedereen met een 4x, AM of FR fietsje van harte aanbevelen!
Ff een paar foto's gemaakt van de week en ff kut gemonteerd maar je snapt het vast wel. Let even op de maten die erbij staanTimmos schreef:sfa heeft er ook weer 400 kuub bijmaar dat doen ze ook zelf.
Maar wat moet er in zoetje nog gedaan worden? is er ook een foto waar heel de baan duidelijk op te zien is?

Eerste 2 bochten van de pumptrack. 3e is zo goed als klaar maar blijft door het weer van de afgelopen tijd te zacht om fatsoenlijk te shapen.

Overzicht
klik hier voor een grotere foto

Laatst gewijzigd door sherlock op zo aug 31, 2008 9:19 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Bedoel je dat nou serieus? Er staat ook klein spul op de agenda!b-dirt schreef:het slaat echt werkelijk nergens opjullie willen allemaal maar zo groot en jullie kunne het niet eens rijden waarom laten jullie het dan aan leggen?? . jullie hadden beter gwn goed lopende lijnen kunnen neerleggen die teminste terijden zijn voor iedereen stelletje ego's
Oh en uh....
Er zijn er toch echt wel een aantal die ze rijden.....
waar was jij dan toen het aangelegen werd???b-dirt schreef:ow ja toen ik er was gingen ze alleen maar op der bek dus zo goed kunne ze niet rijden![]()
en het is een openbare plek en jullie leggen er dirts neer voor de x games
ja dat hoop ik wel.trouwens van die grote kan je bijna 1 helle lijn aanleggen dan is het tog zonde
goed bezig gasten en het word zeker gewaardeerd dat jullie tijd en moeite in deze baan hebben gestoken

ik zie het meer als "the next level" voor in nederland is dit erg vooruitstrevend
keep up the good work
Loud, mean, fast & dirty
Niet om de werkzaamheden in Zoetermeer af te zeiken, maar, ls ik naar bijv. Deventer kijk snap ik het gevoel van b-dirt wel een beetje.
Ik heb daar nu een x-aantal keren gereden met alleen een paar lokale kids, vorige week kwam ik die BMX-ers tegen die het hele spul geregeld hebben, als ik zag hoe ze te keer gingen tegen die kids kreeg ik echt plaatsvervangende schaamte.
Leg zoiets aan op een openbare plek en je kan ervanuit gaan dat er allerhande volk komt 'kijken', je kan dan wel heel jankerig gaan doen over schade aan je mooi geshapede lipjes maar da's natuurlijk nooit lang vol te houden als bijna niemand ze kan springen behalve jezelf...
My 2c...

Ik heb daar nu een x-aantal keren gereden met alleen een paar lokale kids, vorige week kwam ik die BMX-ers tegen die het hele spul geregeld hebben, als ik zag hoe ze te keer gingen tegen die kids kreeg ik echt plaatsvervangende schaamte.
Leg zoiets aan op een openbare plek en je kan ervanuit gaan dat er allerhande volk komt 'kijken', je kan dan wel heel jankerig gaan doen over schade aan je mooi geshapede lipjes maar da's natuurlijk nooit lang vol te houden als bijna niemand ze kan springen behalve jezelf...
My 2c...
-
- Contacteer:
als ik ook ff wat mag zeggen, die grote dirts zijn echt heel belangrijk, we hebben in NL een paar gasten zitten die serieuze plannen hebben en graag internationaal willen, die hebben grote dirts nodig, kijk naar qashqai munchen dit jaar, dikke 10m double met windkracht 5 aan zijwind, doen ze gewoon ff daarow.
kleine dirts zijn er genoeg, zijn ze er niet, dan bouw je er een paar, paar dagen werk en klaar ben je. Grote dirts vind je niet overal en zet je niet zo eventjes neer. Ik denk dat de red bull diggers strak werk gedaan hebben, en ja ik had het waarschijnlijk ook anders gedaan, maar zo heeft iedereen zijn eigen ideeen wel liggen.
enjoy.
kleine dirts zijn er genoeg, zijn ze er niet, dan bouw je er een paar, paar dagen werk en klaar ben je. Grote dirts vind je niet overal en zet je niet zo eventjes neer. Ik denk dat de red bull diggers strak werk gedaan hebben, en ja ik had het waarschijnlijk ook anders gedaan, maar zo heeft iedereen zijn eigen ideeen wel liggen.
enjoy.
@groen en dennis: Thanks for the support!
Ik snap niet waar men zich druk over maakt. Er zijn nog plannen voor een medium en kleine lijn en het doel is dat iedereen (en dan bedoel ik ook iedereen) hier uit de voeten kan. Van iemand die voor het eerst op een fiets zit tot een toplevel pro.
Wacht nou maar af en als je het te groot vindt dan ga je toch naar de een andere spot
Ik snap niet waar men zich druk over maakt. Er zijn nog plannen voor een medium en kleine lijn en het doel is dat iedereen (en dan bedoel ik ook iedereen) hier uit de voeten kan. Van iemand die voor het eerst op een fiets zit tot een toplevel pro.
Wacht nou maar af en als je het te groot vindt dan ga je toch naar de een andere spot

Nah B-dirt snapt der ook niks van jow... Gelijk bekritiseren zonder eerst de feiten op een rij te hebben. Maar agh dat zijn we wel gewend van ehm..
begin je nu echt een beetje zat te worden met je doelloze comments.
Als of jij nooit op je bek gaat, stumperdow ja toen ik er was gingen ze alleen maar op der bek dus zo goed kunne ze niet rijden

begin je nu echt een beetje zat te worden met je doelloze comments.