nieuwe route nieuwegein
Moderator:Beheerders
Hey,
Ja ik begrijp jullie allebij
Nou zolang het er ligt ligt het er het is redelijk stevig dus het is ook niet zo 123 weg.
Verder hebben we alleen maar positiefe reacties gehad van mensen die langsliepen, pas op straks word je nog nat(de plas in), mooi gegraven, ziet er vet uit.
nog niemand gehad die zich er aan stoorde.
ik snap ookwel dat het op eigen initatief doen niet handig is daarom laat ik het hier ook bij, maar dat waardeloze MTB parcours en de rest van de berg word gewoon niet gebruikt, ZONDEN!!!
en eerst hadden we iets gemaakt wat uit het zicht lag maar dat was een waardeloze plek.
Groetjes, Jordi
Ja ik begrijp jullie allebij
Nou zolang het er ligt ligt het er het is redelijk stevig dus het is ook niet zo 123 weg.
Verder hebben we alleen maar positiefe reacties gehad van mensen die langsliepen, pas op straks word je nog nat(de plas in), mooi gegraven, ziet er vet uit.
nog niemand gehad die zich er aan stoorde.
ik snap ookwel dat het op eigen initatief doen niet handig is daarom laat ik het hier ook bij, maar dat waardeloze MTB parcours en de rest van de berg word gewoon niet gebruikt, ZONDEN!!!
en eerst hadden we iets gemaakt wat uit het zicht lag maar dat was een waardeloze plek.
Groetjes, Jordi
Oke geheel off topic.
sinds augustus woon ik weer in Utrecht, Langerak. Huis gekocht aldaar.
Oude huis is aan de hoogste bieder onderhands vergeven
qua mtb'en is Utrecht totaal sucks maar verder enkel beter dan Rhenen City.
On topic:
dus voor een bejaarde man zoals ik kan ik het gokje wel wagen en aldaar eens gaan kijken? (de 100km woon/werk/ week zouden in mijn voordeel moeten zijn
)
sinds augustus woon ik weer in Utrecht, Langerak. Huis gekocht aldaar.
Oude huis is aan de hoogste bieder onderhands vergeven

qua mtb'en is Utrecht totaal sucks maar verder enkel beter dan Rhenen City.
On topic:
dus voor een bejaarde man zoals ik kan ik het gokje wel wagen en aldaar eens gaan kijken? (de 100km woon/werk/ week zouden in mijn voordeel moeten zijn

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Vandaag ook maar eens een snoeischaar en schep ter hand genomen en met wat mensen van WC het Stadion onderhoud aan de route gepleegd.
De gemeente heeft het grootste deel van de route gesnoeid, want ze 2 keer per jaar doen. (najaar voorjaar) In tussen gelegen periode moeten de gebruikers zelf snoeien.
De stukken die de gemeente niet gesnoeid hebben, aan de kant van de A2 hebben wij vandaag gesnoeid. Daarnaast hebben we geprobeerd het eerste afdalingkje aan de kan van de toegangsweg naar de plas voorzien van een betere toplaag. Maar zonder een grondverbeteraar is dat lastig. De regengeul is er nu wel uit maar of dat echt lang houd.
WC Het Stadion gaat een mtb afdeling oprichten. Hiermee zal de route ook een impulse krijgen.
De gemeente heeft het grootste deel van de route gesnoeid, want ze 2 keer per jaar doen. (najaar voorjaar) In tussen gelegen periode moeten de gebruikers zelf snoeien.
De stukken die de gemeente niet gesnoeid hebben, aan de kant van de A2 hebben wij vandaag gesnoeid. Daarnaast hebben we geprobeerd het eerste afdalingkje aan de kan van de toegangsweg naar de plas voorzien van een betere toplaag. Maar zonder een grondverbeteraar is dat lastig. De regengeul is er nu wel uit maar of dat echt lang houd.
WC Het Stadion gaat een mtb afdeling oprichten. Hiermee zal de route ook een impulse krijgen.
Ja ja de eerste 4 routebordjes hebben we vandaag geplaatst!

Daarnaast wil WV het stadion heeft plannen om buiten de route boven op de berg een aantal springbultjes e.d. aan te leggen. Met name omdat de "jeugd" dit leuk vindt. En voor de oudere onder ons die zich nog jeugdig voelen.

Daarnaast wil WV het stadion heeft plannen om buiten de route boven op de berg een aantal springbultjes e.d. aan te leggen. Met name omdat de "jeugd" dit leuk vindt. En voor de oudere onder ons die zich nog jeugdig voelen.
Laatst gewijzigd door Jurriaan op di nov 18, 2008 8:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De route in Nieuwegein stelt weinig voor. Het is een heuveltje met gras er op waar je dan tig keer op en af gaat. In principe kan je er trainen, maar wel wat aan de saaie kant en weinig technisch uitdagend. Het ligt aan de nedereindse plas tussen Nieuwegein en IJsselstein. Zelf heb ik hem een paar keer meegepakt bij een rondje touren in de polder, maar de laatste keer was ik met mijn vriendin en toen werden we op een nogal onbeschofte manier weggestuurd omdat er een wielerclub aan het trainen was ofzo. Het is dat mijn vriendin er bij was..
Kortom, wat mij betreft geen aanrader.
Kortom, wat mij betreft geen aanrader.
Elke zaterdagmiddagturbo schreef:zijn er nogwelis mensen die daar rijden ? er is daar niet zo heel veel te beleven
Toch beter kijken en zoeken.
Want er wordt zoals jurriaan al aangeeft elke zaterdag gereden.
En zodra het langer licht is even weken maandag en oneven op dinsdag avonden.
Zo is er in September nog een xc wedstrijd georganiseerd.
En ook dit jaar zullen er weer diverse activiteiten zijn.
Want er wordt zoals jurriaan al aangeeft elke zaterdag gereden.
En zodra het langer licht is even weken maandag en oneven op dinsdag avonden.
Zo is er in September nog een xc wedstrijd georganiseerd.
En ook dit jaar zullen er weer diverse activiteiten zijn.
Trek 8000
Trek 1.2
Trek 1.2